Marriott International Inc, najveći svjetski hotelijer s oko 6.000 objekata na globalnoj razini, dogovorio je poslovnu suradnju tj. partnerstvo s Alibaba Groupom, najveći kineska prodajna internet-platforma. Partnerstvo koje će sasvim sigurno promijeniti turističko tržište i pokrenuti jednu novu dimenziju partnerstva.
Marriott će tako cjelokupnu liniju, od istoimenog branda do Sheratona i Ritz-Car...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium