Australija pokrenula natječaj za turističku PR kampanju

Australija planira ažurirati svoju globalnu PR podršku kroz niz natječaja koji uključuju zadatke na lokalnom tržištu u Kini, Sjevernoj Americi i Japanu, prenosi Travel and Tour World. Naciji, koja...

Australija planira ažurirati svoju globalnu PR podršku kroz niz natječaja koji uključuju zadatke na lokalnom tržištu u Kini, Sjevernoj Americi i Japanu, prenosi Travel and Tour World.

Naciji, koja očekuje rekordan broj međunarodnih turista u 2019. godini, turistički sektor je ključan jer je odgovoran za 55 milijardi australskih dolara izravne ekonomske koristi te je i ključni izvor zapošljavanja.

Australski natječaji uključuju PR podršku za globalne i regionalne marketinške i komunikacijske kampanje, zajedno s globalnim PR projektima i kampanjama u naredne dvije do tri godine.

Odluka o ažuriranju PR podrške je donesena nakon što je Australska turistička organizacija (Tourism Australia) nedavno prebacila svoje kreativne i digitalne dužnosti na M&C Saatchi i Digitas. Trenutna kampanja „There’s Nothing Like Australia“ također uključuje i Super Bowl reklamu koju je izradila kompanija Droga5.

Odlična kampanja Australske turističke ogranizacije

U tijeku je i niz natječaja za tri ključna tržišta, uključujući tržište koje je glavni izvor stranih turista, Kine, zajedno sa Sjevernom Amerikom i Japanom, koji se također nalaze u top 5 tržišta stranih turista.

Menadžer za odnose s javnošću Australske turističke organizacije Kim Moore, objasnio je kako je ključni cilj partnerstva „razviti i potaknuti kreativne aktivnosti na čelu s PR-om, koje će se uskladiti sa sveobuhvatnom vizijom Australske turističke organizacije, kako bi Australija postala najupečatljivije i najpoželjnije odredište na svijetu.

U 2019. godini Australija očekuje 10 milijuna posjetitelja, nakon rasta od preko 5 posto u 2018. godini. Iako je ta stopa nešto manja u odnosu na 2017. godinu, turistički sektor u zemlji je procvjetao, a broj posjetitelja porastao za 44 posto u zadnjih pet godina.

Međutim, natječaj nagovještava izazove s kojima se turisti mogu suočiti u Australiji, pa se zato od agencija traži da pokažu kako ciljanoj publici predstaviti Australiju kao idealno odredište za odmor.

Vijesti: