22 domaće tvrtke na sajmu luksuznog turizma u Cannesu

Hrvatska luksuzna turistička ponuda prezetirana je na ILTM sajmu industrije luksuznih putovanja koji se održava u Cannesu od 5. do 7. prosinca. Sajam omogućuje umrežavanje s ključnim partnerima specijaliziranim za...

Hrvatska luksuzna turistička ponuda prezetirana je na ILTM sajmu industrije luksuznih putovanja koji se održava u Cannesu od 5. do 7. prosinca. Sajam omogućuje umrežavanje s ključnim partnerima specijaliziranim za luksuzni segment turizma, na njemu se predstavilo 76 zemalja svijeta, a posjetilo ga je oko 1600 odabranih kupaca od kojih je 30 posto ove godine došlo po prvi puta. Hrvatska je ove godine ušla u top 10 luksuznih destinacija po interesu kupaca, s tim da je dosta velik broj njih iskazao konkretan interes za naše tržište.

Posljednjih nekoliko godina hrvatske tvrtke specijalizirane za luksuzna putovanja samostalno su nastupale na sajmu International Luxury Travel Market Cannes, a ove godine po prvi puta Hrvatska gospodarska komora u poslovnoj suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom okuplja 22 tvrtke koje su sudjelovale u unaprijed dogovorenim sastancima na zajedničkom štandu HGK. Cilj nastupa na sajmu je snažnije pozicioniranje Hrvatske na mapi luksuznih turističkih proizvoda“, poručila je Antonia Urlić, direktorica Sektora za turizam HGK. Štand HGK je na površini od 45 m2 predstavio ukupno 22 domaće tvrtke, a svaka tvrtka je imala unaprijed dogovoren set od 43 sastanka koji su se održavali kroz tri dana trajanja sajma. Među njima su Jadranski luksuzni hoteli, Liburnia Riviera hoteli, Calvados Club, Leonidas Travel, Potestas, Importanne Resort i Esplanade Oleander, a po prvi puta se predstavilo  i 15 hotela Stories grupacije koja okuplja jedinstvene luksuzne hotele tvrtki Jadranka hoteli, Valamar Riviera, Maistra, Sunčani Hvar, Villa Dubrovnik, Ecco-ing, Primizia, Sagrada Management, Boutique Hoteli Zadar, Kazbek,  Tatami Trade, Meneghetti, H.I. Dvorac,  Lešić Dimitri te Dogus Marina Hoteli.

Ovo će za Jadranske luksuzne hotele biti osma godina zaredom na ILTM sajmu u Cannesu, što dovoljno govori o značaju ovog sajma za nas. Kako bismo vjerodostojno pokazali bogatu ponudu Hrvatske u segmentu luksuznog turizma smatramo nužnim da hrvatski subjekti, s naglaskom na pažljivu selekciju onih koji su se doista strateški opredijelili upravo za luksuzni tržišni segment, budu aktivni sudionici ove najpoznatije globalne turističke burze“, istaknula je Katija Zvone Krmek, voditeljica rezervacijskog centra u Jadranskim luksuznim hotelima, dodavši kako se snažan interes za Dubrovnik pokazao s dalekih tržišta i to zemalja američkog kontinenta te Australije.

Tomislav Milinović, direktor Calvados Cluba, naglasio je da njegova tvrtka na sajmu u Cannesu sudjeluje od samih početaka. „Iako smo sudjelovali na gotovo svim svjetskim sajmovima za luksuzni i iskustveni turizam, ovaj smatramo jednim od najvažnijih za naše poslovanje. ILTM Cannes prati trendove suvremenog luksuznog turizma i ovdje unapređujemo odnose s postojećim partnerima, ali ostvarujemo i nove kontakte s apsolutno najboljima u klasi, što u konačnici daje izvrsne rezultate“, poručio je Milinović.

Predsjednik Grupacije Stories – Croatian Unique Hotels, Nenad Nizić, kazao je kako je njihov nastup na ovogodišnjem ILTM Cannesu pravi put ka promociji i pozicioniranju Stories hotela u premium segmentu hotelijerstva. „Važno nam je da se najbolji svjetski agenti za luksuzna putovanja upoznaju s našom grupacijom te da kroz naredne godine Stories postane prepoznatljiva svjetska asocijacija luksuznog hotelijerstva. Većina Stories hotela već je samostalno nastupala na ILTM Cannes prijašnjih godina, ali ove godine nastupamo prvi puta pod Stories grupacijom na što smo posebno ponosni“, zaključio je Nizić.

Hrvatska u top 10 destinacija svijeta prema istraživanju Virtuosa

Udruženje agencija za luksuzna putovanja Virtuoso i ove je godine provelo tradicionalno istraživanje među svojim članovima – „Vituoso Luxe Report“. Prema rezultatima istraživanja za 2018. godinu, Hrvatska je uvrštena među top 10 destinacija u tri kategorije, s napretkom na ljestvici u odnosu na rezultate istraživanja za 2017. godinu. Tako je naša zemlja zauzela visoko 2. mjesto u kategoriji najpopularnije emerging destinacije, što predstavlja napredak za jedno mjesto u odnosu na istraživanje za 2017. godinu, kada je Hrvatska u ovoj kategoriji zauzela odlično 3. mjesto. U kategoriji najpopularnije internacionalne destinacije Hrvatska je zauzela 8. mjesto, što također predstavlja napredak u odnosu na istraživanje za 2017. godinu, kada je Hrvatska u ovoj kategoriji zauzela 10. mjesto. Napredak je zabilježen i u kategoriji  najpopularnije destinacije za tzv. millenials putnike pa je tako Hrvatska u istraživanju za 2018. godinu u ovoj kategoriji zauzela 6. mjesto, što predstavlja napredak od tri mjesta jer je u istraživanju za 2017. godinu Hrvatska u ovoj kategoriji bila svrstana na 9. mjesto.


Vijesti: