Kako organizirati kvalitetan sadržaj i privući turiste?

Odličan sadržaj i kvalitetna produkcija, sve u svemu – zaokružena cijela priča

Gromoglasnim odbrojavanjem nazočne publike uz ritam bubnja, paljenjem lampica na velikom božićnom drvcu, Opatija se već drugu godinu zaredom ovom svečanom ceremonijom priključila najvećim svjetskim metropolama.

Božićni duh kroz pjesme dočarali su mnogobrojni vrhunski izvođači koje tijekom cijele godine možemo vidjeti na najpoznatijim terasama i kavanama Milenij hotela, a repertoar su činile najljepše božićne pjesme svijeta  u zanimljivim aranžmanima. Nastupili su: Kvartet Veljak, Alba & Leo, By The Way Band, Memento, Passion Play,  Tri kralja, Trio Candy, L’Abeille, Dalawa Stories, Damir Kedžo, The Blondes, Voljen Grbac, Vivien Galetta i Vladimir Babin. Zajedničko odbrojavanje i sam trenutak paljenja lampica uz odu ‘Joy to the world’ bili su uistinu impresivni, a kao vrhunac večeri  nastupila je Martina Majerle koju je u izvedbi ‘All I want for Christmas is You’ pratila dječja plesna skupina Gym Dance. Uz tisuće lampica na prekrasnom drvcu terasu su za kraj čarobne večeri osvijetlile i scenske fontane i bezbroj svjetlucavih konfeta.

Cijeli program je upotpunjen bogatom ponudom kuhanog vina, punča, tople čokolade, ručno izrađenih ukrasa, borova, a na pivskim kolima moglo se kušati ukusne domaće kobasice i pivo.

Ova odlična priča privukla je više od pet stotina posjetitelja koji su imali prilike svjedočiti pravom svjetlosnom spektaklu ‘Christmas Tree Lighting’.

Odličan sadržaj i kvalitetna produkcija, sve u svemu – zaokružena cijela priča.

 Zašto je ova priča zanimljiva i drugačija od drugih?

Cijeli program i sadržaj nije organizirala turistička zajednica ili grad, nego Milenij hoteli. Da, Milenij hoteli su organizatori ove prekrasne priče i to već drugu godinu zaredom. Nažalost u Hrvatskoj hoteli moraju biti i turističke agencije, organizatori manifestacija pa i turistički vodiči kako bi privukli goste u svoje turističke destinacije. Logično bi bilo da su nositelji i organizatori manifestacija gradovi tj. turističke zajednice jer je to jedan od njihovih glavnih ciljeva.

Tako imamo primjer i u drugim gradovima, kao recimo Rovinju, gdje je Maistra glavni nositelj i generator turističkog sadržaja, a trebao bi biti samo suputnik. Nažalost gradovi i turističke zajednice ne mogu pratiti ritam hotelijera, koji vlastitim snagama upotpunjuju i generiraju sadržaj u destinacijama.

Svakako je pohvalno da su hoteli svjesni situacije kako ne mogu samo čekati goste i držati hotele otvorene jer bi se u tom slučaju dugo načekali, a nema gore situacije kada je hotel otvoren, a gostiju nema.

Kako su istaknuli u Milenij hotelima odaziv je bio izniman te su zadovoljni projektom i pozitivnom energijom koja je vladala na terasi hotela Continental i koja je na najbolji način označila početak blagdana. Osim niza izvrsnih gala koncerata na terasi Milenija i ostalih naših hotela  te  Great Gatsby Night, koji je bio događaj ljeta iako je organiziran po prvi puta, i to iznimno uspješno, na trgu ispred hotela Royal. Godinu završavamo ovim prekrasnim i atraktivnim događanjem koje se održava po drugi puta te će svakako postati tradicionalno. Njime želimo označiti početak blagdanske čarolije, ali prije svega pozvati ljude na druženje u vrijeme blagdana te da uživaju u duhu zajedništva koje ovo doba godine donosi. U našim hotelima božićni duh i raspoloženje će se osjetiti tijekom cijeloga prosinca kada hoteli obiluju glazbenim programima, brojnim manjim zanimljivim  događanjima, ‘čokoladnim’ programima povodom Festivala čokolade, dječjim predstavama, božićnim koncertima, a sve će kulminirati dočekom Nove godine„ ističe Ranka Gismondi, event manager u Milenij hotelima

Pohvalno je kako spomenuti projekt nije jedna ili kratkotrajna priča, dapače, u hotelu Milenij su svjesni kako moraju organizirati kvalitetan sadržaj s posebnim motivima koji ciljaju određene niše turista

Bliži se kraju jedna jako lijepa godina tijekom koje smo realizirali brojna zanimljiva događanja i projekte na kojima ćemo sigurno nastaviti raditi i u idućoj godini. Naši gosti i u budućnosti mogu očekivati nove zanimljive sadržaje po kojima već postajemo prepoznatljivi, a kreiramo ih upravo za njih te nam je iznimno drago što ih dobro prihvaćaju i cijenezaključuje Ranka Gismondi

Za kraj možemo samo čestitati Milenij hotelima i poželjeti im puno uspjeha u daljnjem pričanju priča.

Turizam se sastoji od emocija, doživljaja i priča. Pričajte priče

 

Napomena: Ovo nije sponzorirani članak, nego stvarno odlična turistička priča vrijedna dijeljenja

 

 

 

Vijesti: