Što gosti žele, a što ne žele od TV uređaja?

Zadnjih godina mogućnosti za uporabu TV uređaja u hotelskim sobama znatno su proširene, pa je danas uz različita softverska rješenja gostima moguće ponuditi raznovrstan sadržaj i usluge koje će...

Zadnjih godina mogućnosti za uporabu TV uređaja u hotelskim sobama znatno su proširene, pa je danas uz različita softverska rješenja gostima moguće ponuditi raznovrstan sadržaj i usluge koje će upotpuniti njihov boravak. Postavlja se pitanje nude li hoteli gostima putem televizora i pametnih uređaja za vrijeme boravka ono što zaista žele.

Što gosti ne žele od TV uređaja?

Istraživanja pokazuju da je dodatno plaćanje servisa koji omogućuju gledanje filmova i serija u hotelskim sobama postalo prilično nepopularno i da izaziva nezadovoljstvo turista. Nasuprot ovakvom vidu televizijske ponude, gosti izražavaju želju isključivo za kvalitetnom Wi-Fi mrežom i brzim Internetom.

Također, ukoliko hotel ne želi probuditi nostalgiju kod gosta, stari TV uređaji, male veličine i nekvalitetne slike moraju biti isključeni iz uporabe.

Što gosti žele od TV uređaja?

I dok je s jedne strane vrlo lako utvrditi što je najbolje izbjegavati kada je u pitanju TV sadržaj u sobama, istraživanja među gostima pokazuju različite zahtjeve u ovoj sferi. Međutim, najvažnije je osigurati visoku (HD) kvalitetu TV signala, interaktivne sadržaje, usklađenost televizora s mobilnim uređajima i ekskluzivne sadržaje koje gosti ne mogu dobiti kod kuće.

Kvaliteta slike televizora i veličina su od velike važnosti. Savjetuje se uporaba LED smart hotelskih televizora jer imaju čistiju sliku, a preporučuju se uređaji veličine od 40 inča za hotele sa 4 zvjezdice, do najmanje 49 inča u hotelima s 5 zvjezdica.

Gledanje serija i filmova je uobičajeno, ali danas TV uređaji omogućavaju i korišćenje društvenih mreža Netflix, Youtube, Spotify, Vimeo, Radio, Facebook. Također, gostima će boravak biti znatno olakšan ukoliko putem televizora mogu pregledati listu lokalnih znamenitosti, naručiti hranu, zakazati tretmane ili komunicirati s recepcijom hotela. S druge strane, u ovom polju se otvara mogućnost za promociju hotelskih sadržaja i ponuda putem kojih hotelijeri preko TV uređaja mogu isticati poruke s aktuelnim promo ponudama i povećati svoje prihode.

Utjecaj novih digitalnih tehnologija na turizam može potpuno izmijeniti načine poslovanja u hotelijerstvu, a proces integracije softverskih rješenja u hotelske poslove posebno će biti značajan kada milenijci budu činili apsolutnu većinu turista u svijetu.

Softverska rješenja za hotele

Jedna od platformi koja se zadnjih godina pokazala kao izuzetno pogodnima i za goste i hotelijere je Hoteza, softversko rješenje koje je već u uporabi u mnogim hotelima u Srbiji, Crnoj Gori, Hrvatskoj i Sloveniji te u Rusiji, Švicarskoj, Kini…

Hoteza predstavlja multifunkcionalnu platformu i odgovara na sve želje turista koji žele imati sve na dohvat ruke, s minimalnom razinom komunikacije s osobljem hotela licem u lice. Ova platforma obuhvaća mobilnu, TV i aplikaciju smještenu na tablet uređaju u hotelskoj sobi, touch screen ekrane u lobiju ili na recepciji, ekrane unutar hotela i jedinstven Wi-Fi sustav.

Poseban segment platforme koja u potpunosti odgovara na zahtjeve mlađih gostiju i najnovija tehnološka dostignuća jest platforma hotelske televizije – HotezaTV.

Pogodnosti za goste

Temelj Hoteza TV je u ponudi komunikacije s hotelskim osobljem, mogućnostima za naručivanje usluga, pružanju informacija o zanimljivim destinacijama u okolici hotela i svakako mogućnosti gledanja raznovrsnih televizijskih sadržaja. Obzirom da je Hoteza TV povezana s drugim segmentima platforme, gostima u potpunosti omogućava da dobiju sve ono što žele.

TV sustav je jednostavan za korišćenje i dizajniran je prema naćelu da ga svaki gost vrlo lako može koristiti. Zahvaljujući jednostavnosti sustava, naručivanje usluga je putem smart TV hotelskog uređaja vrlo pristupačno. To znači da je gostima moguće naručivati hranu, rezervirati mjesto u restoranu, zakazati masažu ili zatražiti usluge koje su se do sada obavljale na potpuno nov način – buđenje, naručivanje dnevnih novina i sličnog sada sve to mogu putem televizora. Također, sustav obuhvaća i informacije značajne za gosta, a vezane za lokalne znamenitosti, preporuke restorana, klubova ili muzeja. Posebno olakšanje je i povezanost sa smart telefonima gostiju što znači da je moguće gledati video materijale sa telefona neposredno na Hoteza hotelskoj televiziji.

Komfor pruža i mogućnost da se putem daljinskog TV upravljača kontrolira rasvjeta ili temperatura unutar prostorije.

Pogodnosti za hotelijere

Poglavito, Hoteza TV hotelu daje mogućnost za dodatne prihode. Ovo je idealna prilika za promociju hotelskih sadržaja koji nisu obuhvaćeni aranžmanima, a statistika pokazuje veći broj narudžbi hrane i pića iz soba putem hotelskog smart TV.

Prodaja spa tretmana, suvenira ili sezonskih ponuda je također češća kada se promovira putem televizora nego preko flyra i tiskanih materijala.

Benefit hotela ogleda se i u mogućnosti nadzora TV uređaja s recepcije i vrlo lakom uvođenju novina u cijeli sustav. Također, umjesto dosadašnjeg pozivanja recepcije, gosti mogu poslati poruku direktno hotelskom osoblju putem Hoteza sisustava što i gostima i hotelijerima u mnogome pomaže. Hoteza platforma omogućava detaljno praćenje statistike, a informacije prikupljene iz sistema hotelijerima daju točne i relevantne podatke o zanimanjima, najčešće korištenim servisima, dojmovima i jednostavno – ponašanju posjetitelja.

Prednost ove platforme ogleda se i u uštedi radnog materijala i radnih sati. Sve informacije i fotografije koje se regularno tiskaju za hotelske sobe, sada se mogu prikazati na TV uređaju i digitalizirane su. Ušteda je, prema podacima hotela koji Hoteza sustav koriste, vrlo značajna. Također, globalna potpora tvrtki Samsung, LG i Philips osigurava najbolje projektne cijene za nabavku hotelskih televizija za svaki hotel pojedinačno.

Iskustva hotela

Direktorica Kempinski Hotela Adriatic u Umagu u Hrvatskoj, Fiorela Morožin, kao prednosti interaktivnog hotelskog sustava ističe upravo jednostavnost trenutnih promjena i pravovdobnu objavu informacija gostima hotela, brzo i jednostavno korištenje raznih hotelskih usluga od strane gostiju hotela.

I u Termama Olimia u Sloveniji sustav Hoteza funkcionira od renoviranja njihovog najboljeg Hotela Sotelia prije ljetnje sezone 2016. godine. “Za oko pola godine koliko koristimo Hoteza znatno smo poboljšali informiranje naših gostiju, a posebno smo zadovoljni funkcijom ponude dodatnih usluga čime smo poboljšali rezultate interne prodaje. Prema mom mišljenju, najveća prednost Hoteze je što radi ne samo na hotelskom TV sustavu nego i kao aplikacija na mobilnim telefonima čime povećavamo razinu informiranosti gostiju. Zbog dobrog iskustva već sada planiramo nadogradnju sustava tako što ćemo uključiti i “public TV” u njega i tako informirati goste i na mjestima gdje se najviše zadržavaju“, kaže Vasja Čretnik, direktor marketinga i prodaje u Termama Olimia u Sloveniji.

Aktualne potrebe gostiju i hotelijera gotovo se potpuno poklapaju s mogućnostima koje nudi Hoteza sustav koji se u najvećoj mjeri koristi u Hrvatskoj i Sloveniji, a sve više zanimanja pokazuju i hoteli u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Makedoniji.

Benefiti koje donosi Hoteza platforma ogledaju se u mnogo učinkovitijem upravljanju hotelom, dvosmjernoj komunikaciji s gostima, povećanju prihoda, ali i usklađivanju s potrebama milenijaca i praćenju svjetskih trendova u hotelijerstvu.

Vijesti: