Apartmani Medena prodani Danku Končaru

Tvrtka Danka Končara Kermas energija jedina je ponudila tražene uvjete javne dražbe, te za 52.756.000 kuna postala vlasnik 68,93 posto dionica Apartmana Medena, piše Lider. Apartmani Medena su do...

Tvrtka Danka Končara Kermas energija jedina je ponudila tražene uvjete javne dražbe, te za 52.756.000 kuna postala vlasnik 68,93 posto dionica Apartmana Medena, piše Lider.

Apartmani Medena su do 1993. godine poslovali u sklopu jedinstvene hotelsko-turističke tvrtke Medena, kada su pretvorbom i kasnijom privatizacijom postali jedna od tada nastale četiri tvrtke, a od 1995. posluju kao samostalno dioničko društvo. Neuspješna privatizacijska priča s Apartmanima Medena trajala je gotovo 15 godina u kojima se bezuspješno tražio ozbiljan investitor. Ovu poslovnu godinu Apartmani Medena završili su s oko 80 tisuća turističkih noćenja, a trenutačno se nalaze u postupku predstečajne nagodbe koja bi trebala biti prekinuta u slučaju pronalaska strateškog partnera.

Tvrtka je desetljećima poslovala sa značajnim gubicima koji su trenutno iskazani kroz iznos od oko 92 milijuna kuna, a ubuduće bi trebala poslovati u sklopu Kermas energije koja je već nakon predstečajne nagodbe postala većinski vlasnik Hotela Medena za koji su najavljena veća ulaganja u podizanje kvalitete na razinu od četiri zvjezdice.

DANKO KONČAR POČINJE S RADOVIMA NA NAUTIČKO – TURISTIČKOM KOMPLEKSU SVETA KATARINA-MONUMENTI

Izgradnja nautičko – turističkog kompleksa Sveta Katarina – Monumenti razvija se u sklopu programa Brijuni Rivijera, kao projekt posebnog značaja za Republiku Hrvatsku, Istarsku županiju i Grad Pulu. Kompleks sveukupno obuhvaća površinu od 46 hektara na kojemu će se izgraditi dvije luke nautičkog turizma s 550 vezova u moru i mogućnošću gradnje 1200 vezova na kopnu te ostali prateći sadržaji i hotelski kompleks. Cjelokupna realizacije projekta, odnosno privođenje područja namjeni očekuje se 2020. godine.

Vojni kompleks na otoku Katarina nastao je za potrebe austrougarskog obrambenog sustava grada Pule, a godine 1912. na otoku je izgrađena Mornarička zrakoplovna pokusna postaja Pula, koja potom postaje Zrakoplovni arsenal. Za vrijeme talijanske vlasti dio postojećih austrougarskih građevina je prenamijenjen za potrebe Kraljevske podmorničke akademije, sagrađene su  i nove građevine, te 250 m dugački most koji je spojio otok s kopnom.

Inače, cijeli projekt je težak oko 65 milijuna eura, a realizacija projekta Sv. Katarina-Monumenti je podijeljena u tri faze – izgradnja luke nautičkog turizma Sv. Katarina, izgradnja suhe marine te hotelskog kompleksa kompleks. Ovo je svakako povijesni trenutak za razvoj grada i valorizaciju jedne atraktivne turističke lokacije koja će sasvim sigurno podiči turizam u Puli na jedan viši nivo.


Vijesti: