Je li Azija i naša prilika za turističke investicije?

Nedavno smo pisali o aktualnim trendovima u turizma prema Booking.com, a na koje bi trebalo obratiti pažnju. Richard Clarke, analitičar pri Berstein Asset Managementu, onomad je jednog od tih...

Nedavno smo pisali o aktualnim trendovima u turizma prema Booking.com, a na koje bi trebalo obratiti pažnju. Richard Clarke, analitičar pri Berstein Asset Managementu, onomad je jednog od tih trendova predložio kao izuzetnu ekonomsku priliku – naime, ulaganje u razvoj turizma unutar jedne od najmnogoljudnijih azijskih zemalja, Kinu.

Začudo, na azijskom tržištu vlada nestašica hotela i sličnih smještajnih jedinica, dok se u isto vrijeme razvija pokretna i bogata srednja klasa fascinirana zapadnjačkim brendovima. Neki od najvećih aktera prisutnih ondje, riječ je o gigantima Marriott, Hilton, Accor i IHG već planiraju proširenje na sveukupno 64% cjelokupnog tržišta, a upravo je danas Svjetska turistička organizacija (UNWTO) objavila kako je u suradnji s Vynn Capital, društvom specijaliziranim za kapitalne pothvate u ranom stadiju provedbe na tržištu jugoistočne Azije pokrenula ovo od strateške važnosti partnerstvo koje bi trebalo aktivno promicati turistički sektor kroz promicanje poduzetništva i inovacija.

Zajedničkim naporom Vynn Capital-a i Svjetske turističke organizacije trebao bi se stvoriti okvir i politika koja bi podržala tehnološke start-upove, a koji prepoznaju mogućnost razvoja turističkog sektora navedene regije. Obje će strane nastojati motivirati postojeće industrije i aktere poput hotela i gastro udruženja da adaptiraju digitalne strategije, ali i privatni sektor u ulaganja u tehnologije. Uloga Vynn Capital-a je da kao partner Svjetske turističke organizacije podržava turističko poduzetništvo i postojeće aktere na tržištu dok se tržište okreće prema novim tehnologijama i inovacijama.

Svjetska turistička organizacija je ponosna na partnerstvo s Vynn Capital-om koji će nam pomoći stvoriti stvarna rješenja za prijeko potrebnu digitalnu transformaciju turizma. Takva su partnerstva ključna u nastavku generiranja mogućnosti kroz turizam te da dokažemo kako su kapitalni pothvati također od iznimne važnosti ako želimo uspostaviti napredan održivi razvoj“, izjavio je Glavni tajnik UNWTO-a Zur Pololikashvili.

Prema UNWTO-u, broj međunarodnih posjeta u svim regijama porastao je od početka 2018. što nastavlja jaki prošlogodišnji trend. Značajan rast predvode Azija i područje Pacifika, naročito jugoistočna Azija s 10% i južna Azija s 9% rasta koji je već sada nadmašio prošlogodišnji porast međunarodnih posjeta od 6%.

Turizam predstavlja veliku priliku za jugoistočnu Aziju u kojoj svjedočimo nastanku jake srednje klase. Vynn Capital je prepoznao turizam kao ključni prostor ulaganja i nastavit ćemo raditi zajedno s poduzetnicima i postojećim akterima na promoviranju turističkog sektora regije. Vjerujemo kako će tehnološke organizacije koje u fokusu imaju mobilnost potrošača, kao što je indonezijski Travelio i Carsome, biti i dalje stjegonoše ekonomskih koristi od razvoja turizma. Združili smo se sa Svjetskom turističkom organizacijom kako bismo odgojili novu generaciju inovativnih turističkih organizacija u jugoistočnoj Aziji“, izjavio je Victor Chua, jedan od utemeljitelja Vynn Capital-a i predsjednik MVCA (Malaysia Venture Capital & Private Equity Association).

Svakako je korisno popratiti razvoj situacije…

POVEZANA VIJEST:

AKTUALNI TRENDOVI U TURIZMU NA KOJE TREBA OBRATITI PAŽNJU

Vijesti: