Expedia i Booking moraju napraviti ključne promjene u rezultatima pretraživanja

Uprava za tržišno natjecanje i tržišna tijela (CMA) Ujedinjenog Kraljevstva provela je istragu nad vodećim platformama za online najam smještaja radi pitanja poput pritiska na prodaju, obmanjujućih tvrdnji o...

Uprava za tržišno natjecanje i tržišna tijela (CMA) Ujedinjenog Kraljevstva provela je istragu nad vodećim platformama za online najam smještaja radi pitanja poput pritiska na prodaju, obmanjujućih tvrdnji o popustima, utjecaju provizije na rezultate pretraživanja i skrivenih troškova. Kompanije Expedia Group i Booking Holdings pristali su primijeniti izmjene u njihovim rezultatima pretraga smještaja zahvaljujući istrazi.

Expedia, Booking.com, Agoda, Hotels.com, Ebookers i Trivago bili su subjekti istrage. Expedia Group vlasnici su platformi Expedia, Hotels.com i Trivago, a Booking Holdings posjeduje Booking.com i Agodu.

Tijelo za regulaciju tržišnog natjecanja prošle godine započelo je provođenje mjera i iako ima zakonske ovlasti, uključene kompanije su dobrovoljno pristale učiniti promjene. Kompanije su izjavile da će prestati s pritiskom na prodaju koji podrazumijeva davanje lažnog dojma o dostupnosti ili popularnosti hotela korisnicima.

Kompanije su također izjavile kako će promovirati samo ponude koje su dostupne i prikazati sve primjenjive troškove u glavnoj cijeni, poput poreza.„CMA je poduzela izvršne mjere kako bi okončala prodajnu taktiku zavaravanja korisnika, skrivene troškove i slične prakse na online tržištu najma smještaja. Takve prakse su potpuno neprihvatljive“, izjavio je predsjednika CMA-e Andrew Tyrie.

Glasnogovornik Bookinga izjavio je kako su zadovoljni što je CMA zatvorila istragu bez dokaza o povredi poslovanja bilo koje od navedenih kompanija. „Zaključujući naše pregovore s CMA-om, dogovorili smo testiranje i implementaciju novih obaveza kako bismo osigurali ispunjavanje svih standarda za transparentnost poslovanja u UK“, kazao je glasnogovornik.

Na ovome primjeru vidimo kako je Ujedinjeno Kraljevstvo počelo provoditi mjere zaštite potrošača online rezervacija smještaja, sada stoji pitanje hoće li se slične mjere uskoro poduzeti i kod nas.

Foto: Booking.com / Facebook

Vijesti: