METRO predstavio besplatan alat za izradu web stranica i online rezervacije za ugostitelje

U utorak, 10. travnja, METRO je na drugom HoReCa MeetUpu u Zagrebu pred više od 100 hotelijera i ugostitelja predstavio eatbu.hr – besplatan i jednostavan alat za izradu i...

U utorak, 10. travnja, METRO je na drugom HoReCa MeetUpu u Zagrebu pred više od 100 hotelijera i ugostitelja predstavio eatbu.hr – besplatan i jednostavan alat za izradu i hosting web stranica namijenjen ugostiteljima te besplatnu aplikaciju za online rezervacije koju je moguće integrirati i u postojeće web stranice.

Za izradu web stranice putem eatbu.hr potrebno je 10 minuta, a nakon unosa podataka o tvrtki ili obrtu te uslugama i ponudi, novu web stranicu moguće je uređivati i održavati potpuno besplatno. “METRO malim i srednjim poduzetnicima želi osigurati pristup prednostima digitalizacije u unapređenju i razvoju poslovanja. Čak 85 posto hotelijera i ugostitelja smatra kako je web stranica utjecala na rast broja gostiju. Zato je prvi korak METRO-a svim ugostiteljima omogućiti da bez dodatnih troškova, brzo i jednostavno, svom poslovanju osiguraju digitalnu prisutnost i dosegnu potrošače kojima je internet osnovni izvor informacija”, izjavio je Vladimir Gnjidić, član Uprave i izvršni komercijalni direktor METRO Cash & Carry Hrvatska.

Zahvaljujući SEO optimizaciji koja osigurava bolje pozicioniranje web stranice na tražilicama te izravnoj integraciji u Google Maps, eatbu.hr dodatno doprinosi vidljivosti restorana, hotela i kafića na internetu, zkljuulju iz Metro C&C Hrvatske.

Na panelu održanom u sklopu drugog HoReCa MeetUpa razgovaralo se o digitalizaciji HoReCa sektora u Hrvatskoj, ekonomiji iskustva, restoranima budućnosti i novoj generaciji posjetitelja. Mia Bezjak, voditeljica marketinga Cateringa Kvatrić, istaknula je kako trendovi idu u smjeru kvalitetnog sadržaja koji komunikaciju na društvenim mrežama diže na višu razinu. Luka Jureško, voditelj marketinga Submarine Burgera osvrnuo se na važnost profila na Google Places, pogotovo za turiste koji na dobro uređenom profilu mogu pronaći kontakt restorana, lokaciju kao i recenzije.

Za podršku pri otvaranju web stranice putem eatbu.hr, hotelijeri i ugostitelji mogu se obratiti stručnom osoblju u bilo kojem METRO centru u Hrvatskoj.

VIŠE OD 85 POSTO HOTELIJERA I UGOSTITELJA SMATRA DA SU WEB I FACEBOOK STRANICE UTJECALE NA PORAST BROJA GOSTIJU

Povodom drugog HoReCa MeetUpa koji se održao bili je istraživanje o korištenju i utjecaju digitalnih kanala u HoReCa sektoru, u organizaciji METRO-a i  agencije Hendal.

Istraživanje je pokazalo kako 56 posto hotela, restorana i kafića ima vlastitu web stranicu, a 72 posto njih prisutno je na Facebooku, pri čemu više od 85 posto hotelijera i ugostitelja smatra da su web i Facebook stranica utjecale na porast broja gostiju.

Hoteli su najprisutniji na digitalnim kanalima – devet od deset hotela ima web stranicu, a više od 76 posto prisutno je na Facebooku. Kada je u pitanju utjecaj digitalnih kanala na broj gostiju u hotelima, značajan utjecaj imaju upravo Facebook i web stranica.

Među restoranima digitalna prisutnost najznačajnija je na Facebooku – osam od deset restorana ima Facebook stranicu, dok šest od deset ima web stranicu. Također da je Facebook stranica doprinijela značajnom porastu broja gostiju smatra 41,3 posto restorana, dok 29 posto isto pripisuje web stranici.

Najslabiju digitalnu prisutnost imaju kafići koji naglasak stavljaju na Facebook – šest od deset kafića ima Facebook stranicu, a četiri od deset web stranicu. Pri tome 13 posto kafića ima namjeru uskoro pokrenuti web stranicu.

Vijesti: