Prije par dana pisao sam članak na temu odličnog turističkog proizvoda – Istria Wine&Walk te kako je riječ “SOLD OUT” postala simbol ove odlične priče u Istri.
Postavio sam pitanje: Za koliko dana ili sati će se ove godine rasprodati sve karte za Istria Wine&aWalk?
Dobio sam par komentara od kolega kako imam hrabrosti tako nešto predviđati i javno se izložiti kritici ukoliko...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium