Nova turistička kampanja Grčke fokus stavlja na gostoljubivost

Široka raznolikost ponude, priroda, kultura, gastronomija i sam način života Grčke, prikazani su u novoj turističkoj kampanji za inozemna tržišta pod nazivom „Oh My Greece | Unlock the Feeling“....

Široka raznolikost ponude, priroda, kultura, gastronomija i sam način života Grčke, prikazani su u novoj turističkoj kampanji za inozemna tržišta pod nazivom „Oh My Greece | Unlock the Feeling“.

Kampanju je u srijedu predstavila privatna grčka marketinška turistička kompanija Marketing Greece. Ioanna Dretta, izvršna direktorica kompanije, prezentirala je videospot publici Megaron koncertne dvorane u Ateni.

Vizual kampanje / discovergreece.com

U dvominutnom videospotu prikazuje se serijal fotografija usredotočenih na gostoljubivost mještana koji privlače strane putnike u zemlju kako bi iskusili pravi grčki odmor, onaj nakon kojeg će reći „Oh My Greece“.

I dok su sunce i more i dalje glavne značajke Grčke, glavni cilj kampanje je naglasak na široj turističkoj ponudi jer Grčka podupire jedinstvenost i iskustvo putovanja koje posjetitelji mogu doživjeti.

Želimo obogatiti iskustvo posjetitelja s još više detalja. Uvijek ima još Grčke za vidjeti… Grčke koja obećava izvorne, jedinstvene i autentične doživljaje“, izjavila je Dretta prilikom predstavljanja kampanje.

Izvršna direktorica Marketing Greecea naglašava kako grčki turistički proizvod može biti spoj prirode, kulture, gastronomije, navika i načina života, ali pruža i nešto izravnije: gostoprimstvo Grka.

Stvarno moramo razumjeti koliko možemo ponuditi kroz naše gostoprimstvo i koliko smo voljeni zbog toga… Gostoljubivost ne podrazumijeva samo savršene smještajne uvjete… Ono je ujedno i ljubaznost i osmijeh mještana“, zaključila je Dretta.

Grčki turizam u 2018. godini zabilježio je pozitivan porast. Preciznije, u periodu između siječnja i rujna 2018. godine, preko 26 milijuna turista posjetilo je Grčku, dok su prihodi od turizma porasli za 9,1 posto, odnosno dosegli broj od 14,2 milijarde eura.

Grčki hotelijeri su ostvarili čak 51,6 posto više profita od istog perioda 2017. godine, prenosi Greek tourism guide.

Više o „Oh My Greece“ kampanji možete pronaći OVDJE.

POVEZANA VIJEST:

Vijesti: