HTZ organizirala studijsko putovanje za turističke djelatnike na temu zdravstvenog turizma

Hrvatska turistička zajednica je u periodu od 9. do 12. svibnja organizirala studijsko putovanje za turističke djelatnike na temu zdravstvenog turizma, odnosno jačanja kapaciteta i ponude zdravstvenog turizma. Navedeno...

Hrvatska turistička zajednica je u periodu od 9. do 12. svibnja organizirala studijsko putovanje za turističke djelatnike na temu zdravstvenog turizma, odnosno jačanja kapaciteta i ponude zdravstvenog turizma.

Navedeno je putovanje održano u Mađarskoj, a osim djelatnika Hrvatske turističke zajednice, na ovom četverodnevnom putovanju sudjelovali su i predstavnici turističke industrije, odnosno lječilišta, toplica, wellness hotela, turističkih agencija specijaliziranih za zdravstveni turizam i udruga, kao i predstavnici hrvatskih medija. Tako su sudionici prvog dana studijskog putovanja obišli grad Hévíz i istoimeno jezero, najveće biološki aktivno, prirodno ljekovito jezero na svijetu te se tom prilikom upoznali s komparativnim prednostima jezera Hévíz i njegovim korištenjem u kontekstu zdravstvenog turizma. Održana je i stručna prezentacija na temu zdravstvenog turizma u Mađarskoj koju je održao je Adam Ruszinkó, predsjednik marketinga u Udruzi zdravstvenog turizma Mađarske.

Tijekom drugog dana studijskog putovanja u gradu Sárváru održana je stručna prezentacija na temu razvoja i ponude zdravstvenog turizma Sárvára, poznatog po izvorima ljekovite termalne vode, a nazočne je pozdravio i gradonačelnik István Kondora. Treći dan studijskog putovanja održan je u Budimpešti gdje se studijskoj grupi pridružio i Gordan Grlić Radman, veleposlanik Republike Hrvatske u Mađarskoj. Tako je u Budimpešti organiziran obilazak Termi Szechenyi, jednih od najpoznatijih i najvećih termalnih kupališta u Europi. Posljednji dan studijskog putovanja također je održan u Budimpešti uz obilazak vodene atrakcije Aquaworld Budapest i održavanje stručne prezentacije o razvoju, komparativnim prednostima i potencijalu dentalnog turizma u Mađarskoj. Prezentaciju je u kongresnoj dvorani hotela Aquaworld Budapest održao Peter Takács, direktor marketinga Mađarske državne agencije za dentalni turizam.

Foto: Aquaworld Resort Budapest

Iskustva zdravstvenog turizma Mađarske, prezentirana tijekom ovog putovanja, svakako će biti od velike pomoći Hrvatskoj i hrvatskim turističkim djelatnicima. Naime, imajući u vidu da je Mađarska zemlja koja realizira 40 posto europskog dentalnog turizma te zemlja u kojoj se četvrtina ukupnog turizma odvija u SPA i wellness hotelima, jasno je kako se brojni primjeri dobre prakse i iskustva mogu primijeniti i u određenim hrvatskim destinacijama. Iako se uloga Hrvatske turističke zajednice, kada je u pitanju zdravstveni turizam, prvenstveno promatra iz perspektive promidžbe, podsjećamo kako ovaj proizvod prema procjenama na globalnoj razini raste po stopi između 15 i 20 posto godišnje. Tako se sukladno Godišnjem programu rada Hrvatske turističke zajednice, u 2017. godini posebna pozornost usmjerava na razvoj i promociju zdravstvenog turizma, kao izrazito rastućeg proizvoda koji predstavlja značajan motiv dolaska u razdobljima pred i posezone.

U  Mađarskoj se četvrtina ukupnog turističkog prometa odvija u SPA i wellness hotelima

Hrvatska turistička zajednica će i dalje, kao nacionalna institucija zadužena isključivo za promociju turizma, u sklopu svojih nadležnosti i aktivnosti davati snažan doprinos u još jačem pozicioniranju ovog proizvoda, koji u hrvatskim okvirima ima jaku resursnu osnovu i velik potencijal. Sigurno je kako će aktivnosti Hrvatske turističke zajednice i ostalih ključnih dionika na razvoju nove ponude i unaprjeđivanju kvalitete usluga zdravstvenog turizma, Hrvatsku u bližoj budućnosti pozicionirati kao renomiranu destinaciju zdravstvenog turizma.

Izvor: HTZ

Vijesti: