NextBike sustav javnih bicikala od danas na 20 lokacija u Zagrebu

Nextbike sustav javnih bicikala danas je otvorio dvije nove stanice u Zagrebu ( Horvaćanska i Buzin ) te sada raspolaže s ukupno 20 stanica u Zagrebu.

Javni su bicikli sve popularniji oblik gradskog prijevoza u Zagrebu, Makarskoj, Šibeniku, Zadru, na otoku Lastovu, Gospiću, Brinju, Karlovcu, Slavonskom Brodu, Ivanić-Gradu, a takav trend već dvije godine prati i Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost koji subvencionira nabavu sustava gradovima i općinama da svojim građanima priušte ovakvu, cjenovno i ekološki, najprihvatljiviju dopunu javnom gradskom prijevozu.

Nextbike sustav javnih bicikala nakon prve tri godine rada u Hrvatskoj dostiže brojku od više od 15.000 registriranih korisnika koji su u tom razdoblju prešli više od 400.000 kilometara i poštedjeli okoliš za više od 100 tona emisije C02. Zbog takvog doprinosa u segmentu brige za okoliš, Hrvatska udruga poslodavaca drugi put zaredom dodijelila je Sustavu javnih bicikala nagradu za društveno odgovorno poslovanje.

Sarajevo je najveće pozitivno iznenađenje ove godine jer se u samo dva mjeseca od pokretanja cijelog projekta registriralo preko 3.000 korisnika“  ističe Krešimir Dvorski, direktor tvrke Sustav javnih bicikala d.o.o., poznatije pod brendom NextBike Hrvatska te dodaje kako će do kraja godine NextBike sustav biti prisutan u 11 gradova u Hrvatskoj.

nextnaslovna

Ideja oko NextBike sustava javnih bicikala nastala je kao posljedica problema koji muče građane svih gradova Hrvatske ističe Dvorski te dodaje „Gužve u tramvajima, duga čekanja na stanicama, visoka cijena goriva i javnog prijevoza, parkiranje, onečišćenje zraka te pojava viška kilograma zbog manjka vremena za brigu o zdravlju. Također, sustav javnih bicikala u destinaciji osigurava korist za goste te obogaćuje dodatnu ponudu u destinaciji, pozicionira grad ili općinu kao poželjnu cikloturističku destinaciju, a to su prepoznali i gradovi na Jadranskoj obali kao i razni drugi privatni iznajmljivači koji nude sustav javnih bicikala kao svoju dodatnu ponudu“ istaknuo je Dvorski

Na pitanje o reakcijama turista i postoji li potencijal integracije sustava javnih bicikala kroz cikloturizam Dvorski ističe kako turistima sustav javnih bicikala omogućuje dodanu vrijednost kao i lakše kretanje po destinaciji. „Cijeli proces je jednostavan i transparentan, a turistima je zanimljivo i to što unajmljeni bicikl mogu ostaviti na bilo kojoj stanici, a ne nužno na početnoj što im daje određenu slobodu kretanja. Cikloturizam nije zanemariv i sve više gradova ulaže upravo u taj vid turizma kao dopunu cijelog doživljaja destinacije jer danas turizam više nije samo sunce i more”.

Osim turističkih destinacija, od sustava javnih bicikala direktnu korist imaju i iznajmljivači u obiteljskom smještaju, pogotovo u Zagrebu gdje je najviše stanica s javnim biciklima. „Odlično surađujemo s pružateljima usluga smještaja, iznajmljivačima, hostelima, kampovima i turističkim zajednicama. U Zagrebu imamo suradnju s oko 20 hostela i raznih iznajmljivačima kojima nudimo najam bicikala za 45,00 kuna po danu. Iznajmljivači imaju dodanu uslugu bez ikakvog troška te ostvaruju dodatni prihod, dok turisti dobivaju dodanu vrijednost na uslugu smještaja“ ističe Dvorski. Sustav javnih bicikala svakoj destinaciji donosi dodanu vrijednost koju turisti žele i traže. U zdravoj konkurenciji i borbi za svakog gosta, sustav javnih bicikala svakako je jedan plus na listi kod odabira nove destinacije za odmor.

Sustav javnih bicikala svakako je odlična dopuna turističkog proizvoda za turističke destinacije, a usudio bih se reći kako bi danas trebao biti standardna turistička ponuda, što nažalost još uvijek nije. Zamislite da je cijeli otok Krk povezan bikesharing stanicama ili cijela Istarska obala, a zašto ne i Slavonija od Belog Manastira do Iloka, a sve povezano s lokalnom turističkom ponudom.

Sjedni, vozi i uživaj u autohtonoj turističkoj ponudi, što kažete?

 

Vijesti: