Laguna Poreč i Vinistra potpisali ugovor o poslovnoj suradnji do 2019. godine

Laguna Poreč i Udruga vinogradara i vinara Istre – Vinistra potpisali su ugovor o poslovnoj suradnji čiji je cilj promocija vina i vinarstva Istre, te stvaranje dodatnih motiva dolazaka...

Laguna Poreč i Udruga vinogradara i vinara Istre – Vinistra potpisali su ugovor o poslovnoj suradnji čiji je cilj promocija vina i vinarstva Istre, te stvaranje dodatnih motiva dolazaka turista u destinaciju. Tako je dogovoreno da će Laguna Poreč biti sponzor sajma VINISTRA sljedeće tri godine.

Tako će Laguna Poreč i ove će godine biti zlatni sponzor 24. sajma vina i vinarske opreme – Vinistra, a Zlatno sponzorstvo obuhvaća osiguravanje smještajnih kapaciteta gostima Vinistre, korištenje kongresne dvorane te manjih dvorana za logističke potrebe, kao i logistiku za potrebe ocjenjivanja, radionice i degustacije, kao i B2B događaje i after party. Ovakav ugovor s Lagunom Poreč i daljnji intenzivni rad na promociji Poreča i Istre kao regije vina ima i ulogu stvaranja dodatnih motiva dolazaka u destinacije i razvoj eno turizma. Povodom Vinistre, u terminu od 12.05. – 15.05.2017.

Sponzorstvo je partnerstvo, a ne samo logo na plakatu

Ugovor potpisan na tri godine je izrazito važan za organizatore manifestacija, u ovom slučaju Vinistre, jer s osiguranim financijskim sredstvima, organizatori manifestacija se mogu posvetiti što boljoj i kvalitetnijoj organizaciji, od koje opet svi imaju korist i koja je ili će postati motiv dolaska. Sponzorstva već odavno nisu samo logotipi, te kao sponzor neke manifestacije samo ste kupili ulaz u manifestaciju, da budete dio priče. Ulaganje tj. investiranje tek tada počinje. Tu sponzori često griješe, budu sponzor neke manifestacije, dobiju određenu vidljivost kroz logo, plakate itd… i tu stanu. A to je katastrofa, propuštena prilika i bačen novac.

Kao što sam napisao, to je samo ulaz u cijelu priču i treba je znati iskoristiti i dobro iskomunicirati, nadovezati se na brend i cijelu manifestaciju. Od svojih vizuala kroz sve kanale, nagradnih igara do onog najvažnije aktivacije na terenu kako bi se ispričao priču o Vašem brendu. Zajedničkom suradnjom do novih vrijednosti i priča. U ovom slučaju Laguna Poreč pripremila je za svoje goste posebne pogodnosti, te će tako rezervacijom smještaja u Hotelu Plavi ili Hotelu Laguna Molindrio u Poreču svi gosti dobiti 50% popusta na ulaznicu za Vinistru i 50% popusta na povratnu kauciju za čaše.

Odličan plastičan primjer kako se stvara dodana vrijednost kako za sve, od sponzora, organizatora i za posjetitelje. Inače je organizacija turističkih manifestacija jako kompleksna s jako puno faktora koji utječu na izvedbu te je potrebno puno ulaganja i vremena za razvoj kako bi konačni proizvod bio na očekivanoj razini te postao motiv dolaska. Za ozbiljne manifestacije je potrebno tri do pet godina da postanu relevantne, a cijelo to vrijeme se svake godine mora dizati ljestvica izvedbe i kvalitete što naravno iziskuje stabilne i profesionalne partnere kroz oblik sponzorstva, kako bi manifestacija pogotovo u startu prvih godina bila samoodrživa.

Nadam se kako se to samo početak priče te kako će se suradnja još dublje ukomponirati u Vinistru. Također, jedino zajedničkom suradnjom i sinergijom možemo rasti i razvijati turizam, te tako stvoriti zaokružen turistički proizvod. Jer motiv dolaska nije smještaj, nego kvalitetan, raznolik i autentičan sadržaj turističke destinacije.

Povezana vijest:

ISTRA PROGLAŠENA VINSKOM REGIJOM GODINE

 

Vijesti: