Hrvoje Bujas: Konobar treba biti glavni PR-ovac i salesman ugostiteljskog objekta

Foto: pixabay.com

Moj pradida Jakov Belamaric Pivalo je bio natkonobar ( ili ti “šef” konobara u Krki, tada renomiranom hotelu ), govorio je 4 jezika ( Hr, Eng, Ita i Njem. ), uvijek je bio u odijelu ( bar mi je tako baka pričala ), volio je svoj posao, svoju struku, bio je u tome odličan i cijenjen.

Dakle u prvoj polovici 20-tog stoljeća Šibenik je imao svoj ceh i konobari su bili stup tada polaganog razvoja turizma…

Danas je konobar skoro pa šporka rić, a konobari onaj koji nema šta drugo raditi… kao završio je faks, nema posla, pa eto “jadan” konobari.

Žalosno!

Konobar treba biti glavni PR-ovac i salesman ugostiteljskog objekta, onaj koji prezentira vlasnika istog, koji mu donosi dodatnu vrijednost, koji u široj slici prezentira i razvija i nas turizam u cijelosti.

Konobar treba postati zanimanje koje se cijeni, govori sa dužnim poštovanjem…na koncu konca kao student sam konobario ” krvav ” je to posao, tčci vamo tamo, nosi, radnog vremena nema, a svašta vidiš i čuješ…

Konobariti bi mogao samo onaj koji ima licencu i školu, a za to bi trebao biti i adekvatno plaćen.

Ah…a škole su nam ispod nivoa, tek tu bi trebala totalna rošada, da ne kažem Reforma!

 

Autor: Hrvoje Bujas, vlasnik tvrtki Crno Jaje, GoHome i Osiguraj.me

Vijesti: