Jurica Glavina,SPLITB2B: Gosti koji dolaze u našu destinaciju žele emociju, iskustvo i sjećanje

U Split je boravilo četrdesetak predstavnika domaćih i stranih agencija i turoperatora koji su uz Dioklecijanov grad, obiši Omiš, Šibenik i Zadar. Razlog?  Odlična Međunarodna konferencija i poslovna radionica...

U Split je boravilo četrdesetak predstavnika domaćih i stranih agencija i turoperatora koji su uz Dioklecijanov grad, obiši Omiš, Šibenik i Zadar. Razlog? 

Odlična Međunarodna konferencija i poslovna radionica SPLITB2B, na kojoj je uz predstavnike turističkog sektora, sudjelovalo više od 40 turoperatora i predstavnika agencija iz SAD-a, Velike Britanije, Francuske, Italije, Mađarske, Švedske, Poljske, Njemačke, Španjolske, Rusije, Hrvatske

Šibenska tvrđava Barone, heritage hotel Maškovića han u Vrani, Morske orgulje i Pozdrav suncu, Muzej stakla, Pet bunara i Sveti Donat u Zadru, stara Salona, Dioklecijanova palača, Riva i Varoš u Splitu – dva su dana premalo da se pokažu sve ljepote Dalmacije, ali više nego dovoljno da se stekne dojam o bogatstvu turističke ponude, zaključak je sudionika konferencije. 

Naglasak našeg događanja je na poslovnom susretu koji se realizirao kroz trosatni B2B workshop uz informatičku potporu programa za ugovaranje sastanaka. Kako je glavni cilj međunarodne konferencije i poslovne radionice poticanje i prodaja višednevnih složenih turističkih proizvoda poput paket aranžmana, događanja i skupova u Hrvatskoj, organizirali smo obilazak destinacija u tri dalmatinske županije. Na taj će se način potencijalni partneri upoznati s iznimno kvalitetnim turističkim proizvodima dalmatinskih destinacija” ističe Jurica Glavina, predsjednik Udruge destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije (UDMKD), organizatora drugog SPLITB2B-a.

Foto: Milan Šabić

Kreiranje motiva dolaska ključno u turizmu

Gosti koji dolaze u našu destinaciju žele emociju, iskustvo, sjećanje, govori Glavina te dodaje kako agencije koje se bave destinacijskim menadžmentom itekako su toga svjesne. “Stoga smo odredili ciljnu skupinu, kreirali pakete, promovirali ih na konferencijama, B2B susretima i sajmovima i umjesto da s njima odemo u svijet, svijet smo odlučili dovesti nama“, istaknuo Glavina.

Na okruglom stolu „Turizam posebnih interesa“, kojim je završila konferencija, Glavina je istaknuo kako su resursi, znanje i edukacija, ključni za razvoj destinacijskog menadžmenta. 

Splitsko-dalmatinska županija s otocima, nautičkim turizmom, povijesnim gradovima i zaleđem itekako je zanimljiva turoperatorima i agencijama koji se bave turizmom posebnih interesa, potvrdio je Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije. Zadovoljan sjajnim turističkim rezultatima koji se u ovoj županiji nižu posljednjih godina, istaknuo je kako je iznimno važno kontinuirano ulagati u suvremene marketinške kanale, predstavljati se na specijaliziranim kongresima i sajmovima i tražiti nove agencije partnere. 

Kreiranje i diversifikacija proizvoda ključni su za pred i posezonu i povećanje turističkih prihoda. Stoga Hrvatska turistička zajednica kontinuirano potiče razvoj agencija destinacijskog menadžmenta i turizam posebnih interesa. Za potporu DMC kompanija ove godine planiramo izdvojiti dva milijuna kuna“, istaknula je Slavija Jačan Obratov, direktorica sektora za upravljanje destinacijom i podršku razvoju ponude Hrvatske turističke zajednice. 

Foto: Milan Šabić

Boris Žgomba, predsjednik Europske asocijacije turističkih agencija i turoperatora istaknuo je gastro i filmske rute te atraktivne festivale, kao ključne proizvode. Kazao je kako gostima moramo dati razlog da dođu u destinaciju, odnosno moramo im kreirati motive dolaska, a oni se od destinacije do destinacije razlikuju. To je put kako ostvariti bolje rezultate i produljiti sezonu.

U ovih 15 godina od kada razvijamo programe destinacijskog menadžmenta, specijaliziralo se niz manjih agencija koje biraju određena područja, pronalaze i otvaraju nove niše i rade svoj posao s puno strasti i ljubavi. To je jedini način da razvijamo turizam posebnih interesa. Da smo na dobrom putu potvrđuje sve veći broj predstavnika agencija iz čitavog svijeta koji dolaze na našu konferenciju i poslovnu radionicu“, zaključio je Glavina.

Nažalost ovakvih radionica ima jako malo te su često samo kao jedan mali dio nekog sajma, a ne isključivo fokus na B2B kao što je slučaj kod SPLITB2B-a. Svakako hvalevrijedna poslovan radionica te se nadam kako će upravo SplitB2B biti dokaz kako za istim itekako ima potrebe i kako će potaknuti i druge destinacije i organizatore da organizacijom poslovnih radionica u svim dijelovima Hrvatske.

Vijesti: