Godišnje izvješće Adris grupe opet oduševilo kreativnim rješenjem – Testirani na izazove

Foto: Bruketa&Žinić&Grey / Adris

Godišnji izvještaj Adris grupe s godinama su dobili status iščekivanja kao što se iščekuju reklame koje će se emitirati u sklopu Super Bowla, sve zahvaljujući otvorenosti Adris grupe prema inovacijama kao i genijalnim kreativcima iz Brukete&Žinić&Grey koji iz godine u godinu uspiju iznenaditi i oduševiti kreativnim rješenjem.

Tako su i ove godine Godišnje izvješće Adris grupe za 2017., željno iščekivali dioničari, investitori i poslovna, ali i šira javnost i kreativna industrija koje prepoznaju i cijene kreativnost i produkcijsku inovativnost svakog novog izdanja.

Samo kompanije koje se kontinuirano prilagođavaju okolnostima mogu razvijati se, rasti i biti otporne na izazove – poruka je to koju je Adris grupa, jedna od najuspješnijih kompanija u regiji, željela prenijeti u povodu objave novoga godišnjeg izvješća. A upravo jasna i jaka poruka, argumentirana je odličnim poslovnim rezultatima u protekloj poslovnoj godini, koja unatoč izrazito nepovoljnom okruženju i brojnim  izazovima, za Adris grupu je bila uspješna. Tako je ostvaren je rast svih poslovnih  pokazatelja, a nakon dovršene transformacije sustava, nastavljeni su i strateški potezi na razini Grupe.

Njihova publikacija s poslovnim rezultatima doslovno je otporna na izazove, nije ju moguće strgati, zgužvati, smočiti niti zapaliti, što vjerno pokazuju i slike dolje u prilogu. Bez obzira kojem je testu podvrgnuli, knjiga ostaje neoštećena, ilustrirajući kako su rezultati Adris grupe stabilni i čvrsti, a kompanija dorasla svakoj situaciji.

Adris, umjesto prosječnosti, izabire izvrsnost! – istaknuo je predsjednik Uprave Adris grupe, mr. sc. Ante Vlahović prije dva tjedna na sjednici Glavne skupštine Adrisa grupe, predstavljajući poslovne rezultate od prošle godine.  Osmišljeni kreativni koncept ovogodišnjeg izvješća, koji doslovno i simbolički pokazuje kako je poslovni uspjeh Adrisa otporan na sve izazove te kako vjerno prate svoju filozofiju izvrsnosti, prati slogan Testirani na izazove Adris grupa , a koji je osmislila i realizirala agencija Bruketa&Žinić&Grey.

A glavnu simboliku izazova s kojim se susreću u Adrisu jasno je poentirao sam Vlahušić koji je istaknuo kako iako živimo u vremenima nesklonim poduzetništvu, u kojima su, čini se, jedino važne ideološke teme i, s tim u vezi, iracionalni prijepori i gubitak društvene energije, Adris je krajnje usredotočen na svoje poslovanje. “Stalno investiramo, jačamo svoju konkurentnost, stvarajući tako nova radna mjesta, vrijednost svojim zaposlenicima, dioničarima i zajednici. Rezultati koje ostvarujemo potvrda su uspješne transformacije naše tvrtke, ustrajnog provođenja strategije rasta i razvoja te dugoročne održivosti naših poslova. Uz organski rast, ustrajat ćemo na akvizicijama koje dodaju vrijednost  našim poslovima, osobito u turističkom dijelu Grupe. Predstoje nam ozbiljan rad u integriranju novih znanja i novih tehnologija te snaženju kompanije uz potrebne organizacijske promjene.”

Kako bi knjiga zaista bila gotovo neuništiva prateći krilaticu Testirani na izazove,  u produkciji su korišteni specijalni materijali, otporni na vatru, vodu i  mehanička oštećenja. Kako bi to i dokazali, osmislili smo niz karakterističnih izazova u tvrtkama sastavnicama Adris grupe.Primjerice, u kuhinji hotela Lone, knjiga je bez ikakvih posljedica flambirana a potom i zalivena crnim vinom. Nakon izazova u stanici za tehnički pregled Croatia osiguranja, knjiga se našla i u moru u blizini Cromarisovog uzgajališta. Težak izazov predstavljala su i raspoložena djeca u hotelu Amarin kao i tekući dušik iz laboratorija doc.dr.sc. Dinka Mitrečića.

Knjigu smo podvrgnuli flambiranju u kuhinji hotela Lone, Cromarisovi su ju ribari uronili u more i tako glisirali uzgajalištem, smrznuli smo ju tekućim dušikom na -195.79 stupnjeva Celzijusevih, uz pomoć stipendista Zaklade Adris doc.dr.sc. Dinka Mitrečića, djeca su ga u igri u hotelu Amarin gužvala i pokušala kidati, čak je preko nje prešao i 2 tone težak terenac u stanici za tehnički pregled Croatia osiguranja. Knjiga je ostala neoštećena.“ ističe kreativna direktorica agencije Bruketa&Žinić&Grey, Zrinka Horvat Goodman.

Hrvatski dizajn priznat je na svjetskoj razini, no u Hrvatskoj prečesto vidimo u praksi kako kao da se sramimo uspjehom hrvatskih proizvoda, pa tako i naših dizajnera. Pitanje je Poštujemo li i koristimo li dovoljno domaći dizajn? Uspijevaju li se uopće domaći dizajneri probiti u turistički sektor? U konačnici, promoviramo li dizajn kao hrvatski turistički proizvod?

Opet sve imamo, ali premalo poštujmo naše. Poštujmo sami sebe, kako bi nas poštivali i drugi. Za kraj, ovo je još jedan dokaz kako dizajn i turizam mogu i moraju zajedno.

Inače, Adris grupa je u 2017. godini ostvarila ukupni prihod u iznosu od 5,54 milijarde kuna.  Poslovni prihod iznosio je 4,99 milijardi kuna, dok je prihod od prodaje robe i usluga iznosio 4,37 milijardi kuna. Ključni događaj koji će, kako je istaknuo, pridonijeti daljnjem rastu i razvoju Adrisa odluka je o kupnji i potpisivanje ugovora o kupoprodaji udjela i strateškom partnerstvu s HUP-om Zagreb.

Iz Adris grupe, najavili su i novi investicijski ciklus, te će se tako do 2021. godine u turistički dio Grupe uložit dodatne dvije milijarde kuna, čime će 95 posto hotelskih kapaciteta biti na najvišoj razini ponude.

Projektni tim koji je realizirao cijelu priču
Adris grupa / Predrag Grubić (Direktor korporativnih komunikacija), Kristina Miljavac (Specijalistica za korporativne komunikacije), mr. sc. Hrvoje  Patajac (Direktor kontrolinga)Bruketa&Žinić&Grey / Davor Bruketa i Zrinka Horvat Goodman (Kreativni direktori), Maša Ivanov (Direktorica projekta), Andrea Knapić (Umjetnička direktorica), Zrinka Požar (Voditeljica projekta), Vesna Đurašin (Voditeljica produkcije), Radovan Radičević (Voditelj DTP odjela), Ante Kantor (Izvršni voditelj projekta)Cerovski Print Boutique (Tisak)Domagoj Kunić (Fotograf)
POVEZANA VIJEST:

ADRIS ĆE DO 2021. GODINE U TURISTIČKI DIO GRUPE ULOŽIT DVIJE MILIJARDE KUNA

Vijesti: