Na WTM sajmu u Londonu premijera novog promotivnog spota HTZ-a

Od 06. do 08.studenog 2017.počinje World Travel Market (WTM), vodeće globalno događanje za industriju putovanja koje se održava u Londonu po 38.put. Sajam WTM se svake godine održava u Londonu...

Od 06. do 08.studenog 2017.počinje World Travel Market (WTM), vodeće globalno događanje za industriju putovanja koje se održava u Londonu po 38.put.

Sajam WTM se svake godine održava u Londonu i predstavlja najveći poslovni turistički sajam na svijetu, a na kojem se predstavio 5500 izlagača iz 180 zemalja svijeta te ga  godišnje posjeti više od 50 tisuća turističkih profesionalaca, ministara turizma i drugih bliskih resora te predstavnika medija. Prošle godine se u sklopu WTM-a prema procijenama ugovorilo turističkih poslova ukupne vrijednosti od oko 2.5 milijarde funti, a ovim sajmom počinje “službena” sezona sajamskih nastupa, ali i drugih vrsta promotivnih aktivnosti s ciljem kvalitetne pripreme sljedeće turističke godine.

Povodom održavanja sajma WTM, Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica predstavit će novi hrvatski promotivni turistički spot. Predstavljanje će se održati na WTM-u, na štandu Hrvatske turističke zajednice tijekom Wine & Cheese druženja u utorak, 7. studenog 2017. godine, s početkom u 17:30 sati. Novi promotivni spot je sniman na različitim prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj te u njemu sudjeluje 10 poznatih i slavnih osoba iz svijeta sporta i umjetnosti. Osim poznatih hrvatskih destinacija, spot ima za cilj i promociju ostalih oblika ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma.

Također, osim premijere spota, Hrvatska bi se trebala predstaviti i s novim prmotivnim štandovima tj. konceptom i kreativnim rješenjem nastupa na turističkim sajmovima.

Cijeli opis odabranog koncepta pogledajte ovdje 

11. izdanje summita UNWTO / WTM ministara koji će se održati 7. studenog pod nazivom “Overtourism: rast nije neprijatelj, nego kako s njim upravljamo “, bavit će se pitanjima poput upravljanja i mjerenja utjecaja turizma ili uloge privatnog sektora u promicanju turizma kao učinkovitog instrumenta za postizanje ciljeva održivog razvoja. Kao što je rekao glavni tajnik UNWTO-a Taleb Rifai “Rast nije neprijatelj. Rastući brojevi nisu neprijatelji. Rast je vječna priča čovječanstva. Rast turizma može i trebao bi dovesti do ekonomskog napretka, radnih mjesta i resursa za financiranje zaštite okoliša i očuvanja kultura, kao i razvoja zajednice i potreba za napretkom koji inače nisu dostupni.

Hrvatska turistička ponuda ove se godine predstavlja na štandu veličine 280m2, a na kojem će, uz Hrvatsku turističku zajednicu, svoju ponudu predstaviti i 25 suizlagača

Više informacija oko WTM u Londonu pogledajte ovdje

Povezana vijest:

KADA BI BAR KRAVATA BILA HRVATSKI PROIZVOD, CIJELI SVIJET BI ZNAO ZA HRVATSKU

Vijesti: