Hotel Esplanade prepoznao kvalitetu hrvatskog modnog dizajna te kreirao kolekciju novih uniformi za djelatnice hotelske recepcije

Hotel Esplanade prepoznao je kvalitetu hrvatskog modnog brenda DeLight i ostvario uspješnu suradnju kreirajući jedinstvenu kolekciju novih uniformi za djelatnice hotelske recepcije Ovoga ljeta, kultni zagrebački hotel Esplanade i...

Hotel Esplanade prepoznao je kvalitetu hrvatskog modnog brenda DeLight i ostvario uspješnu suradnju kreirajući jedinstvenu kolekciju novih uniformi za djelatnice hotelske recepcije

Ovoga ljeta, kultni zagrebački hotel Esplanade i modni brend DeLight udružili su svoje kreativne snage i osmislili novi ljetni look za djelatnice hotelske recepcije. Topao i srdačan doček odnedavno upotpunjuju nove haljine koje odišu glamurom i otmjenošću ističu iz modnog brenda DeLight te dodaju kako je kolekcija dizajnirana posebno za djelatnice hotela, a izrađena je od vrhunskih prirodnih materijala te je u potpunosti hrvatski proizvod.

Posebna pažnja vodila se o kroju modela koji je elegantan i nenametljiv, a opet glamurozan kako bi dočarao svu povijest i tradiciju hotela Esplanade te unio dozu otmjenosti u veličanstveno hotelsko predvorje. „Hotel Esplanade sinonim je za stil, glamur i eleganciju, a oduvijek je pridavao posebnu pažnju besprijekornoj usluzi, ali i dizajnu te najmanjim detaljima kako bi gostima pružio jedinstveni doživljaj boravka. Hotel je ovim projektom još jednom podržao entuzijastične mlade umjetnike koji često vide ovu zagrebačku ljepoticu kao idealnu kulisu za modna snimanja ili jednostavno kao muzu za nove kreacije nadahnute glamuroznim godinama prošlog stoljeća. Vjerujem da je ovaj projekt samo početak još jedne lijepe suradnje s domaćim dizajnerima.“ istaknuo je generalni direktor hotela, Ivica Max Krizmanić.

Kombinacija igre različitih materijala i toplih boja te spoj kvalitete i udobnosti šalju poruku elegancije i srdačne dobrodošlice ističe Ivan Friščić, kreativni direktor Delighta „Mlada i talentirana ekipa Delighta inspiraciju za haljine pronašla je u raskošnoj povijesti hotela i jedinstvenom vrhunskom dizajnu interijera koji nadahnjuje posebnim šarmom i art deco detaljima.“ zaključio je Friščić.

HRVATSKI DIZAJN KAO TURISTIČKI PROIZVOD?

Prepoznatljive crveno – bijeli kvadratići, morske orgulje u Zadru, Prostorijina Revolve sofa¸ Hotel Lone u Rovinju, Oblo dječja didaktička igračka i Boya bojice… Znate li što im je svima zajedničko? Hrvatski dizajn priznat na svjetskoj razini. No poštujemo li i koristimo li dovoljno domaći dizajn? Uspijevaju li se uopće domaći dizajneri probiti u turistički sektor? U konačnici, promoviramo li dizajn kao hrvatski turistički proizvod?

Kakva je pozicija dizajna u Hrvatskoj te koliko kao država koristimo potencijal hrvatskog dizajna u promociji naše zemlje? Ovo je pitanje oko kojeg u drugim državama možemo naveliko pričati, no u Hrvatskoj je situacija ipak nešto drugačija. “Zapravo je situacija s dizajnom u turizmu slična ili kao i u bilo kojem drugom sektoru: potencijali dizajna nigdje nisu dovoljno iskorišteni. Kad je riječ o javnim institucijama u turizmu, bilo da je u pitanju lokalna ili nacionalna razina, može se govoriti eventualno o pojedinačnim pozitivnim primjerima, rekla bih na nivou incidenta. Dizajna često uopće nije prisutan, u mnogim slučajevima su to sklepana i amaterska rješenja, a u slučajevima kad se čak i prepozna potreba za dizajnom, dizajner tad nije stručni i strateški partner nego tek zadnji kotačić odabran putem javne nabave prema kriteriju najniže ponude, a ne prema kompetencijama. Velika je šteta što Hrvatska nema nacionalnu strategiju dizajna kakvu imaju mnoge zemlje. S politikom razvoja dizajna osigurala bi se implementacija dizajna. Promocija Hrvatske kao zemlje dobrog dizajna se zapravo događa jednosmjerno od strane dizajnerske zajednice. Svi dobri projekti koji povezuju turizam i dizajn isključivo su inicijative dizajnera i dizajnerskih udruženja.” ističe Ira Payer, kreativna direktorica Croatian Design Superstora u Zagrebu.

To je esencija turizma, koji nije jedna industrija, nego vertikano i horizontalno veže razne industrije. Svakako je pohvalno što je hotel Esplandae koristio ulusge hrvatskog modnog dizjana, jer se svakako imamo s čime pohvaliti kada je u pitanju dizjan, kako modni tako kod dizajnerskih predmeta za svakodnevnu upotrebu, od najmeštaja do dizajna gradnje hotela.

 

Prostoria

 

Kupujte i koristite hrvatske proizvode, od poljoprivrede do namještaja, jer kvalitetom i dizajnom uopće ne zaostaju od stranih namještaja, dapače, nude i bolji omjer kvalitete i cijene. No, ono što je najvažnije, kupnjom hrvatskim proizvoda potičete razvoj lokalne ekonomije, a samim time i zadržavanje lokalnog stanovništva u Hrvatskoj.  Najveća moć turizma je upravo što to nije jedna industrija, nego vertikalno i horizontalno povezuje razne industrije te je imperativ turističkog sektora maksimalno poticati i koristiti lokalne resurse. Upravo iz razloga da se turistička potrošnja disperzira na što više lokalnih industrija i sudionika kako bi svi živjeli od turizma, a ne samo jedan jer to nije samoodrživo.

Nažalost, naš turizam se zatvara figurativno u jedan „resort“, potičemo uvoz i strane proizvode, a opet ne cijenimo našu kvalitetu, proizvodnju, proizvode i ljude. Što je suludo i kontraproduktivno, te u konačni nije ekonomski isplativo. Krenite od sebe i potičite lokalu ekonomiju, jer možda upravo Vaš sin ili kćer će sutra morati preseliti van Hrvatske jer neće biti dovoljno posla i poslovne aktivnosti u Vašem gradu.

Zanimljiv je taj krug kako se okreće i kako je sve povezano, zar ne? Kupujete domaće i hrvatske proizvode. Sve je do ljudi, krenite od sebe i ne zaboravite sve je do Vas.

Povezane vijesti:

MODA U FUNKCIJI PROMOCIJE TURIZMA: LEPTIR MAŠNE INSPIRIRANE HRVATSKIM GRADOVIMA

LUKSUZNI TURIZAM NISU ZLATNE SLAVINE VEĆ KVALITETAN DIZAJN

Vijesti: