Novi dobitnik Certifikata Poslodavac Partner – Aminess hoteli i kampovi

Aminess hoteli i kampovi, turistički brend kojim upravlja Laguna Novigrad d.d., najnoviji su dobitnik Certifikata Poslodavac Partner, prestižnog priznanja za izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima. Projekt Poslodavac Partner pokrenut...

Aminess hoteli i kampovi, turistički brend kojim upravlja Laguna Novigrad d.d., najnoviji su dobitnik Certifikata Poslodavac Partner, prestižnog priznanja za izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima.

Projekt Poslodavac Partner pokrenut je prije dvanaest godina s misijom promoviranja kvalitetnog upravljanja ljudskim resursima te je do sada u njemu sudjelovalo više od 85 organizacija. Certifikat Poslodavac Partner je neovisno priznanje struke koje se dodjeljuje organizacijama na temelju ocjene razvijenosti praksi upravljanja zaposlenicima u pet glavnih područja: Strategiji, Regrutiranju i selekciji, Upravljanju učinkom, Usavršavanju i razvoju te Odnosu prema zaposlenicima. Kako bi zadovoljila standarde Certifikata, kompanija mora imati najmanje 75% ukupnih mogućih bodova, ali i najmanje 70% bodova u svakom od 5 ocjenjivanih područja.

Aminess se ističe natprosječnim rezultatima u području Upravljanja učinkom, inače jednom od najizazovnijih područja upravljanja ljudskim resursima za organizacije. Osim što su svi zaposlenici obuhvaćeni sustavom procjene radnog učinka, u Aminessu zaposlenici također ocjenjuju i svog nadređenog, što je praksa koja se ne viđa često u organizacijama, a osigurava transparentnost, povjerenje i poticaj za razvoj. „Izuzetno smo ponosni što smo postali nositelj prestižnog Certifikata Poslodavac Partner te ga doživljavamo kao vrijednu potvrdu visoke kvalitete naših procesa u području upravljanja ljudskim resursima. Kvalitetno upravljanje ljudskim resursima očituje se kroz partnerski odnos poslodavca i zaposlenih te predstavlja stratešku odrednicu ove kompanije. Zaposlenici su temeljni pokretači uspjeha i razvoja te predstavljaju našu odlučujuću konkurentsku snagu, a njihova profesionalnost, predanost i kreativnost čine Aminess brend sve jačim na zahtjevnom turističkom tržištu. Našu strategiju i vrijednosti najbolje sažima krovni slogan koji nas opisuje, a to je: Lasting relations – Veze koje traju! Kako s našim gostima, tako i s našim radnicima“, istaknula je Gracijela Alessio, direktorica pravnih poslova Aminess hotela i kampova, prilikom primanja certifikata.

Trenutno je 39 nositelja certifikata u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Srbiji: 24sata, AbbVie Hrvatska, AbbVie Bosna i Hercegovina, AbbVie Biopharmaceuticals GmbH Srbija, AbbVie Biofarmacevtska družba Slovenia, Aminess hoteli i kampovi, Atlantic Hrvatska, Atlantic Srbija, Cemex Hrvatska, Ciklopea, Coca-Cola HBC Hrvatska, Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, Coca-Cola HBC Slovenija, Erste&Steiermärkische Bank, FINA gotovinski servisi, Henkel Croatia, Herbalife Hrvatska, HiPP Hrvatska, Hrvatska banka za obnovu i razvitak, Hrvatska pošta, Hrvatska poštanska banka, Hrvatski Telekom, INA – Industrija nafte, JGL, JT International Zagreb, Kaufland Hrvatska, Lidl Hrvatska, Microsoft Hrvatska, Philip Morris Zagreb, PLIVA Hrvatska, Procter & Gamble, Raiffeisenbank Austria, Sandoz, Sberbank, SOS Dječija sela Bosna i Hercegovina, Tele2, Valamar Riviera, Vipnet i Zagrebačka pivovara.

Projekt Certifikat Poslodavac Partner podržava generalni pokrovitelj portal MojPosao i poslovni tjednik Lider kao medijski pokrovitelj.

Povezana vijest: LAGUNA NOVIGRAD POD NOVIM TURISTIČKIM BRANDOM AMINESS

Vijesti: