Booking.com pokreće samostalnu rezervaciju izleta i atrakcija bez potrebe za prethodnom rezervacijom hotelske sobe

Nakon prošlogodišnje akvizicije softvera koji nudi putovanja i aktivnosti FareHarbor te pokretanja opcije za rezervacija aktivnosti u 150 gradova, Booking.com je poduzeo sljedeći korak u poticanju mainstream ponude, prenosi...

Nakon prošlogodišnje akvizicije softvera koji nudi putovanja i aktivnosti FareHarbor te pokretanja opcije za rezervacija aktivnosti u 150 gradova, Booking.com je poduzeo sljedeći korak u poticanju mainstream ponude, prenosi Skift.

Očekuje se kako će online agencija Booking.com na konferenciji u Europi predstaviti ponudu za deset europskih i bliskoistočnih gradova koja korisnicima omogućuje samostalnu rezervaciju izleta i atrakcija bez potrebe za prethodnom rezervacijom hotelske sobe.

Pilot program, dostupan u Amsterdamu, Londonu, Parizu, Berlinu, Rimu, Barceloni, Beču, Pragu, Edinburghu i Dubaiju, objavljeno je na stranicama gradova unutar Booking.com-a, a koja nudi opcije od ulaznica za muzej Madame Tussauds u Amsterdamu do muzejskih obilazaka te izleta autobusom i brodom. Sve rezervacije za obilaske dolaze s trenutnim potvrdama; turisti, bilo domaći ili inozemni, nakon rezervacije mogu dobiti svoje e-ulaznice.

Dio razloga za razdvajanje rezervacija atrakcija od onih hotelskih jest da ture privuku lokalne stanovnike ili ljude koji su možda rezervirali ostatak svojih putovanja na drugom mjestu ili od drugog pružatelja usluga.

Pokrenuli smo ovu opciju zbog zahtjeva naših korisnika kako bi poboljšali uslugu“, izjavio je Ram Papatla, potpredsjednik globalnih iskustava u tvrtki Booking.com te dodao: “Naučili smo mnogo o tome kako različiti segmenti kupaca istražuju odredište ovisno o duljini boravka i cijeni. Također, eksperimentiramo s personalizacijom i usredotočeni smo na cijene i dostupnost u slučajevima kad je atrakcija jedinstvena.

Poput konkurentske kompanije TripAdvisor, a za razliku od Airbnb-a, Booking.com se uglavnom usredotočuje na mainstream turističke atrakcije. Airbnb, na primjer, svoju ponudu aktivnosti oslanja na skrivene koncerte na brodovima ili pak obilaske farmi na Siciliji.

Korisnici Booking.com-a mogu filtrirati svoja pretraživanja za obilaske i aktivnosti po kategorijama kao što su hrana i piće, noćni život te ponuda za obitelji i zabave.

Booking.com koristi softver FareHarbor i druge, kao što je Rezdy, za povezivanje s turoperaterima te ima izravne ugovore s pružateljima usluga.”Duboko smo integrirani u FareHarbor, crpeći opipljive, ali i neopipljive koristi te aplikacije“, kazao je Papatla te dodao: “Ne želimo kompromitirati korisničko iskustvo koje smo uspostavili, tako da smo izbirljivi s kime surađujemo.

Na konferenciji investitora J.P. Morgan, glavni financijski direktor Booking Holdingsa David Goulden govorio je o poticajima da se ide dalje od samog fokusa na hotelski smještaj.”I van okvira smještaja, kad pogledamo strategiju oko povezanog putovanja, smatramo kako se može potaknuti rast spajanjem usluga poput rezervacija restorana ili iznajmljivanja automobila. To za nas otvara nove vertikale poput iskustava“, izjavio je Goulden.

Booking.com smatra kako je širenje ponude i aktivnosti način pružanja klijentima ono što žele.

Izvor: Skift

Vijesti: