Kako uštedjeti na poslovnim putovanjima bez pada usluge?

Putovanja su na trećem mjestu po pitanju troška kompanija, te kao takav, zaslužuje da se ozbiljno razmotri na koji način kompanije trenutno upravljaju troškom, i kako da unaprijede procese...

Putovanja su na trećem mjestu po pitanju troška kompanija, te kao takav, zaslužuje da se ozbiljno razmotri na koji način kompanije trenutno upravljaju troškom, i kako da unaprijede procese kako bi putovanja bila stavljena u svrhu poslovanja, tj kao investicija, umjesto kao čisti trošak.

Dovoljan dobar razlog da se po drugi put zbog velikog interesa održi Business brunch, u organizaciji turističke agencije Putujbolje na temu: „Kako uštediti na putovanjima bez pada usluge“ , a koje se odnosi na poslovna putovanja i kako uštedjeti, a dobiti istu razinu usluge.

 Kao i u svakom poslu, izvedba je najbitnija te su prisutni na Business brunch-u mogli spoznati koji su najčešći oblici na tržištu upravljanje putovanjima, ali i najčešće pogreške. Bilo je govora o tome kako da se greške izbjegnu, na koji način da standardiziraju svoje poslovanje kako bi u konačnici uštedjeli novac, ali i vrijeme osoba koje to fizički obrađuju putovanja, koji nije zanemariv resurs. „Prezetirali smo prednosti travel policy-a, a kao najveća prednost, jest činjenica da se kreiranjem istog, odmah štedi 20% Putujbolje također pomaže korporacijama da kreiraju svoj travel policy kako bi odmah  počeli štediti.“ ističe Elizabeta Planinić, vlasnica turističke agencije PutujBolje.com

Iako postoji mišljenje da organizacija putovanja preko turističkih agencija je najskuplji oblik, na predavanju je bilo argumentirano upravo suprotno. Turističke agencije, jedine imaju pristup velikim dobavljačima koji na „veliko“ zakupljuju sobe u nekom hotelskom lancu, te kao takvi, dobivaju puno povoljnije uvjete.

Stvaran primjer kako agencija Putujbolje pronalazi preko svojih dobavljača najpovoljnije uvjete za isti hotel.

Ušteda koja se može ostvariti samo na jednom putovanju je ne samo vidljiva već i mjerljiva. Naravno može ju se postići sistematizacijom procesa i kvalitetnim odabirom agencije ističe Planinić te dodaje “Putujbolje je Partner za sustav u vlasništvu tvrtke SABRE, koja je kreirala softwer baš za korporacije te iste mogu sami upravljati putovanjima.  SABRE je povoljniji u odnosu na postojeće zastupljene alate između 6-10% u startu. Naknade po transakciji su vrlo prihvaljive, a kao dodatan benefit za ugovaranje ove usluge, štedi se 6000 EUR za implementation fee koji se redovno naplaćuje, samo i ukoliko se isti naruči putem Putujbolje. Upravo na smještaju moguće su najveće uštede i to ne rezervacijom preko poznatih rezervacijskih sustava, već temeljitom pretragom smještaja“ zaključila je Planinić.

Povezana vijest: UPOZNAJTE ELIZABETU PLANINIĆ, DOBROG DUHA HRVATSKOG TURIZMA I NAJBOLJEG PUTNOG OSOBNOG AGENTA U HRVATSKOJ

 

Vijesti: