Analiza Facebook objava 2018. – kvaliteta nad kvantitetom

Nije novost da je u prošloj godini primijećen pad u angažmanu korisnika Facebooka u odnosu na objave i oglase poslovnih stranica. Istraživanje koje su proveli Buffer i BuzzSumo na...

Nije novost da je u prošloj godini primijećen pad u angažmanu korisnika Facebooka u odnosu na objave i oglase poslovnih stranica.

Istraživanje koje su proveli Buffer i BuzzSumo na 43 milijuna Facebook objava u 2018. godini ukazuje na generalan pad angažmana u okviru objava koje sadrže video zapise, slike i poveznice. Također, istraživanje je pokazalo kako najpopularnijih 20.000 Facebook stranica u prosjeku objavljuje puno više sadržaja, što zasigurno ima utjecaj na ukupan angažman.

Proučavajući frekventnost objava, zaključak je da su najveći angažman ostvarile stranice kojima je prosjek 5 objava dnevno. Stranice koje imaju više od 10 objava dnevno, u prosjeku ostvaruju dvostruko manji angažman.

Više je teorija o razlozima pada angažmana, no Buffer i BuzzSumo su izdvojili nekoliko primarnih teorija. Prva je povećanje konkurencije. Danas imamo preko 80 milijuna aktivnih poslovnih Facebook stranica       i količina sadržaja se konstantno povećava, a slobodan prostor na Facebookovom „News feedu“ je ograničen. Drugim riječima, previše se sadržaja objavljuje.

Drugi razlog padu angažmana je povećanje kvalitete sadržaja. Danas je više nego ikad važna usmjerenost prema kvaliteti sadržaja, što može zadati puno problema malim poduzećima koje si ne mogu priuštiti digitalne agencije koje bi im vodile društvene mreže.

Također, Facebookov algoritam se konstantno mijenja kako bi „News feed“ bio prilagođeniji objavama prijatelja i obitelji korisnika Facebooka, a prikazivao manje sadržaja poslovnih stranica.

Kako bi poboljšali marketinšku strategiju, Buffer i BuzzSumo preporučuju nekoliko savjeta.

Bitno je prilagođavati sadržaj za mobilne uređaje. Tako, na primjer, treba paziti da su video zapisi u vertikalnim formatima, ali i da traju između 30 i 120 sekundi.

Također, kvaliteta sadržaja je postala glavni prioritet nad kvantitetom. Korisnici sve manje toleriraju gomilu objava jedne stranice, dok je im je kvalitetan, zanimljiv sadržaj puno primamljiviji za angažman. No, ipak je bitno napomenuti kako se količina od 5 objava dnevno pokazala kao najoptimalnija frekventnost za što bolji angažman.

Izvor / Grafovi: Buffer.com

Vijesti: