Istria Wine&Walk rasprodan u manje od 24 sata

Prije par dana pisao sam članak na temu odličnog turističkog proizvoda – Istria Wine&Walk te kako je riječ “SOLD OUT” postala simbol ove odlične priče u Istri. Postavio sam...

Prije par dana pisao sam članak na temu odličnog turističkog proizvoda – Istria Wine&Walk te kako je riječ “SOLD OUT” postala simbol ove odlične priče u Istri.

Postavio sam pitanje: Za koliko dana ili sati će se ove godine rasprodati sve karte za Istria Wine&aWalk?

Dobio sam par komentara od kolega kako imam hrabrosti tako nešto predviđati i javno se izložiti kritici ukoliko se to ne i ostvari, no to za mene nije bilo pitanje “kockanja” nego činjenice u koju sam bio apsolutno siguran. I to ponajviše jer sam prošle godine i sam doživio tu priču te sam osjetio atmosferu i emocije u zraku gostiju koji su sa mnom šetali po okolici Momjana.

I bio sam u pravu.

Jubilarno 5. izdanje Istria Wine&Walk-a opet se rasprodalo u manje od 24 sata, a sve karte su kupljenje online, ukupno 600 karata koliko su organizatori limitirali.

Zar već? Trebalo smo biti brže? Ma daj! Rekla sam ti…isti dan moramo kupiti karte. Kada su  – samo su neki od “razočaranih” komentara na Fb stranici manifestacije.

Kada gosti danima čekaju da se otvore prijave, gdje onda najbržim prstom mogu osigurati svoje mjesto na Istria Wine&Walku, to sve govori. To je najbolji dokaz uspješnosti projekta. I da, cijeli marketing se praktički svodi na objavu jednog posta na FB stranici. Trošak – nula kuna. Naravno, do te razine je trebalo doći sustavnim promoviranjem destinacije, ponude i ulaganjem u kvalitetu i razvoj uz praćenje trendova, nikako ne slučajnošću. I da, većinom su to gosti iz Austrije, Slovenije i Zagreba.

Inače, Istria Wine&Walk u nazad dvije godine doživio je svoje nove odlične ekstenzije kroz Wine&Walk by the sea-u Novigradu u mjesecu rujnu gdje se raspoloženo 500 karata te u mjesecu travnju Sweet Wine&Walk za 300 posjetitelja koji kreće iz Momjana. Karte za spomenute ekstenzije manifestacije bile su rasprodane u manje od tri dana. Sve u pred i posezoni. 

Samo za taj osjećaj – mogao bi u kratko opisati cijelu priču, što daje i najbolji opis dolje slika. Iako, teško je opisati riječima, slikom ili videom Istra Wine&Walk, jednostavno ga treba doživjeti. Zato se i gosti vraćaju svake godine te su se sami pretvorili u ambasadore ove odlične turističke priče.

Zašto je Wine&Walk jedna od najboljih turističkih priča u Hrvatskoj i kako sam osobno doživio Wine&Walk priču saznajte dolje u prilogu.

POVEZANA VIJEST:

SAZNAJTE ZAŠTO JE ISTRIA WINE&WALK JEDNA OD NAJBOLJIH TURISTIČKIH PRIČA U HRVATSKOJ

Vijesti: