Kvarner na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu

Među mnogim hrvatskim turističkim zajednicama , na ITB sajmu je i Turistička zajednica Kvarnera koja u 2017. godini po treći puta Kvarner je predstavljen na  samostalnom štandu u suradnji...

Među mnogim hrvatskim turističkim zajednicama , na ITB sajmu je i Turistička zajednica Kvarnera koja u 2017. godini po treći puta Kvarner je predstavljen na  samostalnom štandu u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama i gospodarstvom, koji su suizlagači na zajedničkom, prepoznatljivom  štandu Kvarnera.

U razdoblju od 2010 do 2016 godine na Kvarneru s njemačkog tržišta zabilježen je porast noćenja od čak 47 % što je više nego dovoljan razlog biti na najvažnijem poslovnom turističkom sajamu, ITB u Berlinu. Inače, Njemački gosti ostvaruju čak 31% ukupnih noćenja na Kvarneru, te su po tome na prvom mjestu, a u 2016. godini bilo je 8% više gostiju i 9% više noćenja s njemačkog tržišta u odnosu na 2015. godinu.  „Trend rasta je kontinuiran, te vjerujemo da će i ovaj nastup na ITB Berlin tome doprinijeti, te da će Nijemaca, biti i više od pola milijuna, točnije, više od 530.000 koliko ih je na Kvarneru boravilo u 2016. godini. „ ističe Direktorca TZ Kvarnera dr.sc. Irena Peršić Živadinov.

Glavne teme koje TZ Kvarnera komunicira prema njemačkom tržištu su čuvena gastronomija i brand Kvarner Gourmet, tradicija i suvremenost zdravstvenog turizma i brand Kvarner Health&Wellbeing, zatim kulturni turizam i „lifestyle“, uz najavu statusa grada Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020, ali i druge aktualnosti Kvarnera kao turističke destinacije.

Vijesti: