Kako se Arena Hospitality Group pozicionirala kao lider i vodeći hrvatski hotelijer u primjeni novih i mobilnih tehnologija

Arena Hospitality Group do sada je pokazala kako je vodeća turističkih kompanija kada su u pitanju novi tehnološki trendovi u turizmu. Tako je prepoznajući rastući interes za tehnologijom energetske...

Arena Hospitality Group do sada je pokazala kako je vodeća turističkih kompanija kada su u pitanju novi tehnološki trendovi u turizmu.

Tako je prepoznajući rastući interes za tehnologijom energetske učinkovitosti, Park Plaza Belvedere, Park Plaza Arena i Park Plaza Verudela svojim gostima nude na raspolaganje punjače za električne automobile. Jedan isključivo za Tesline automobile te druga dva za sva ostala električna vozila. Ujedno jedan od punjača postavljen je i u Pomeru, u novom Arena One 99 Glampingu, prvi family glamping resort u Hrvatskoj s ukupno 200 luksuznih šatora. Također, u Arena One 99 Glamping nije dopušten ulazak automobila, nego je kretanje isključivo moguće električnim vozilima.

Park Plaza Arena prvi hotel u Hrvatskoj s digitalnim ključem

Besplatne aplikacije „PPHE Croatia“ i „Arenatuurist“ pokrenute su 2015. godine, a uslijed rebrendinga cijele kompanije u ovoj su sezoni postale nove, poboljšane aplikacije „AHG Hotels“ i „Arena Campsites“ 

Besplatna aplikacije “PPHE Croatia” za goste hotela Park Plaza Histria, Park Plaza Arena, te turističkog naselja Park Plaza Verudela došlo je uslijed zahtjeva i očekivanja gostiju za pristupom svim potrebnim informacijama vezanim za boravak putem tableta i pametnih telefona s jedne strane, te potreba neposredne komunikacije hotela sa svojim gostima s druge strane. Logičan sljedeći korak je bilo proširenje aplikacije tj. funkcionalnosti iste na mogućnost korištenja mobitela za ulaz u hotelske sobe, te su s time izbjegnute dodatne kartice i otklonjeno je čekanja prijava na recepciji. Takvo proširenje upravo je realizirano priej godinu dana u hotelu Park Plaza Arena koji je postao prvi hotel u Hrvatskoj s digitalnim ključem, a namjera je proširenje ove funkcije i na ostale hotele pod brandom Park Plaza u Puli i Medulinu.

Daljne poboljšanje i promjena imena aplikacije desila se pred ovu turističku sezonu. Aplikacija se na store-u nalazi pod imenom „AHG Hotels“, a objedinila je kompletnu ponudu hotela i apartmanskih haselja Arena Hospitality Grupe sa smještajnim kapacitetima u Puli, Medulinu, Berlinu, Nürnbergu, Kölnu i Budimpešti. Dodatna funkcionalnost korištenja mobitela za ulaz u hotelske sobe se upravo implementira u hotelu Park Plaza Nurenberg, a do kraja godine biti će uvedene i u jedan hotel u Berlinu.

Aktivnom besplatna aplikacija za goste“Arena Turist” imala je prvobitnu primjenu  u nebrandiranim objektima AHG-a. Danas, je iz nje proizašla „Arena Campsites“ aplikacija specijalizirana za potrebe kamping gostiju. U njoj je objedinjena kompletna kamping ponuda AHG-a uključujući 7 autokampova i novi Arena One 99 Glamping.  

Osim navedenih aplikacija za goste, u Arena Hospuitality Groupi koristi se i  aplikacija “Facilitiy” za komunikaciju između managementa hotela i pojedinih odjela hotela, Arena Hospitality group se pozicionirala kao lider i vodeći hrvatski hotelijer u primjeni novih i mobilnih tehnologija.

Hotel Park Plaza Arena, Park Plaza Histria, Park Plaza Belvedere Medulin i turističko naselje Park Plaza Verudela Pula nude „handy” usluga za goste. Radi se o najsuvremenijoj mobilnoj i digitalnoj ponudi za hotelsku djelatnost kojom svaki gost spomenutih objekata dobiva na korištenje mobilni uređaj sa neograničenim međunarodnim i lokalnim pozivima te pristupu internetu tijekom boravka i to bez ikakvih dodatnih troškova.

Naime cijela stvar funkcionira na načina da kada gosti prilikom dolaska obave prijavu (check-in) na recepciji, u sobama ili apartmanima će ih čekati i biti na raspolaganju tijekom boravka mobilni telefon na posebnoj stanici za punjenje (docking station) koji pruža mogućnosti neograničenih lokalnih i međunarodnih poziva, besplatan pristup internetu, besplatni destinacijski vodič, pozive prema recepciji na brzom biranju i informacije o hitnim službama.

„handy” usluga za goste je ove godine uvedena i sedam hotela AHG-a u Njemačkoj i Mađarskoj

Osim aplikacija za goste od ove godine koristimo i NFC tehnologiju u komunikaciji između gostiju i zaposlenika. U hotelu Sensimar Medulin NFC tehnologiju koristimo u lobby baru i na terasi na način da gost prislanja vlastiti mobitel na posebnu naljepnicu koja se nalazi na svakom stolu, otvara mu se izbornik sa ponudom pića, te odabire i šalje narudžbu zaposlenicima na bar.

Također, u novom Arenu One 99 Glampingu, u kome je inače zabranjen promet motornih vozila, a transfer gostima do šatora se obavlja elektrovozilima ukazala se potreba za posebnom komunikacijskom linijom između gostiju u glamping šatorima i recepcijom, odnosno službom vozača elektrovozila. Naljepnica je postavljena u svakom glamping šatoru i prislanjanjem mobilnog uređaju na istu šalje se signal na recepciju/službu za transfere koji točno vide iz kojeg šatora je stigao poziv i odlaze po njega ….      

Za kraj, zanimljiv je podatak je kako web stranice www.arenaturist.com u www.arenacamps.com godišnje ostvaruju impresivnih 8.000.000 pregleda, što je odličan temelj za direktni booing koji je sve više u fokusu hotelijera i svakako jedan od glavnih budućih izazova.

Svoj inovativni put uvođenja novih usluga u vlastite smještajne objekte ima jasan cilj – podizanje kvalitete postojećih usluga te se još više približila svojim gostima i omogućila im što kvalitetniji boravak. Danas je više nego ikada imperativ pratiti sve nove trendove u turizmu i tehnologiji, te su isti brži nego ikada. Upravo zato ako nismo u korak s zahtjevima tržišta, sve teže će nam kasnije biti uhvatiti korak s konkurencijom.

 

Povezana vijest:

“MAKE ME CARE” KAO GLAVNA FILOZOFIJA U TURIZMU

ARENA HOSPITALITY GROUP OTVORIO PRVI LUKSUZNI GLAMPING RESORT U HRVATSKOJ – ARENA ONE 99 GLAMPING

Vijesti: