Krenuli završni radovi na posljednjoj dionici Istarskog ipsilona, od Rogovića do tunela Učka

Krenuo je nastavka radova na izgradnji Faze 2B1 Istarskog ipsilona, od Rogovića do tunela Učka. Nakon što se dovrši i posljednja dionica to će napokon značiti  i dovršetka izgradnje Istarskoga ipsilona, koji...

Krenuo je nastavka radova na izgradnji Faze 2B1 Istarskog ipsilona, od Rogovića do tunela Učka. Nakon što se dovrši i posljednja dionica to će napokon značiti  i dovršetka izgradnje Istarskoga ipsilona, koji je od presudnoga značaja u gospodarskom, prometnom i turističkom smislu,

Riječ je o investiciji vrijednoj 1,237 milijardi kuna bez PDV-a. U sklopu projekta dogradio bi se puni profil autoceste od Pazina do tunela Učka u dužini od 28 kilometara. Osim dogradnje punog profila, sagradit će se 11 vijadukata, 14 podvožnjaka, tri nadvožnjaka te odmorište Rebri. Ukupno 31 objekt dužine 2510 metara.

Nakon dovršetka druge cijevi tunela Učka, s nastavkom od Učke do Matulja, Istarski ipsilon u potpunosti će se integrirati u mrežu hrvatskih autocesta. Izmjenom ugovora koncesijsko razdoblje za upravljanje Istarskim ipsilonom produljit će se za dodatnih pet godina, do 2032. godine.

Istarski ipsilon je žila kucavica Istre te će njegov završetak pridonijeti razvoju prometne infrastrukture i olakšati život svih ljudi u Istri i onih koji u Istre dolaze.

 

 

Vijesti: