sun2

Kakav će Mediteran biti za 5 ili 10 godina?

Sektor turizma oduvijek je bio prvi na „udaru“ novih tehnologija kao i novih trendova koji direktno utječu na način i razloge putovanja. Danas živimo u digitalnom doba koje je...

Sektor turizma oduvijek je bio prvi na „udaru“ novih tehnologija kao i novih trendova koji direktno utječu na način i razloge putovanja. Danas živimo u digitalnom doba koje je sve više i više prisutno u svakodnevnim životima, a isto tako i u sektoru turizma.

Mediteran kakav nikad do sad nije bio ili kakav će Mediteran biti uskoro kroz 5-10 godina je pitanje koje si svaki ozbiljan turistički djelatnik mora postaviti jer ako danas ne uhvatite korak s novim tehnologijama i trendovima, pitanje je hoće li dočekati odgovor na pitanje.

Promijene su brže i češće nego ikad prije, te bili spremni ili ne, turizam 21.stoljeća je tu!

Ulaganje u WiFi je investicija, a ne trošak

Uvođenje WiFi tehnologije u turizmu svakako više nije jedna od tema rasprave, jer više nije imperativ imati WiFi u hotelu ili obiteljskom smještaju, nego je WiFi standard kao i što morate imati struju. Imperativ je omogućiti stabilnu i kvalitetnu WiFi mrežu koja pokriva sve prostore smještaja ili hotela te da WiFi bude velikog kapaciteta jer današnji turisti više nego ikada koriste Internet preko svojih tableta i mobilnih telefona. Kako turisti dijele svoje slike i video materijale na društvene mreže, koje su sve kvalitetnije pa tako i puno teže po par MB, važno je osigurati da WiFi bude brzi i sposoban upload-ti velike slike u trenu, pogotovo kada se na mrežu priključi više gostiju, kako ne bi došlo do preopterećenja mreže.

Svaka slika na društvenoj mreži iz Vašeg turističkog objekta koju objavi gost je besplatna reklama. Zato je ulaganje u kvalitetnu WiFi mrežu investicija, a ne trošak.

vr2

Kakav će Mediteran biti za 5 ili 10 godina?

Ako se ozbiljno bavite turizmom te ako se i u budućnosti želite bavite turizmom, ovo je pitanje koje si morate postaviti jer svi novi trendovi i tehnologije direktno utječu na vaše poslovanje, a iz dana u dan utjecati će sve više i više.

Što je novo u području turizma, putovanja i tehnologije? Kako najbolje iskoristiti prednosti tehnologije u turističkim djelatnostima? Kako iskoristiti marketinške potencijale i na što lakši način doći do ciljane populacije? – samo su neka pitanja na koja možete dobiti odgovor u sklopu digitalne turističke konferencije 3T–Tourism, Travel & Tech koja se održava u organizaciji časopisa BUG i Mreža u Zagrebu 31.ožuljka. 2017.

3T konferencija prva je konferencija koja objedinjuje turizam i IT, kao vodeće i najvažnije grane hrvatskog gospodarstva. „Tehnologija je ključ optimizacije i uspjeha u turističkom poslovanju, a 3T konferencija će vam pružiti odgovore kako najbolje iskoristiti suvremenu tehnologiju te poslovanje u turizmu učiniti učinkovitijim i boljim.“ ističe Oleg Maštruko, direktor konferencije te dodaje kako će se konferencija pozabavit pitanjima spajanja, dodirnih točaka i ispreplitanja turizma, kao najvažnije grane hrvatskog gospodarstva, i domaće IT industrije, kao tehnološki najnaprednije i najprobitačnije.

3tVR nije prijetnja, nego prilika za turizam kako bi se što bolje prezentiralo turističke destinacije.

Hoće li turisti manje putovati, jer će imati 3D iskustvo destinacije iz udobnosti svojih fotelja i samim time smanjiti dolazak gostiju u realnom vremenu? Ugrožava li VR turizam ili je to još jedan promocijski alat koji u turizmu može generirati nove osjećaje, doživljaje i u konačnici povećati dolazak turista u turističku destinaciju?

Virtualna stvarnost samo može pomoći turizmu, kao i drugim granama, a ne odmoći. Nove tehnologije pružaju nove izazove i prilike za poslovanje, pitanje je samo želimo li to ignorirati ili prihvatiti kao normalan poslovni proces. Važno je pratiti nove trendove i tehnološka dostignuća jer ako destinacije i hotelijeri ne prate korak, vrijeme i tehnologija će ih pregaziti i neće moći više pratiti tržišnu utakmicu

U svakom slučaju, tehnologija je tu da pomogne i ubrza sve poslovne procese, promijene su sve brže i oni koji to ignoriraju nažalost će morati zatvoriti svoja vrata. Nemojte se bojati novih tehnologija, nego ih iskoristite za poboljšanje svojeg poslovanja. Educirate i povežite se te budite dio argumentirane i konstruktivne rasprave jer jedino tako možemo rasti i razvijati se kao pojedinci i kao društvo tj. jedino tako možete ostati konkurenti na tržištu.

Jedna od takvih prilika je upravo konferencija 3T (Tourism,Travel & Tech) nadam se da se vidimo. Veselim se konstruktivnoj raspravi s vama.

Vijesti: