Jedna od najvećih turističkih investicija u Hrvatskoj, hotel Olympia Sky primio svoje prve goste

Ova turistička sezona hotelu Olympia u Vodicama nosi sasvim nove poslovne izazove i povijesne događaje. Naime, ovaj poznati turistički biser Vodica sa 241 smještajnom jedinicom prošli tjedan otvorio je...

Ova turistička sezona hotelu Olympia u Vodicama nosi sasvim nove poslovne izazove i povijesne događaje. Naime, ovaj poznati turistički biser Vodica sa 241 smještajnom jedinicom prošli tjedan otvorio je novi hotel pod nazivom Olympia Sky tik uz more i poznatu plažu, kao i primio svoje prve goste.

Gradnja hotela jedinstvene arhitekture koja izgledom podsjeća na luksuzni kruzer  trajala je od 2015. godine, a investicija teška 25 milijuna eura znatno je promijenila turističku sliku cijele šibenske regije. Olympia Sky ima 150 smještajnih jedinica od čega 18 apartmana te je kategoriziran s 4+ zvjezdice, no  kvadratura apartmana ide i do 100 metara četvornih, a njih šest na prekrasnim i prostranim terasama imaju i jacuzzi, dok su tri sobe prilagođene su osobama s invaliditetom.

Posebna atrakcija je a la carte restoran Olympia Sky na 10 katu hotela s nevjerojatnim panoramskim pogledom na otoke, Vodice i zaleđe, kao i grijani i natkriveni bazen na devetom katu. Također, postoji posebna veza i priča oko maslina i hotela Olympia. Naime, prijašnjih godina posadili su preko 1.000 maslina, koje danas zahvaljuju svojim plodovima i odličnim maslinovim uljem koje se osim za turističke priče kao branje maslina s svojim gostima, koristi i u restoranu.“ Ponosni smo na naše masline, i naravno, nudimo mogućnost sudjelovanja u berbi i našim gostima. Branje maslina je jedna vrsta team buildinga za sve djelatnike Olympije. Uz dobro jelo i atmosferu prošle godine dobili smo 1.000 litara vrhunskog ulja. U našoj kuhinji zaista koristima autohtone proizvode – od ribe i morskih plodova od lokalnih ribara, mesnih proizvoda iz zaleđa, povrća i voća… Upravo zato gosti hvale našu hranu.  Domaće proizvode koristit ćemo i u a la carte restoranu Olympia Sky a u jelovniku se nalaze izvrsna jela od jadranska riba i školjaka, dalmatinski pršut i janjetina te brojne druge tradicionalne delicije.“ ističe Marina Travčić, voditeljica marketinga Olympia Vodice d.d.

Razvoj kongresnog turizma i cjelogodišnje poslovanje

U prizemlju hotela uređuju se tri nove kongresne dvorane s najmodernijom audiovizualnom opremom. Jedna od njih, dvorana Delta, bit će jedinstveni amfiteatar koji će omogućiti održavanje kongresa i prezentacija u modernom prostoru koje se odlično uklopilo u mediteranske okruženje Vodica. “Svake godine imamo sve više kongresa i poslovnih korisnika i očekujem da će brojke i idućim godinama rasti. Upravo su kongresi odlična prilika za produljenje sezone i daju nam mogućnost da budemo otvoreni cijele godine.  Otvaranjem Olympia Sky hotela dobili smo dodatne kapacitete za smještaj poslovnih korisnika ali i nove kongresne dvorane među kojima posebno ističem prekrasnu dvoranu Delta u obliku amfiteatra. „ istaknula je Travčić

No nove prekrasne sobe i brojni sadržaji ne znače samo povećanje kapaciteta već i podizanje razine usluge u cijelom kompleksu na čemu u Olympiji već godinama rade. Iako će novi dio biti kategoriziran s četiri plus zvjezdice, usluga i sadržaji bit će standardizirani kao za objekte s pet zvjezdica što znači potpunu posvećenost svakom gostu. S toga je Olympija zimski period iskoristila za edukaciju kadrova i novo zapošljavanje 150 djelatnika različitih profila.

Ono što je važno, kako u Olympia Vodice ne prodaju samo smještaj, nego doživljaj cijele destinacije. Tako u svojoj ponudi nude razne turističke pakete i priče, od nacionalnih parkova i parkova prirode, do manifestacija i atrakcija u cijelog regiji – od Splita, Trogira, Šibenika i Zadra.“ Našim gostima organiziramo različite izlete i tematske ture, vinske i gastro ture, posjete povijesnim lokalitetima i gradovima kao i nacionalnim parkovima. Tako kad se naši gosti nauživaju sunca i mora, potrudimo se da dožive što više te im predstavimo sve ljepote Dalmacije ili im organiziramo transfer na neku kulturnu manifestaciju te na taj način osiguramo da imaju nezaboravne uspomene i kako im nikada ne bi bilo dosadno. Također, krajem godine otvaramo zatvoreni bazen koji će imati veliku ulogu u produljenju turističke sezone. „ zaključila je Travčić.

Motiv dolaska nije smještaj, nego kvalitetan, raznolik i autentičan doživljaj turističke destinacije. Ako je gost nakon sedam dana zadovoljna destinacijom, vratiti će se, a vratiti će se upravo u vaš smještaj. Kada bi barem više turističkih djelatnika razmišljalo na ovaj način i gledalo širu sliku. Vodice kao niti druge destinacije same  ne mogu ponuditi više od dva dana kvalitetnog sadržaja, ne računajući sunce i more, no kao cijela destinacija – destinacija Dalmacija svakako mogu. Destinacija nisu Vodice, nego cijela Dalmacija. Tu dolazimo do važnosti brendiranja regija, jer osim što možemo ponuditi 14 dana kvalitetnog i autentičnog sadržaja, gosti kao niti turizam ne poznaju granice koje smo postavili kroz gradove i županije.

Iz hotela naglašavaju kako je ulaganje u nove smještajne kapacitete bilo nužno jer luksuzni smještaj s odličnom uslugom je ono što Dalmaciji nedostaje te će novi objekt značajno podignuti turističku kvalitetu cijele destinacije. Potvrđuje to i odličan booking koji je u Olympiji već sada veći za 20 posto.

Vijesti: