Dubrovnik dobio novi kvalitetan sadržaj, a nije kafić ili restoran, nego “Muzej” ljubavnih priča

Kulturno – turistička ponuda naše najpoznatije turističke destinacije ovih dana dodatno je obogaćena novim, jedinstvenim zabavno – izložbenim prostorom koji je udomio prvu globalnu kolekciju prikupljenih i doniranih ljubavnih...

Kulturno – turistička ponuda naše najpoznatije turističke destinacije ovih dana dodatno je obogaćena novim, jedinstvenim zabavno – izložbenim prostorom koji je udomio prvu globalnu kolekciju prikupljenih i doniranih ljubavnih priča i predmeta velike sentimentalne vrijednosti – Muzej ljubavnih priča.

Posjetitelji “Muzeja” ljubavnih priča (eng. Love Stories Museum) u prigodnom ambijentu mogu iskusiti emotivne “crtice” iz života stvarnih ljubavnih parova koji su neke od svojih najintimnijih životnih trenutaka odlučili podijeliti s dubrovačkom publikom i posjetiteljima. Među brojnim izloženim eksponatima našla se tako suvenirska šalica iz Švedske koja je neočekivano povezala rastavljenu Amerikanku i Francuza, priča o mladiću koji je svoju buduću suprugu upoznao na sprovodu, kao i emotivna priča o paru pred razvodom koji je odlučio svom braku dati posljednju priliku.

Mnogobrojnim dubrovačkim gostima i turistima sigurno će posebno biti zanimljive izložene autentične povijesne priče, legende i romantični običaji dubrovačkog kraja, a tu je i kutak za ljubitelje popularnih filmskih i TV uspješnica koje su se snimale u Dubrovniku – poput neizostavne “Igre Prijestolja”, “Ratova Zvijezda” i “Robina Hooda”.

I obožavatelji glazbenih nota doći će na svoje i možda se po prvi put upoznati s do sada malo poznatim detaljima iz osobnog života legendarnih svjetskih glazbenika, a bit će otkrivene i osobe koje su nadahnule stvaranje najpoznatijih ljubavnih pop i rock pjesama svih vremena.

Hrvatska zemlja 1000 privatnih muzeja 

Ova vijest je specifična i što se u Dubrovniku u atraktivnom prostoru ne otvara novi apartman ili restoran, što je najčešći slučaj, nego privatni muzej. Zanimljiv i drugačiji kvalitetni sadržaj koji toliko kronično nedostaje Dubrovniku.

Hrvatska zemlja 1000 privatnih muzeja – to treba biti u strategiji našeg turizma i upravo kvalitetne i autentične sadržaje treba poticati i razvijati. Tako se strateški i planski razvija turistička destinacija – sadržajem i kvalitenom ponudom. Zbog položajne rente te što se strateški i održivo ne bavimo razvojem turizma i turističkim destinacijama, proizašli su naši glavni turistički problemi koji su prisutni godinama: sezonalnost, slaba dodana vrijednost, pucanje po šavovima našim destinacija, niska turistička potrošnja te slaba disperzija iste na lokalno gospodarstvo, jer se veliki dio turističke potrošnje prelijeva na uvoz.

Upravo bi cijela naša obala trebala imati na stotine privatnih tematskih muzeja, najviše pričajući priče o našoj kulturi I načinu življenja, inovacijama, specifičnostima itd… po onome po čemu smo drugačiji od drugih, a upravo je to motiv dolaska i kvalitetni sadržaj koji nam nedostaje u našoj turističkoj ponudi. S druge strane, upravo naša raznolikost i autentičnost je naša najveća prednost, samo je moramo lijepo upakirati ispričati.

Ljubavni zid – pozicioniranje na svjesnoj i nesvjesnoj razini     

Svi posjetitelji i parovi mogu se potpisati na “Ljubavni zid” te ostaviti svoju zajedničku fotografiju ili selfie i tako pomoći kreirati jedinstvenu posvetu svim zaljubljenima koji su posjetili Dubrovnik, a parovi koji smatraju da je upravo njihova osobna ljubavna priča dovoljno zanimljiva i posebna za uvrštavanje u izložbenu kolekciju – mogu se slobodno javiti u “Muzej” ljubavnih priča.

Ovaj jednostavan Ljubavni zid ima puno veće značenje, koliko god se na prvu možda čini kao običan zid. Naime, posjetitelji će na zidu ostaviti dio sebe, kroz sliku ili potpis, a to je jaka emocija i doživljaj. Upravo će taj zid ostati u vječnom sjećanju.

Zamislite samo da se potpišete na zid apartmana ili hotela, ostavite dio sebe, te ćete se sigurno vratiti u isti smještaj, ako dolazite u istu destinaciju. U konačnici, upravo se tih malih osobnih detalja i doživljaja najviše i sjećamo iz destinacije, jer su osobni i pozicioniraju se na svjesnoj i nesvjesnoj razini.

Hoteli, putničke agencije, domaćini u obiteljskom smještaju imate novi kvalitetni sadržaj u destinaciji – upoznajte ih s ovom novom turističkom pričom

Stalno pričamo o kvalitetnom sadržaju, te kako nije dovoljno prodavati samo sunce i more. Također, svi koji se bave uslugom smještaja mora im biti stalo do zadovoljstva gosta ukupnim doživljajem destinacije, jer motiv dolaska nije smještaj, nego destinacija. Upravo kvalitetan sadržaj produžuje boravak gostiju u destinacijama, povećava turističku potrošnju te direktno utječe na konačni sud gosta o cijeloj destinaciji, a to je najvažnije. Je li gost bio zadovoljan destinacijom nakon 3,7 ili 14 dana. Ako je, onda će se vratiti i postati besplatni promotor iste, a samim time vratit će se u Vaš smještaj. Zaokružena priča I win-win za sve.

Turistička destinacija nije smještaj, nego svi sudionici koji čine ukupni turistički mozaik. Od djelatnika na benzinksoj pumpi i dućanu, do prometnog policajca. Razina kvalitete i izvedbe je izrazito važna, koliko god bila mala svaka ta kockica našeg turističkog mozaika, jer mozaik s praznim rupama nije potpun. Destinacija smo svi, zato je važno da svi rastu i razvijaju u sinergiji i jasnoj viziji gdje se turistička destinacija vidi dugoročno.

Da zaključim, Dubrovnik je dobio novi kvalitetan sadržaj kroz Muzej Ljubavnih priča, ispričajte tu priču svojim gostima da je dožive. I ne samo tu priču, nego sve kvalitetne sadržaje koja destinacija nudi, jer dugoročno jedino tako možemo zaokružiti cijelu priču i strateški te održivo rasti.

Novootvoreni “Muzej” ljubavnih priča može se od četvrtka 10. svibnja posjetiti u neposrednoj blizini stare dubrovačke gradske jezgre u radnom vremenu od 09.00 do 22.00 sata svaki dan. Više informacija o “Muzeju” ljubavnih priča doznajte na web stranici

Vijesti: