Hrvatska ponuda predstavljena na ruskom sajmu „Ljeto 2017.“

U skladu s navedenim, nakon što je u 2016. godini zaustavljen snažan pad prometa iz Rusije, koji je otpočeo s 2013. godinom, izgledno je kako prodaja (i potražnja) za...

U skladu s navedenim, nakon što je u 2016. godini zaustavljen snažan pad prometa iz Rusije, koji je otpočeo s 2013. godinom, izgledno je kako prodaja (i potražnja) za Hrvatsku ponovno kreće uzlaznim trendom. Prošle su godine turisti iz Rusije ostvarili 119,7 tisuća dolazaka (+7%) i 879,1 tisuća noćenja, što je na razini godine ranije, no u prva dva mjeseca ove godine bilježi se rast od 20-ak posto. Također, za ovu sezonu većina turoperatora s ruskog tržišta bilježi rast ranog bukinga od 20 do 35 posto za Hrvatsku

Tako je HTZ u ruskom gradu Ekaterinburgu je, u terminu od 7. do 8 travnja, predstavila našu ponudu na turističkom sajmu „Ljeto“.

Riječ je o najvećem turističkom sajmu Sverdlovske oblasti, na kojem je prema procjenama izlagalo oko 80 kompanija i predstavnika desetak međunarodnih turističkih destinacija. Sajam je posjetilo  oko  8.000 posjetitelja i kao takav predstvalja ključno mjesto za otvaranje sezone u B2B segmentu poslovanja u Ekaterinburgu i Sverdlovskoj oblasti, koja je jedna od najrazvijenijih i najbogatijih regija u Rusiji.

Među izlagačima je bila i Hrvatska, s atraktivnim izgledom štanda te nizom novih, interesantnih i korisnih informacija i proizvoda. Iskazan je vrlo visok interes za hrvatsku turističku ponudu te smo potencijalno vrlo interesantna destinacija za uralske turiste.

Dodajemo kako je početkom travnja u St. Petersburgu održana i jedna od ključnih ovogodišnjih prezentacija Hrvatske. Riječ je o velikim potencijalima imajući u vidu pet milijuna stanovnika ovog grada koji je drugi po veličini u Rusiji. U obzir svakako valja uzeti i direktan let Croatia Airlinesa, koji kreće 4. svibnja na relaciji St. Petersburg – Zagreb – St. Petersburg. Prezentacija je odrađena u hotelu Radisson u centru grada, a prisustvovalo je više od 60 agencija i predstavnika regionalnih turoperatora, uključujući i one najveće kao što je TUI Rusija.

Profil ruskog tržišta pogledajte ovdje 

Povezane vijesti:

S RUSKOG TRŽIŠTA BILJEŽI SE RAST BUKINGA OD 20 DO 35 POSTO

PREDSTAVLJENA MOBILNA APLIKACIJA ZA RUSKO TRŽIŠTE: CROATIA, FULL OF LIFE

Vijesti: