Promocija hrvatske adventske ponude na osam svjetskih tržišta

Hrvatska turistička zajednica provodi posebnu i ciljanu promotivnu kampanju fokusiranu na promociju Adventa kao jednog od ključnih motiva dolazaka u Hrvatsku u zimskom razdoblju.   Kampanja se provodi do...

Hrvatska turistička zajednica provodi posebnu i ciljanu promotivnu kampanju fokusiranu na promociju Adventa kao jednog od ključnih motiva dolazaka u Hrvatsku u zimskom razdoblju.  

Kampanja se provodi do kraja prosinca ove godine na tržištima Austrije, Švicarske, Italije, Njemačke, Slovenije, Francuske, Mađarske i Velike Britanije. Promotivna kampanja, putem pripremljenih vizuala, komunicira adventsku ponudu hrvatskih destinacija na kontinentu, obali, ali i na otocima, ističu iz HTZ-a, a komunikacijski kanali putem kojih se provodi kampanja su društvene mreže Facebook, Instagram i Twitter, display te YouTube oglašavanje.

Kampanja krajnjeg korisnika vodi na vrlo posjećenu web stranicu HTZ-a Croatia Feeds gdje se promovira adventska ponuda, od nagrađivanih božićnih sajmova do prekrasnih slavlja uz more.

Osim Adventa u Zagrebu, koji je tri godine zaredom osvajao titulu najboljeg božićnog sajma u Europi, kampanja promovira adventska događanja u Čazmi, Đakovu, Osijeku, Dubrovniku, Splitu, Zadru, Šibeniku, Makarskoj, Hvaru, Opatiji, Rabu, Lošinju, Rijeci, Varaždinu, Mariji Bistrici, itd. 

 

Vijesti: