Kvarner Family: Akcija Obiteljski paket nudi popuste za kvarnerske atrakcije

Iza oznake „Kvarner Family“ stoji preporuka Turističke zajednice Kvarnera za provjerenu turističku kvalitetu, standard i prepoznatljivost brendiranih apartmana, kuća za odmor, kampova i soba privatnih iznajmljivača u toj regiji....

Iza oznake „Kvarner Family“ stoji preporuka Turističke zajednice Kvarnera za provjerenu turističku kvalitetu, standard i prepoznatljivost brendiranih apartmana, kuća za odmor, kampova i soba privatnih iznajmljivača u toj regiji. Ili u pravom smislu riječi gostoprimstvo s jamstvom

Oznaka „Kvarner Family“ provjereno je mjesto za odmor uređenog okoliša, ugodno opremljenog interijera, prepoznatljivog objekta, poštivanja tradicije, vjernosti gostiju te doživljaja domaćinskog i obiteljskog ugođaja.

Obiteljski, to jest privatni smještaj, na Kvarneru može se pohvaliti više od 170 godina dugom tradicijom ugošćivanja manirom dobrog domaćina. Stoga ne čudi da upravo ova vrsta smještaja na Kvarneru ima i najvjernije goste.

Kroz projekt je uključeno i 30-tak turističkih agencija koje u svojoj ponudi naglasak stavljaju na promociju i popunjavanje kapaciteta s oznakama „Kvarner Family“.

Danas je „Kvarner Family“ najbolji projekt brendiranja i unapređivanja kvalitete obiteljskog smještaja u Hrvatskoj, a uključuje više od 500 objekata koji nude smještaj standardizirane kvalitete. Čak 60-ak objekata nosi oznaku „Pet Friendly“ kao znaka dobrodošlice i kućnim ljubimcima, a 20-tak objekata prilagođeno je potrebama ljubitelja aktivnog odmora te nose oznaku „Bike Friendly“ i „Hike Friendly“, što znači da su prilagođeni za smještaj i udovoljavaju specifičnim potrebama cikloturista i gostiju koji pješače ili planinare.

Kako bi se dodatno pridonijelo „Kvarner Family“ objektima u povećanju popunjenosti tijekom perioda pred i posezone, Turistička zajednica Kvarnera osmislila je akciju „Obiteljski paket“. Ova marketinška akcija traje od 15. svibnja do 30. lipnja i od 1. rujna do 15. listopada, a kroz akciju povezuju se iznajmljivači, agencije i razni pružatelji turističkih i ugostiteljskih usluga s područja Kvarnera koji nude 10 posto popusta na ulaznice za neku od lokalnih atrakcija (muzeja, panoramskih vožnji brodovima, sportskih aktivnosti, restorana i slično).

Možda se ova akcija mogla malo proširiti / obogatiti, osim s popustom na smještaj, kroz stavljanja fokusa na motive dolaska, jer motiv dolaska nikada nije smještaj nego destinacija. Više segmentiranih paketa za određene ciljane skpine turista, a koje osim smještaja uključuju i posjet muzeja, restorana i drugih aktivnosti u sklopu jednog turističkog paketa i brenda Kvarner Family.

No, svakako kako je Kvarner Family najbolji primjer brendiranja obiteljskog smještaja u Hrvatskoj i pravi korektan koncept za razvoj istog na nacionalnoj razini, a koji je otišao najdalje sa svojom pričom brendiranja i oznake kvalitete obiteljskog smještaja. Ostale oznake kvalitete u obiteljskom smještaju u Hrvatskoj nažalost zaostaju i presporo se razvijaju, više se bave formom nego sadržajem.

Na tržištu i globalnoj utakmici uspijevaju oni koji se žele i bave tržišnim razvojem. Pa tako i ova uspješan priča u našem dvorištu je odličan primjer kako se treba razvijati obiteljski smještaj u Hrvatskoj, a ne ga gušiti, uništavati i kriviti za sve probleme našeg turizma.

Više o Kvarenr Family: Obiteljskom paketu saznajte OVDJE

POVEZANE VIJESTI:

TRENDOVI U OBITELJSKOM SMJEŠTAJU: NAJVAŽNIJE JE DA DOMAĆIN PRONAĐE PRAVI BALANS U ODNOSU S GOSTIMA

ULAGANJE U KVALITETU JE KLJUČ KONKURENTNOSTI OBITELJSKOG SMJEŠTAJA

Vijesti: