Objavljen novi odličan ULTRA Europe Aftermovie

Festival ULTRA Europe ostaje u Hrvatskoj do 2022. godine, što je svakako odlično za naš turizam u cijelosti, a pogotovo za Split i Splitsko-dalmatinsku županiju. A upravo zahvaljujući Ultri...

Festival ULTRA Europe ostaje u Hrvatskoj do 2022. godine, što je svakako odlično za naš turizam u cijelosti, a pogotovo za Split i Splitsko-dalmatinsku županiju. A upravo zahvaljujući Ultri opet će ovih dana sve oči ponovno biti uprte u Split.

Nakon više od dva mjeseca rada, Hrvatska je dobila još jednu neprocjenjivu video razglednicu i vijest koja će otputovati u sve dijelove svijeta – Ultra After movie 2018. Najveće i najvažnije ljetno događanje u Hrvatskoj i njegova tri veličanstvena dana u Splitu dokumentirana su u emotivnom desetominutnom filmu ULTRA Europe 2017 Aftermovie nastalim u režiji svjetskih majstora produkcije Final Kida poznatih i po produkciji spotova za brojne svjetske DJ-e te filmu za FIFA Europsko nogometno prvenstvo održanom u Francuskoj prije dvije godine.

O vrijednosti i značaju promotivnog videa, kao i o utjecaju na imidž Splita, Splitsko-dalmatinske županije te Hrvatske u svijetu dovoljno govori podatak da je dosadašnje objavljene filmove vidjelo više od deset milijuna ljudi, a ta će brojka nesumnjivo biti puno veća u narednim danima.

Video je školski prikaz kako napraviti viralan video, a glavni sastojci su emocije, doživljaj, priča te vrhunska produkcija. Doduše, ovaj video je više fokusiran na sami festival, nego na cijelu destinaciju, jer se radi o “Aftermovie” konceptu, no poruka je jasna – Dođite u Split. Sigurno kako će najavni video za 2018. godinu biti više fokusiran na cijelu destinaciju, kao i dosadašnji video materijali, naravno jer Ultra je puno više o festivala. Kada pogledate video jednostavno želite biti dio te priče, čak ako i ne volite tu vrstu glazbe.  Nije dovoljno prodati dobar program nego je važno prodati cijelu priču, priča koja je drugačija i koja je puna emocija i doživljaja. Osim glavnog motiva dolaska turista na Ultru ( kvalitetan program i produkcija ) važno je cijelo iskustvo – cijeli paket, od prvog dolaska gosta u Split do odlaska.

Glavna ideja ovogodišnjeg filma bila je prikazati Split i naše fanove te uhvatiti i zabilježiti ono što nas čini toliko posebnima u odnosu na ostale festivale. Potrudili smo se prenijeti atmosferu sa svih poljudskih pozornica kako bi pokazali svu raznovrsnost glazbe i uistinu posebnog doživljaja posjetitelja na svakoj od njih. Također, fokusirali smo se samo na jednu destinaciju, a razlog tome je što smo pripremili još puno iznenađenja u narednim mjesecima“ izjavio je Branimir Karačić, direktor digitalne agencije Envy Croatia koja vodi brigu o foto i video timu te je zadužena za komunikaciju na svim službenim društvenim kanalima festivala ULTRA Europe

Koliko je važno napora da se snimi jedan ovakav video, dovoljno govori podatak kako je za produkciju bilo potrebno nekoliko dana i više od dvadeset ljudi kako bi se snimile najatraktivnije lokacije Splita te zabilježili najupečatljiviji trenuci rođendanskog festivalskog izdanja. Tom su prilikom korišteni i helikopteri i gliseri, vrhunska oprema i najsuvremenija tehnologija, što je rezultiralo s više od 100 sati snimljenog video materijala te, na kraju filmom, u koji je uloženo više od 100 000 eura. “Više od 20 kamermana i 10 službenih fotografa stiglo je u Split četiri dana ranije kako bi prije početka festivala snimili destinaciju. Koristili smo najsuvremenije red kamere koje mogu snimati u rezoluciji do 8K, a bili su tu i kranovi, steadycam, glidecam koji se spušta po žici, kako bi kadrovi bili što dinamičniji i atraktivniji. Ponosni smo što su s nama bile i dvije velike svjetske face kad je riječ o fotografiji, Rudger i Rukes“ zaključio je Karačić .

Prebrojite zastave svih država na slici iz kojih dolaze turisti na Ultra Europe festival
/ Foto: FB Ultra Europe

Ultra festival je promijenio turističku sliku Splita iz tranzitne u pravu turističku destinaciju. Godinama se Split borio kako zadržati goste duže od tri dana, a danas je apsolutno druga priča. Ultra festival je svakako bio „game changer“ koji je Split stavio na Europsku kartu mladih, privukao veliki broj turista (sjetite se samo panike za smještajem tijekom Ultre , generirao veliku potrošnju i ono što je najvažnije, pokrenuo je investicijski ciklus malih i srednjih privatnika u turizmu.

Upravo je privatni sektor vidio priliku koju je iskoristio te se u Splitu u zadnjih par godina otvoreni razni novi barovi, klubovi, restorani, hosteli, hoteli kao i široka ponuda privatnog smještaja. Naravno, uvijek ima onih koji prigovaraju na buku, smeće ili nešto treće. Smiješno, stvar organizacije komunalnog poduzeća. No, onda se treba postaviti pravo pitanje žele li uopće turizam? Paradoksalno, trebali bi biti sretni što ima smeća, dapače neka ga bude što više. Jer ako ima smeća – ima i turista kao i potrošnje.

Hvala organizatorima Ultra Europe festivala što su ambasadori našeg turizma i molim ih da nam naprave sve više i više smeća.


Povezana vijest:

MOLIM ORGANIZATORE ULTRA FESTIVALA DA NAM SLJEDEĆE GODINE OSTAVE JOŠ VIŠE SMEĆA

ULTRA EUROPE NE PRODAJE FESTIVAL ELEKTRONSKE GLAZBE, NEGO PRODAJU PRIČU I DOŽIVLJAJE

Vijesti: