Amazon Alexa za ugostiteljstvo – budućnost sektora

Alexa će biti kompatibilna s postojećim hotelskim tehnologijama, a putem Echo sustava, omogućit će bolju i bržu komunikaciju ugostitelja i goste te istražiti novo područje za ugostiteljstvo.

Jedna od svjetski poznatih internetskih trgovina, Amazon, ovoga je mjeseca najavila novi program pod nazivom «Alexa za ugostiteljstvo». Alexa je zamišljena kao virtualni asistent kojega korisnik pokreće glasovnim naredbama, a predviđen je za implementaciju u ugostiteljskim objektima. Novi sustav u sebi bi sadržavao ključne informacije o gostu poput termina prijave i odjave. Također, Alexa u ulozi virtualne recepcije gostu otvara mogućnost primanja zahtjeva u stvarnom vremenu, a među brojnim «pametnim» funkcijama, ugostitelji mogu sa svog radnog mjesta obavljati osnovne poslove u smještajnim jedinicama, primjerice tempirati termostat ili podizanje zastora, prenosi techcrunch.com.

Amazonov partner u testiranju ove izvanredne platforme bio je poznati hotelijerski lanac Marriott koji će u svojim probranim jedinicama u Marriott, Westin, St. Regis, Aloft i Autograph Collection hotelima ovoga ljeta gostima predstaviti jedinstveno iskustvo programa Alexa. Sredinom mjeseca, Alexa je, doduše putem pozivnice, postala dostupna i ostalim hotelijerima i ugostiteljima.

«U Marriottu njegujemo kontinuirano praćenje suvremenih praksi i inovacija u području ugostiteljstva što nas samo čini više uzbuđenima jer ćemo među prvima imati priliku gostima ponuditi program Alexe. Mnogo naših gostiju koristi govorne tehnologije kod kuće, stoga želimo proširiti naše iskustvo boravka kako bismo išli u korak s preferencijama gostiju. Namjera nam je, također kroz povratnu informaciju koje nam pruže gosti, implementirati dobivene podatke u postojeći sustav i učiniti ga još boljim. Naši gosti mogu očekivati da ćemo ih redovito informirati o novim mogućnostima koje imamo u planu za Alexu», izjavila je Jennifer Hsieh, potpredsjednica Odjela za inovacije potaknute iskustvom korisnika pri Marriott Internationalu.

Za potrebe programa, smještajna jedinica mora imati instaliran Echo uređaj, s obzirom na to, da preko Echo sustava, gost komunicira s Alexom te mu ona na zahtjev može pružiti informacije o hotelu, prespojiti na recepciju ili pozvati održavanje ili jednostavno razgovarati. Trenutno Alexa podržava sljedeće uređaje: Amazon Echo Dot, Echo i Echo Plus. Iz Amazona poručuju da je Alexa kompatibilna s već postojećim hotelskim tehnologijama poput DigiValet, Intelity, Nuvola i Volara.

Kao što je prethodno spomenuto, Alexa sadrži funkciju telefona, ali i brojne «smart» usluge koje mogu biti prilagođene potrebama hotela, a uz svjetlo, zastore i termostat, tu su i funkcije «TV» i «radio». Drugim riječima, gost se kao digitalni entitet putem Alexe spaja sa smještajnom jedinicom u kontekstu cijeloga hotela što mu pruža sasvim novo i revolucionarno iskustvo ugostiteljstva. Skromnost na stranu, ovo je izniman pomak u području ugostiteljstva te nudi izvrsnu i stabilnu platformu za komunikaciju s gostima u 2.0. svijetu.

Amazon obećava gotovo besprijekoran sustav koji putem «analyticsa» i «reporta» drži eskalacije pod kontrolom, dok se krizni menadžment alarmira ako sustav ode «offline». Za savršenu funkcionalnost, iz Amazona poručuju, Alexa će biti podložna mnogim nadogradnjama kako bi sustav išao u korak s najnovijim trendovima u svijetu digitalnih usluga i aplikacija.

Alexa će za ugostiteljstvo predstavljati budućnost, još uvijek u povojima, ali zasigurno jedno ugodno osvježenje. Može se pretpostaviti da će također pridonijeti prepoznavanju hotela i ostalog smještaja koji imaju implementiranu Alexu. Novo iskustvo boravka i noćenja, na veliko zadovoljstvo korisnika, uskoro će postati dostupno poznatim iznajmljivačima apartmana kao što su tvrtke RedAwning i Two Roads Hospitality.

Ono što nama preostaje jest da nestrpljivo sačekamo i provjerimo sustav jednom kada pronađe svoj ulaz u ponudu hrvatskog ugostiteljskog sektora.

 

FOTO: techcrunch.com

Vijesti: