Booking.com pokreće program poticaja za startup tvrtke koje se bave održivim turizmom

Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najvećim izborom različitih vrsta smještaja, objavio je pokretanje novog programa poticaja, Booking.com Booster. Program je kreiran kako bi prepoznao, financirao i kao...

Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najvećim izborom različitih vrsta smještaja, objavio je pokretanje novog programa poticaja, Booking.com Booster.

Program je kreiran kako bi prepoznao, financirao i kao mentor pomagao startup tvrtkama diljem svijeta koje imaju plan pozitivno utjecati na globalni turizam. Program traje 3 tjedna, održat će se u lipnju 2017. u Amsterdamu i završit će prilikom za osvajanje stipendija Booking.com-a u iznosu do čak 500.000 eura.

Novi program dodatak je postojećem programu Booking.com Cares, inicijativi tvrtke koja spaja zaposlenike s lokalnim neprofitnim organizacijama koje rade na poboljšanju turističkih odredišta diljem svijeta. Cilj ovog programa jest poduprijeti startup tvrtke posvećene održivom turizmu u sljedećim područjima: zaštita okoliša, očuvanje kulturne baštine i/ili promoviranje rasta u turizmu koji podupire i razvija lokalno gospodarstvo i zajednicu.

Program u trajanju od 3 tjedna pokrenut je u suradnji s partnerskom organizacijom Impact Hub i uključuje radionice, predavanja i coaching uz stručnjake za turizam, kao i priliku za osvajanje stipendija iz fonda Booking.com-a. Nakon programa u Amsterdamu, manja skupina odabranih startup tvrtki dobit će nekoliko mjeseci tjednog mentorstva stručnih sponzora Booking.com-a. “Postoje tisuće predivnih i jedinstvenih odredišta u svakom kutku svijeta koja treba istražiti, no to je nešto što ne smijemo uzimati zdravo za gotovo. Putem programa Booking.com Booster želimo pomoći tvrtkama u održivom turizmu da ubrzaju svoj rast i tako prošire svoj utjecaj na globalnu razinu. Prepoznavanjem i financiranjem startup tvrtki koje se izdvoje svojim programom, dijeljenjem svog poslovnog znanja i suradnjom možemo istražiti i saznati kako možemo najbolje zaštititi budućnost odredišta koja toliko volimo i kako bi naši pra-pra-praunuci mogli nastaviti uživati u njima još mnogo godina.” ističe Gillian Tans, izvršna direktorica Booking.com-a

Za više informacija o programu Booking.com Booster, uključujući detalje o prijavi, molimo, posjetite booking.com/booster. Booking.com prihvaća prijave zainteresiranih startup tvrtki iz cijelog svijeta do 1. ožujka 2017.

Vijesti: