Hrvatska tržnica – promocija turističke ponude i proizvoda u Mađarskoj

U sklopu trodnevne manifestacije Hrvatska tržnica koju su pokrenuli Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica u Mađarskoj i Hrvatska gospodarska komora s ciljem promocije hrvatskih proizvoda i Hrvatske kao turističke...

U sklopu trodnevne manifestacije Hrvatska tržnica koju su pokrenuli Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica u Mađarskoj i Hrvatska gospodarska komora s ciljem promocije hrvatskih proizvoda i Hrvatske kao turističke destinacije, u Budimpešti će se od 23. do 25. svibnja 2017. godine održati promotivno-prodajna akcija hrvatskih proizvoda. Manifestacija će se održati na najljepšoj tržnici Europe „Nagy Vásásrcsarnok“ u Budimpešti gdje će se potencijalnim mađarskim turistima predstaviti hrvatska kultura i gastronomija, turistička ponuda hrvatskih destinacija te široki spektar proizvoda karakterističnih za Republiku Hrvatsku uoči nadolazeće turističke sezone.

Na manifestaciji će sudjelovati Turističke zajednice Zadarske, Šibensko-kninske, Brodsko-posavske, Bjelovarsko-bilogorske, Istarske i Primorsko-goranske županije te Turističke zajednice Grada Zagreba, Dubrovnika i Biograda. Svoje proizvode za degustaciju i prodaju, na svjetski poznatoj tržnici u Budimpešti, ponudit će izlagači – predstavnici četiri klastera: Dalmacije, Istre i Kvarnera, Slavonije i Središnje Hrvatske vođeni predstavnicima Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske poljoprivredne agencije. Svoje ponude i proizvode poput, suhomesnatih proizvoda, sireva, maslinovog ulja, vina, prirodne kozmetike i sl. predstavit će tako oko 30 hrvatskih proizvođača.

Drugi dan manifestacije Hrvatska tržnica u Budimpešti održat će se Doručak s hrvatskih farmi na kojemu će se doručkovati prehrambeni proizvodi s oznakama kvalitete: meso, mlijeko i jaja s hrvatskih farmi, med iz Lijepe naše, te brašno i kruh s hrvatskih polja, a sva tri dana ove manifestacije bit će organiziran prigodni kulturni program turističkih zajednica te različite kulinarske prezentacije. „Turizam je horizontalna djelatnost i ostvarivanje našeg punog turističkog potencijala ovisi i o drugim sektorima. Iz tog razloga smatram da je iznimno bitno raditi na što boljem povezivanju ponuda i poticanju zajedničke suradnje među svim dionicima u sektoru, ali i povezivanju s proizvođačima i pružateljima usluga iz drugih industrija. Kroz ovakve projekte želimo još bolje povezati i prezentirati sve naše lokalne i regionalne ponude te time stvoriti zaokruženu turističku priču kroz koju možemo našim gostima na puno bolji način dočarati svo bogatstvo i zanimljivosti koje se nude u čitavoj Hrvatskojizjavio je ministar turizma Gari Cappelli nadodavši kako vjeruje da će se ovakvo zajedničko predstavljanje na našim emitivnim tržištima nastaviti i u budućnosti.

Ovaj projekt prirodni je nastavak naše akcije Kupujmo hrvatsko koja ovime prelazi nacionalne okvire i promovira Hrvatsku kao zemlju kvalitete. Uz vrhunske kvalitetne proizvode, među tridesetak tvrtki koje HGK dovodi, posebno ističemo nositelje znakova kvalitete Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta rekao je potpredsjednik HGK Josip Zaher naglasivši kako HGK i ovim putem podupire internacionalizaciju poslovanja naših proizvođača i pridonosi povećanoj turističkoj potrošnji. Hrvatska gospodarska komora je prije 20 godina pokrenula akciju Kupujmo hrvatsko, a prije tri godine započeli su sektorski povezivati hrvatske tvrtke akcijom Hrvatski proizvod za hrvatski turizam kako bi se što više domaćih proizvoda našlo u hrvatskoj turističkoj ponudi.

 

Vijesti: