Aquapark Istralandia s novim investicijskim ciklus hrabro grabi prema najboljem aquaparku u Europi

Prvi hrvatski vodeni park Istralandia ulazi u svoju petu godinu poslovanja, kontinuirano raste broj posjetitelja iz godine u godinu, skupljaju nagrada i priznanja po cijeloj Europi, te se šire...

Prvi hrvatski vodeni park Istralandia ulazi u svoju petu godinu poslovanja, kontinuirano raste broj posjetitelja iz godine u godinu, skupljaju nagrada i priznanja po cijeloj Europi, te se šire i najavljuju nove investicije.

Inače, već daleke 2014. u Istri, općina Brtonigla, otvoren je toliko potreban kvalitetan sadržaj za cijelu Istru, Aquapark Istralandia, koje je nedvojbeno jedna od najznačajnijih realiziranih projekata na turističkoj ponudi Istre.

Investiciju vrijednu više od 10 milijuna eura realizirao je porečki poduzetnik Branko Kovačić i otvorio preko sto novih radnih mjesta. Da bi što bolje bio osmišljen cijeli projekt, Kovačić je sa svojim suradnicima posjetio 54 takva parka diljem svijeta i na licu mjesta upoznao kako su projektirani, organizirani i kako funkcioniraju. Pripreme za realizaciju Istralandije trajale su šest godina, a porečka tvrtka Istrakop izgradila ga je za rekordnih 10 mjeseci.

A da je dobra priprema ključna, dokazuju i brojne nagrade struke i posjetitelja. Aquapark Istralandia je u prethodnom razdoblju poslovanja od 2014 do 2017 godine dobitnik 15 vrijednih nagrada lokalnog, regionalnog ,nacionalnog i internacionalnog značaja od čega su najznačajnije titula za osvojeno 5 mjesto na ljestvici najboljih aquaparkova u Europi i to 2015, 2016 i 2017 godine te prošlogodišnje priznanje neovisne kuće internacionalnog karaktera Trip Advisor za osvojeno 2 mjesto u kategoriji najbolji aquaparkovi Europe sve u konkurenciji više od 300 europskih aquaparkova. Ovaj odličan kvalitetan sadržaj smješten je na površini od 81.000 m², s 23 veličanstvenih atrakcija ukupne dužinom više od 2 km cijevi i sa 5.500m² vodene površine.
Ljestvica je visoko podignuta, te ono najvažnija opravdala su sva očekivanja.

Prošle godine imali smo preko 200.000 posjetitelja, što je bilo iznad naših očekivanja. Ove godine očekujemo još i bolje rezultate, budući da znamo da je regija Istra najjača turistička regija u Hrvatskoj te već u dosadašnjem dijelu sezone imamo rast od 10%. Nakon evo pet godina rada mogu slobodno reći kako smo postali brend, te se za Istralandiju se čuje i van granica Hrvatske. Prošle godine smo priznanjem TripAdvisora kao drugi najbolji aquapark u Europi napravili jedan veliki iskorak, koji nam je dao dodatni vjetar u leđa da idemo pravim smjerom. “ ističe Silvio Kraljević, voditelj aquaparka Istralandia.

Ukupna investicija bila je 10 milijuna eura , a investicijski ciklus se nastavlja. Već ove godine Aquapark Istralandia investirala je dodatnih 3 milijuna eura u uvođenje pet novih atrakcija, a u planu je i daljnje širenje kroz gradnju smještajnih kapaciteta te druge razne atrakcije. Ono što je zanimljivo i što pokazuje svu kvalitetu investitora jer da gleda kvalitetno, dugoročno, te mu je ispred svega doživljaj gostiju, a ne isključivo novac. Naravno svi radimo za novac, no rijetko je vidjeti da investitor stvarno osluškuje reakcije i potrebe gostiju, te ih i implementira.

Dokaz tome je već spomenuti novi treći investicijski ciklus na projektu aquaparka Istralandia koji se temeljio prije svega na iskustvenim prilikama i rezultatima ostvarenim nakon završene prve četiri godine poslovanja tj. uočenih “uskih grla” , a tiču se prije svega prigovora gostiju koja su upućivana poslovodstvu tvrtke na preduga čekanja u redovima na atrakcijama i toboganima i malog broja sunčališnih mjesta odnosno ležaljki u aquaparku.“Ove godine uvodimo pet novih atrakcija. Investicije je ti oko 3 milijuna eura, a koja je sasvim sigurno pokazatelj da smo na pravom putu jer korisnici žele nove atrakcije, a mi smo tu da im to omogućimo. Upravo smo pri dobivanju uporabnih dozvola te kroz par dana očekujemo puštanje u pogon nove atrakcije kako bi dodatno pojačali ponudu i podigli zadovoljstvo naših gostiju, jer su nam ankete upravo to pokazala potrebu za novim sadržajem koje traže posjetitelji. “ govori Kraljević.

Kako to prečesto biva u Hrvatskoj, glasno se pitam: Koji bi investitor nakon ovakve investicije svake godine podizao kvalitetu usluge i ponude iz godine u godinu, slušao reakcije i prigovore gostiju te ih i otklonio. Nažalost realna slika je da se nakon početne investicije dodatno ne ulaže narednih 10 godina, jer se gleda samo maksimaliziranje profita, što često možemo vidjeti i kod određenih investicija u gradnju hotela. Kad se hotel otvori, nema više dodatnih troškova, samo zarada narednih xx godina. “U planu je i novi investicijski ciklus koji je vezan uz smještajne kapacitete. Planiramo na 22 hektara otvoriti jedan moderni autokamp s pet zvjezdica, trenutno radimo na idejnim rješenjima te očekujem kako će kroz dvije godine autokamp biti u funkciji. “ naglašava Kraljević te dodaje kako žele zadovoljiti interes potencijalnih korisnika u krugu od do 300 km udaljenosti čime se otvara novo tržište koje predstavlja potencijal od 12.400.000 korisnika ( stanovnici u krugu od 300 km + turisti koji borave u Istarskoj Županiji ).

A da slušaju svoje posjetitelje, govore i sljedeće činjenice.

Opet slušajući potrebe gostiju, ove godine uvode i mogućnost plaćanja prepaid narukvicom. Normalno kako je nezgodno u parku biti s novčanikom i brinuti o novcima i dokumentima, te su osigurani ormarići, a sada i plaćanje narukvicom u ugostiteljskim objektima. Također, kako je u Istri kamping segment jako zastupljen i na visokom nivou, veliki dio posjetitelja u Istralandia dolazilo je i iz kampova, a koji sa sobom dovode i kućne životinje, kojima logično nije dopušten ulaz u aquapark. No i tu je pronađeno rješenje te je osiguran poseban prostor za životinje, gdje svaka životinja ima svoju kućicu i prostor, besplatnu hranu i vodu. Također, Aquapark Istralandia u potpunosti je (osim tobogana) prilagođen i dostupan osobama u invalidskim kolicima. Parking je u potpunosti besplatan, kao i sav animacijski program i korištenje svih atrakcija i bazena. Čak je u kratkoročnom investicijskom planu gradnja i lifta, kako gosti ne bi morali nositi teške “tube” za spuštanje na neke tobogane.
Važno je napomenuti kako i proizvodi u ugostiteljskim objektima nisu neki low budget, od piva, sokova, umaka itd… nego svima poznate kvalitetne robne marke. Naravno i to je određeni “trošak” i smanjuje zaradu, ali ne ako gledamo dugoročno kroz kvalitetu ponude.

Marketing i ulaganje u dodatni sadržaj nije trošak, nego investicija

U Hrvatskoj i dalje nažalost u većini slučajeva vlada paradigma kako je marketing trošak, a ne investicija. No ne i u slučaju Aquaparka Istralandia. Opet na oba polja su više uspješni, dapače, primjer drugima i najbolji dokaz kako je to danas imperativ.
Nije dovoljno samo imati odličnu atrakciju i svi će odmah doći kod tebe. Možda u prvom mahu do neke mjere zbog same atraktivnosti, no ako ne ispunimo cijeli doživljaj i ispunimo očekivanja, cijela priča pada u vodu. A pričamo o investiciji od 10 milijuna eura.

Toga su jako dobro svjesni u Aquaparku Istralandia te upravo jakim i ciljanim marketingom kao i najkvalitetnijim dodatnim sadržajem od svih aquaparkova u Europi, mogu u najvećoj mjeri zahvaliti svojem uspjehu i rastu broja posjetitelja iz godine u godinu. “Ono što nas izdvaja od drugih su kadrovi, prekrasna hortikultura, čistoća i sigurnost je na najvišem mogućem nivou te dodatni zabavni sadržaj koji nudimo našim posjetiteljima koji nas sigurno razlikuje od drugih aqua parkova. Imamo pjena party, jaki animacijski program, ulične zabavljače, mađioničare…i to se sve održava svaki dan u aquaparku. Nije dovoljno nuditi samo atrakcije, dodatni doživljaj korisnika je i taj da uživaju u svakom trenutku u animacijskom programu koji je jedinstven u ovom dijelu Europe. Dva puta tjedno imamo i zabavni Brass bend tj. Limenu glazbu gdje se izviđači spuštaju s instrumentima na toboganima te se to može vidjeti i doživjeti samo kod nas. To naši korisnici jako cijene “ zaključuje Kraljević te dodaje kako u planu imaju još puno ideja, no kako idu korak po korak, investiciju po investiciju do konačnog cilja najboljeg aquaparka u Europi, a i šire.

Animacija se i dalje u našem turizmu gledao kao “nužno zlo” i kao trošak, rijetki su hotelijeri koji razvijaju animaciju i koriste je kao alat podizanja ukupnog zadovoljstva svojih gostiju, pogotovo kada pričamo o obiteljima s djecom. Također, kao što sam spomenuo, promocija je još jedna jača strana Aquaparka Istralandia, a koji ne ulazi knjigovodstveno kao trošak nego kao normalan dio poslovanja. Od pokrivanja cijele Istre, suradnja s Bina Istrom gdje svaki gost koji dolazi autom na naplatnim kućicama dobije letak o svim informacijama, suradnje s hotelima i svim drugim sudionicima na destinacijama, tako i promocije na ciljanim stranim tržištima. Također, u suradnji s Autotrans grupom  osigurana je direktna redovna županijska autobusna linija Poreč (centralna autobusna postaja)-Aquapark Istralandia sa stajalištima u Špadićima,Červar Porat,Vabriga-Kamp Lanterna ,Tar, Antenal, Novigrad i Bužinija.

Za kraj važno je za istaknuti te pohvaliti i ekološku aspekt cijele priče. Tako se otpadne vode od pranja bazenskih filtera u 90 postotnom dijelu reciklira i zahvaljujući modernoj tehnologiji ultrafiltracije vraća u vodni sistem aquaparka ,dok se samo 10 posto vode gubi, kontrolirano odlazi i otpušta se u biološki pročistač.

U svakom aspektu poslovanja prilazi se studiozno, što na kraju i dalje konkretne rezultate koji se vide na svakom koraku. To su investitori koji trebaju našem turizmu. Oni koji gledaju dugoročno, ulažu u svoj kadar, kontinuirano razvijaju nove sadržaje, osjećaju potrebu za lokalno pripadnosti pomažuću im, važna im je razina i zadovoljstvo posjetitelja, te koji stalno gledaju naprijed te se u konačnici razvijaju stabilno i dugoročno.

Kada se zna da u Europi djeluje 300 aquaparkova, a u hrvatskom najbližem okruženju u Italiji ima više od 110 aquaparkova, uspjeh Aquaparka Istralandia je time veći, te svakako zaslužuju svako poštovanje i biti case study svim studentima ekonomskog i turističkog smjera.

 

ISTRALANDIA NOVE ATRAKCIJE U SEZONI 2018 GODINI

1.Escape Hole 

Escape Hole je vodeni tobogan koji omogućuje vožnju koja započinje vizualnim efektima, prelazi u spust s pogledom na čitav aquapark i završava veličanstvenim usisavanjem u lijevak. Staza će biti duga 123 m.

2.Black Kamikaza

Black Kamikaza je atrakcija namijenjena ljubiteljima adrenalina. Radi se o zatvorenom vodenom toboganu koji će vas u gumenjaku pri naglom padu upoznati sa sasvim novom dimenzijom brzine i adrenalina. Duljina staze iznosi 107 m.

3.Kids Spray Arena 

Za naše najmlađe posjetitelje pripremamo šareno dječje carstvo s interaktivnim vodenim prskalicama i igraonicom, na kojem će moći izazvati drugu djecu i roditelje na zabavno natjecanje. Površina Kids Spray Arene iznosi čak 350 m.

4.Family Pool

Family Pool se nalazi u blizini Kids Spray Arene, tako da će se roditelji moći opuštati u bazenu s inovativnom tehnologijom za hidromasažu i 4 hidromasažne kade moći nadgledati djecu koja se igraju u Kids Spray Arena-i  ili skaču u Kids Jumping Pool-u. Ovaj bazen je zbog prozirnog stakla nezaobilazan „photo point“, a njegova površina iznosi 200 m.

5.Kids Jumping Pool

Uz već uvedenu mogućnost kupnje ulaznica putem online trgovine ove godine uvodimo i mogućnost plaćanja prepaid narukvicom. Tako uskoro planiramo korisnicima olakšati kretanje i plaćanje u našim ugostiteljskim objektima. Moći će biti komotni i bezbrižni po pitanju svojih kreditnih kartica i gotovine koje će ih čekati na sigurnom u zaključanim ormarićima.

Vijesti: