Andrija Čolak otvorio prvu agenciju za savjetovanje u franšiznom poslovanju u turizmu – CFCG

Franšizna industrija je iznimno snažna u svijetu, u 7,6 milijuna radnih mjesta direktno je vezano uz franšiznu industriju s prometom od nevjerojatnih 674.3 milijardi Dolara, što čini čak 2,5%...

Franšizna industrija je iznimno snažna u svijetu, u 7,6 milijuna radnih mjesta direktno je vezano uz franšiznu industriju s prometom od nevjerojatnih 674.3 milijardi Dolara, što čini čak 2,5% ukupnog BDP-a SAD-a.

Na Novom Zelandu, zemlji slične veličine Hrvatskoj, čak jedno od dvadeset radnih mjesta je vezano uz franšiznu industriju. Razlog zašto je franšiza toliko popularna u razvijenom svijetu je činjenica da 80% novootvorenih poslova u prvih 5 godina propadne, dok čak 90% franšiznih koncepata preživi te posluje uspješno.

U Hrvatskoj se možemo pohvaliti kako imamo uspješne globalne franšize u sektoru turizma, a jedna od njih je svakako brend Surf’n’Fries, koji je prije 10 godina pokrenuo pionir franšizne industrije u Hrvatskoj, Andrija Čolak.

Surf’n’Fries krenuo je s jednim dućanom u Rijeci, a danas franšizno posluje na 4 kontinenta u gotovo 20 zemalja svijeta. Otvoreno je tržište Australije, snažno ušao na rusko tržište, a uskoro će se otvoriti i prvi Surf’n’Fries u Meksiku.

Sve to je više nego dovoljno razloga i iskustva u probijanju na globalno tržište, za novi iskorak na tržištu. Tako je Andrija Čolak danas napravio korak dalje u svojoj karijeri ili ekstenziju svoje priče te je osnovao novu tvrtku – CFCG grupaciju, s ciljem savjetovanja za franšizno poslovanje.

CFCG se sastoji od mnogih stručnjaka koji su imali ključne uloge u razvijanju Surf’n’Fries franšize u proteklih 10 godina, te mogu ponuditi usluge koje su testirane na realnom tržištu, ističe Čolak te dodaje: “U Hrvatskoj se Franšizna industrija može mjeriti u promilima. Zbog toga postoji vrlo velika prilika mnogim uspješnim domaćim konceptima za tržišno širenje putem franšiznog poslovanja. Mi tu želimo pomoći znanjem i iskustvom koje smo stekli proteklih 10 godina.” tvrdi Čolak

Osim usluga postavljanja franšiznog poslovnog modela, standardizacije poslovanja CFCG nudi i povezivanje sa stranim provjerenim franšiznim brokerima koji mogu proširiti poslovanje diljem svijeta. “Danas se može franšizirati gotovo bilo koji uspješan koncept, ne radi se samo o ugostiteljstvu koje je najpoznatije kao franšiza jer u svijetu čak 64% franšiznih sustava uopće nije vezano uz hranu.”, zaključuje Čolak iz CFCG-a.

Iz grupacije također poručuju kao nude besplatnu evaluaciju franšizibilnosti koncepata te kako se vise informacija može pronaći na njihovom službenim web stranicama

POVEZANA VIJEST:

ANDRIJA ČOLAK, SURF’N’FRIES: POVRAT INVESTICIJE MOBILNIH SURF’N’FRIES ŠTANDOVA JE 45 DANA

CARWIZ POSTAO HRVATSKI TURISTIČKI IZVOZNI PROIZVOD! KROZ MODEL FRANŠIZE ŠIRE SE NA GLOBALNO TRŽIŠTE

MUZEJ ILUZIJE KROZ MODEL FRANŠIZE OSVAJA AMERIKU, A USKORO I CIJELI SVIJET

Vijesti: