FlixBus u Hrvatsku najviše dovozi turiste iz Njemačke, Austrije i Mađarske, a top destinacija je Dalmacija

Iako je FlixBus na hrvatskom tržištu tek nešto više od godine dana, postao je pionir u broju prevezenih putnika. U odnosu na ljetne mjesece 2016. godine, FlixBus je utrostručio...

Iako je FlixBus na hrvatskom tržištu tek nešto više od godine dana, postao je pionir u broju prevezenih putnika. U odnosu na ljetne mjesece 2016. godine, FlixBus je utrostručio broj putnika ove sezone, a pozitivan trend osjeća se i na globalnoj razini.

Uz glavni grad Zagreb, za FlixBus putnike najpopularnije destinacije i ove su sezone bile Split, dok su se Rijeka i Pula popele visoko na ljestvici popularnih destinacija. Iako je ostatak Europe odavno prigrlio ovakav način putovanja, Hrvatskoj je FlixBus bio tek početak svih digitalnih novina na tržištu u autobusnoj tradicionalnoj industriji. Planiranje putovanja i kupovanje karata preko pametnih telefona, identifikacija putnika putem QR koda kupljene online karte, mreža linija koja spaja 26 europskih zemalja te više od 1.200 destinacija koje su dostupne svima putem besplatne mobilne aplikacije ili web stranice, putnicima je omogućen besplatan Wi-Fi, utičnice pored sjedala, više prostora između sjedala, besplatna prtljaga, samo su dio procesa putovanja kojeg su nove generacije putnika prihvatile od samih početaka.

Najviše putnika iz Njemačke i Austrije, a FlixBus najviše koriste skupina od 18-35 godina

Prema podacima FlixBus-a u Hrvatsku najviše dolaze uglavnom turisti iz Njemačke, Austrije, Mađarske, Italije, Slovenije, Češke te Slovačke. “Italija i Slovačka ove su godine bile pun pogodak, prvenstveno jer smo prije ljetne sezone uspjeli povezati Zagreb i Pulu s Bratislavom te mnogobrojne talijanske destinacije s Istrom. Top destinacije korisnika FlixBusa očekivano su gradovi u Dalmaciji gdje prednjače Split, Zadar i Šibenik. No, primijetili smo da se trendovi mijenjaju te bilježimo porast broja putnika prema Istri i Kvarneru posebice iz Njemačke i Austrije. Dobna skupina koja najviše koristi naše zelene autobuse jest ona između 18-35 godina. Naši putnici prije svega od putovanja traže iskustvo, inspiraciju ali isto tako sigurnost i kvalitetu.” ističe Petra Milanović voditeljica odnosa s javnošću za FlixBus CEE.

FlixBus je kreirao najveću međunarodnu mrežu linija diljem Europe s preko 200.000 dnevnih veza, kroz 26 europskih zemalja u 1.200 destinacija, a upravo kvalitetnom razvijenom mrežom autobusnih linija te povezivanjem destinacija diljem Europe FlixBus omogućuje lakši dolazak turista u Hrvatsku. U ostatku Europe FlixBus je odavno sinonim za putovanja autobusom, tako da je pozicioniranje i povezivanje s Hrvatskom svakako značajno za naš turizam. “Zanimljiva je činjenica da duljina samog putovanja ne predstavlja zapreku u putovanju autobusima te da se više fokusiraju na prihvatljive cijene i jednostavnost kupovina karata kao i na uslugu tijekom putovanja. A upravo tehnološke inovacije (FlixBus mobilna aplikacija, utičnice, besplatan internet, integracija u Google mape, QR kodovu umjesto karata) čine FlixBusov model lako prihvatljivim i “pitkim” zaključuje Milanović.

Inače, FlixBus do kraja godine očekuje više od 100 milijuna prevezenih putnika diljem Europe. Pitanje je koliko ih možemo dovući u Hrvatsku, pogotovo van turističke sezone. Alati i mogućnosti su tu, a na nama je da ih iskoristimo najbolje što znamo.

 

Vijesti: