Novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice (HTZ), koji je premijerno prikazan 7. studenoga u sklopu nastupa na turističkom sajmu WTM u Londonu, tijekom prvih sedam dana je na društvenim mrežama ostvario odlične rezultate. Tako je u navedenom periodu samo na društvenoj mreži Facebook ostvaren doseg od 3.5 milijuna ljudi, dok je na društvenoj mreži Instagram ostvaren doseg od 1.6 milijuna lj...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium