Dalibor Bilić, BTravel: Daljnji razvoj vidimo u razvoju digitalnih platformi koje će povezivati društvene mreže, turizam i wellbeing

BTravel ostvario rast prihoda od 70%

BTravel, jedna od najbrže rastućih hrvatskih i regionalnih turističkih agencija, u 2017. godini ostvarila je prihod od 65,5 milijuna kuna, što predstavlja rast od 70,12% u odnosu na prethodnu godinu.

Veliki je ovo poslovni uspjeh za agenciju koja je osnovana pred nepune tri godine, krajem 2015.godine. BTravel danas zapošljava 32 ljudi i osim u Zagrebu, urede ima i u Puli, Ljubljani i Beogradu. Temelj poslovanja predstavljaju kategorije incominga (turističke grupe iz zapadne Europe, ponajviše iz Austrije i Njemačke), MICE-a i poslovnog turizma i kategorija po kojoj je BTravel jedinstven na tržištu – sportskog turizma. Dodatnu ponudu čine školske grupe, kao i ponuda skijanja i wellnessa, koja bilježi rast od 100% u odnosu na prethodnu godinu.

Koncept našeg poslovanja sastoji se od povezivanja interesa i potreba različitih sektora gospodarstva s turizmom i putovanjima i ostvarivanja dodatne vrijednosti kroz tu sinergiju. Daljnji razvoj vidimo i u inovacijama, odnosnu razvoju digitalnih platformi koje će povezivati društvene mreže, turizam i wellbeing, čime postavljamo najnovije trendove u industriji.“, izjavio je Dalibor Bilić, predsjednik Uprave BTravela.

BTravel je od svibnja prošle godine i ekskluzivna turistička agencija BBCC-a (Britanski Poslovni Centar Hrvatska / Britanska poslovna komora ) te je poseban naglasak agencije svakako i na britansko tržište. „Podaci Udruženja britanskih tour operatora (ABTA) iz 2016. godine pokazuju da gotovo 86% Britanaca godišnje putuje, pri čemu barem jednom godišnje putuju u neku stranu državu. Dakle, radi se o gotovo 40 milijuna ljudi. S obzirom da su britanska noćenja u Hrvatskoj u 2016. godini dosegla brojku od 3 milijuna, jasno je da postoji velik prostor za rast. Britanci su kvalitetni gosti, koji u pravilu troše više od ostalih, a Hrvatska im je destinacija koju posljednjih godina tek otkrivaju.“ istaknuo je Dan Vidošević,  korporativni direktor BTravela na panel Brit Travel Afternoon održanom krajem godine, a na temu mladih britanskih turista i njihovih navika prilikom putovanja.

Zaključili panela bili su kako je imperativ hrvatsku turističku ponudu produžiti na cijelu godinu, uključujući i kontinentalni turizam. Više od polovine Britanaca putuje u druge gradove na city break (53%), a slijede ljetovanja, kontinentalni i all-inclusive turizam. Slika u Hrvatskoj je da su Britanci uglavnom mladi turisti zainteresirani jedino i isključivo za zabavu, no brojke Udruženja britanskih tour operatora (ABTA) pokazuju suprotno. Naime, prema statistici za 2016. godinu, samo 8% britanskih turista putuje radi festivala.

Vijesti: