InterContinental Ljubljana postao član Virtuoso mreže. Kako stoji Hrvatska?

InterContinental Ljubljana, jedini hotel s pet zvjezdica u Ljubljani, nedavno je postao članom renomirane luksuzne hotelske udruge Virtuoso.  Virtuoso je vodeća međunarodna mreža specijalizirana za turističku industriju butika i...

InterContinental Ljubljana, jedini hotel s pet zvjezdica u Ljubljani, nedavno je postao članom renomirane luksuzne hotelske udruge Virtuoso. 

Virtuoso je vodeća međunarodna mreža specijalizirana za turističku industriju butika i luksuznih putovanja. Također, Virtuoso mreža najboljih svjetskih luksuznih turističkih agencija broji više od 17.500 putničkih savjetnika u više od 1.000 agencija diljem svijeta, a posjeduju i ugovore s ekskluzivnim i vodećim svjetskim hotelima, odmaralištima, lječilištima, kruzing kompanijama i drugim turističkim tvrtkama.

I za Ljubljanu i za hotel, ovo je veliko postignuće i prekretnica koja Ljubljanu stavlja na kartu luksuznih destinacija na strani svjetskih metropola i prestižnih ljetovališta ističe Sasha Zor, direktorica i prodaje hotela InterContinental u Ljubljani te dodaje: “Vjerujem da će članstvo u Virtuozu pridonijeti priznanju Slovenije i njezinu plasmanu na globalnu kartu luksuznih destinacija, jer ćemo privući nove ciljane goste s najvišom kupovnom moći” ističe Zor.

Tako su InterContinental Ljubljana te hotel Kempinski Palace Portorož za sada jedini hoteli u Sloveniji u prestižnoj Virtuoso mreži. 

Hrvatska s dva hotela u Virtuoso mreži 

Cilj Virtuoso-a tj. obećanje kroz slogan “A Virtuoso offers what you cannot see, but will feel forever” iza kojeg stoje je stvaranje partnera koji nude nezaboravno iskustvo za luksuzno putovanje, a samim time i kroz vjerodostojnost jako je teško postati članom Virtuoso-a. Godišnji promet Virtuoso mreže iznosi više od 21 milijardu američkih dolara,što ih svakako svrstava u najznačajniju organizacija u segmentu luksuznih putovanja.

Hrvatska u ovoj mreži ima za sad samo dva hotela – Hotel Villa Dubrovnik te Boutique Hotel Alhambra – Lošinj Hotels & Villas. No broj hrvatskih hotela u Virtuoso mreži uskoro bi se trebao proširiti. Naime, 2016. Godine pri HGK osnovana je Grupacija jedinstvenih luksuznih hotela ( GJLH ), a koja broji 17 luksuznih hotela u Hrvatskoj. 

Nedavno je predsjednik Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela pri HGK te vlasnik hotela Vestibul Palace, Nenad Nizić najavio kako GJLH grupacija aktivno radi na tome da postanu članovi Virtuoso mreže.

S druge strane, zadnjih par godina HTZ je pojačao suradnju s Virtuoso mrežom, a u narednom razdoblju fokus je na jačanju avioprijevoza s USA kako bi naša zemlja bila još dostupnija američkim turistima.

Prvi korak je već napravljen, te tako od 2019. godine iz Dubrovnika kreću izravni letovi za SAD što znači da će Hrvatska preko Zračne luke Dubrovnik nakon dugih 28 godina ponovno biti izravno povezana sa Sjedinjenim Američkim Državama.

Dubrovnik i SAD će biti povezani od 7. lipnja 2019. do 27. rujna 2019., tri puta na tjedan s američkim gradom Philadelphijom, a prometovat će najveći svjetski zrakoplovni prijevoznik „American Airlines“. Također, sredinom 2018. godine ove uspostavljena je direktna linija Toronto – Zagreb preko Air Canada-e, a u pregovori se vode i s drugim avio prijevoznicima da se što bolje poveže Amerika i Hrvatska s direktnim letovima, što je prvi preduvjet za rast dolazaka gostiju iz USA.

Marketinške aktivnosti s Virtuosom jedan su od ključnih prioriteta promocije Hrvatske na američkom tržištu istaknula je Ina Rodin, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku u sklopu prošlogodišnjeg Virtuoso Travel Week-a te dodala „Popularnost Hrvatske i rast potražnje za našom zemljom unutar Virtuoso mreže bilježi rast od oko 28 posto. Odličnu poziciju Hrvatske dodatno potvrđuje godišnje istraživanje Virtuosa prema kojem je Hrvatska uvrštena među top 10 destinacija u čak tri kategorije, odnosno u kategoriji najbrže rastuće destinacije, najpopularnije destinacije za tzv. millennials putnike te u kategoriji najpopularnije internacionalne destinacije“, izjavila je direktorica Rodin.

Foto: Pixabay.com

Inače, prošle godine u prvih 11 mjeseci ostvareno je 578 tisuća dolazaka i 1.6 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 23 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima.

Vituoso Luxe Report: Hrvatska je uvrštena među top 10 destinacija

Prema rezultatima istraživanja „Vituoso Luxe Report“. za 2019. godinu, Hrvatska je uvrštena među top 10 destinacija u čak tri kategorije. 

Tako je naša zemlja zauzela visoko drugo mjesto u kategoriji najpopularnije emerging destinacije, šesto mjesto u kategoriji najboljih destinacija za tzv. milenijalce, odnosno mlade putnike te odlično osmo mjesto u kategoriji najpopularnijih svjetskih destinacija. 

Za kraj, jedna važna činjenica kada pričamo o američkom tržištu. Kako ustvari Amerika nema bogatu povijest, pogotovo spram Europe, te su jako vezani uz svoju državu i zastavu, važno je znati da je daleke 1783. godine Dubrovačka Republika bila prva država na svijetu koje je priznala SAD. 

Važna činjenica koju turistički djelatnici moraju puno bolje iskoristiti i brendirati jer radi se o “svetom gralu” u marketingu i snažnoj prednosti spram konkurencije.

Vijesti: