Na turističkom sajmu f.re.e u Münchenu održana posebna promocija Slavonije

Hrvatska turistička ponuda je i ove godine nastupa na sajmu f.re.e, jednom od najvažnijih turističkih sajmova u Njemačkoj i nama glavnoj emitivnoj regiji – Bavarskoj, a koji se ove...

Hrvatska turistička ponuda je i ove godine nastupa na sajmu f.re.e, jednom od najvažnijih turističkih sajmova u Njemačkoj i nama glavnoj emitivnoj regiji – Bavarskoj, a koji se ove godine održava do 24. veljače u Münchenu. 

S obzirom na pojačanu promociju hrvatske kontinentalne turističke ponude, u sklopu sajma održano je posebno predstavljanje Zagreba i Slavonije. Također, važno je za istaknuti kako se hrvatska turistička ponuda predstavlja na dosad najvećem izložbenom štandu, drugom po veličini na cjelokupnom sajmu u Münchenu, odmah iza domaćina Bavaraca. Što je svakako za pohvaliti jer ili igramo igru ili ne, a kako se radi o našem glavnom emitivnom tržištu, fokus mora biti što kvalitetnijoj prezentaciji.

Njemačka, kao naše tradicionalno tržište, s naglaskom na Bavarsku otkuda nam dolazi najveći broj posjetitelja, posljednjih godina pokazuje značajan interes za destinacije u hrvatskoj unutrašnjosti te mi je drago što smo posjetiteljima ovogodišnjeg sajma f.re.e. imali prilike dodatno predstaviti bogatstvo hrvatskog kontinentalnog turizma, Zagreb i Slavoniju. Primjećujemo kako bavarsko tržište pokazuje svojevrsne promjene te Hrvatsku sve više umjesto tradicionalno auto destinacije, prepoznaje kao avio destinaciju. Naime, prošle godine ostvaren je promet putnika iz Njemačke u zračnim lukama od dva milijuna, a vjerujemo da će se pozitivna kretanja nastaviti i u ovoj godini“, izjavio je ministar Cappelli.

Izuzetno nas veseli što smo se brojnim partnerima i njemačkoj publici predstavili s našom Slavonijom, koju smo prikazali kao najljepšu hrvatsku turističku tajnu te našim glavnim gradom Zagrebom, trostrukim osvajačem nagrade za najbolji Advent u Europi, poručio je direktor Staničić.

Hrvatski štand posjetila legenda nogometnog kluba Bayern München / Večer Slavonije i Zagreba

Foto: HTZ

Na hrvatskom štandu, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, organizirano je posebno druženje s partnerima uz slavonske specijalitete i vrhunska hrvatska vina. 

Druženju je prisustvovao i Giovanne Elber, legenda FC Bayern Münchena te Andreas Jung, direktor marketinga ovog najpopularnijeg njemačkog nogometnog kluba. Promociju Slavonije svojim je specijalitetima i pripremom hrane podržao i službeni kuhar Vatrenih Tomica Đukić, inače chef Hotela Osijek. 

Osmislili smo bogat i originalan program događanja na hrvatskom štandu koji je privukao pažnju brojnih posjetitelja. Ovo je ujedno bila i potvrda dobro osmišljene suradnje s TZ Istre i FC Bayern Münchenom koja nam je osigurala dodatnu promotivnu vrijednost i vidljivost na iznimno važnom bavarskom tržištu sa kojeg nam dolazi svaki drugi njemački gost“, komentirao je direktor Staničić, dodavši kako u suradnji s još jednim partnerom, medijskom kućom Münchner Merkur, organiziramo „Večer Slavonije i Zagreba“ i to u središtu Münchena u dvorani bivše tiskare ovih najvećih bavarskih dnevnih novina. 

Važnost bavarskog tržišta naglašava i Nera Miličić, voditeljica Ispostave HTZ-a u Münchenu. „Bavarska je vrlo važna za hrvatski turizam jer generira gotovo polovicu svih dolazaka njemačkih gostiju u Hrvatskoj. Upravo nas zbog toga posebice veseli što smo s partnerima uspješno održali dosad najveću prezentaciju hrvatskog kontinenta na tako važnom tržištu“, izjavila je Miličić.

Hrvatska se delegacija tijekom sajma susrela s brojnim njemačkim partnerima, kao što je FTI, jedan od najvećih turoperatora, Lust auf Kroatien, portal koji je specijaliziran za promicanje hrvatske turističke ponude te  I.D.Riva Tours, turoperator koji je specijaliziran za prodaju Hrvatske i koji je među prvima u prodajne kataloge uvrstio Slavoniju. 

Foto: HTZ

Da je ovo godina u kojoj hrvatski turizam treba obraniti tržišnu poziciju na njemačkom tržištu naglašava Selimir Ognjenović iz I.D. Riva Toursa. Njemačka je vrlo veliko tržište, za hrvatski turizam najvažnije. Upravo zbog toga moramo obraniti tržišnu poziciju naše zemlje i učiniti sve da Hrvatska ostane na uspješnim brojkama prošlih godina. U tome će svakako pomoći velike i kvalitetne prezentacije poput ove u Münchenu, smatra Ognjenović. 

U sklopu štanda Hrvatske turističke zajednice svoju ponudu na sajmu predstavlja ukupno 25 suizlagača među kojima su turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske, Šibensko-kninske i Krapinsko-zagorske županije, gradovi Zagreb i Novalja, Klaster Slavonija, Klaster Makarska rivijera te Valalta, Solaris, Hadria, Kampovi Dalmacije, KUH, Camping Village Šimuni, Novasol, Plitvice holiday resort, Aminess, Jadrolinija, Jadranka kampovi, Hoteli Njivice, Maistra, Mon Perin, Casa Nube, Zaton holiday resort, Ilirija i Campiste bi village.

S tržišta Njemačke u prošloj godini ostvareno 2,9 milijuna dolazaka (+6%) i 21,2 milijuna noćenja (+2%), čime ovo tržište uvjerljivo zauzima sam vrh top tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički promet.   

Vijesti: