Objavljen program prve regionalne konferencije o kineskom turističkom tržištu

Svi pričaju o kineskom tržištu i kineskim turistima, no radi se o totalno drugačijem i specifičnom tržištu, te je potrebno puno edukacije. Upravo Prva regionalna konferencija o kineskom tržištu...

Svi pričaju o kineskom tržištu i kineskim turistima, no radi se o totalno drugačijem i specifičnom tržištu, te je potrebno puno edukacije.

Upravo Prva regionalna konferencija o kineskom tržištu – ključna rješenja kako pristupiti najvećem tržištu na svijetu, koja će se održati 14.ožujka 2019. u hotelu Academia u Zagrebu, je odlična prilika da saznate sve iz prve ruke o profilu kineskog tržišta, a na koji dolazi Joanne Chan iz IPPWORLD-a.

Neke od tema na koje će konferencija dati odgovore su:

  • usporedba kineskog turističkog tržišta i kineskih turista koje poznajemo i susrećemo danas u Hrvatskoj i regiji, i stvarnog tržišta koje nam tek treba doći
  • profil kineskog turističkog tržišta – pogled iznutra
  • studije slučaja s hrvatskog tržišta
  • ključni koraci u strategijskom planiranju nastupa na kineskom tržištu 
  • i ono najvažnije, a to je direktan kontakt s iskusnim poznavateljima kineskog turističkog tržišta i njihovi odgovori na vaša konkretna pitanja

Konferencija je namijenjena vlasnicima i menadžerima turističkih ili ugostiteljskih objekata, agencijama za kreativan online marketing, stručnjacima za tržišne komunikacije, rukovoditeljima javnih institucija, nacionalnih parkova, a posebno direktorima turističkih zajednica, turističkim agencijama i agencijama koje organiziraju izlete i druge tipove doživljaja, trgovinama, trgovačkim centrima.

Objavljen preliminarni program konferencije :

PRIJAVITE SE / Prilikom prijave u naslov poruke stvaite #HrTurizam i ostvarite 10% popusta
9:30
REGISTRACIJA SUDIONIKA, COFFEE

10:00
PREDSTAVLJANJE KONFERENCIJE – ZAŠTO KONFERENCIJA?
Goran Rihelj, osnivač i vlasnik portala hrturizam.hr   

10:15
PREZENTACIJA – HRVATSKO KINESKI ODNOSI – JUČER, DANAS,
SUTRA
Siniša Malus
menadžer za komunikacije CSEBA, poslovna udruga
Kine i Jugoistočne Europe

10:30
PREZENTACIJA – ZNAČAJ KINESKOG EMITIVNOG TURISTIČKOG TRŽIŠTA NA GLOBALNOJ RAZINI
Andreja Gazdek, osnivač i direktor ProConcept d.o.o.

10:45 
PREZENTACIJA – HRVATSKA & KINA – IZAZOVI SURADNJE
Ivan Pukšar, osnivač i direktor Coned-turizam j.d.o.o.

11:00
GLAVNA PREZENTACIJA – PROFIL KINESKOG TRŽIŠTA – POGLED
IZNUTRA 
 Joanne Chandirektorica razvoja IPPWORLD

11:30 COFFE BREAK

11:45
GLAVNA PREZENTACIJA – KLJUČNE STRATEGIJE ZA PRODAJU NA KINESKOM TRŽIŠTU
Joanne Chan, direktorica razvoja IPPWORLD

12:15
PREZENTACIJA – KAKO PRIVUĆI BOGATE KINESKE TURISTE
Simon Ferjuc, osnivač i direktor Tetida d.o.o.

12:30
PREZENTACIJA – POTREBNE PRILAGODBE TRŽIŠTA – SUSTAVI PLAĆANJA
Jessie Jiangpredstavnica ureda u Mađarskoj za UnionPay International Co. Ltd. 

12:45 COCKTAIL RUČAK

13:45
PANEL DISKUSIJA – DOSADAŠNJA ISKUSTVA U RADU S KINESKIM TRŽIŠTEM
voditelj panela Goran Rihelj, osnivač i vlasnik portala www.hrturizam.hr   

14:15
ZAKLJUČAK KONFERENCIJENETWORKING B2B S IPPWORLD

Marketing prema kineskom izlaznom turističkom tržištu – Pogled iznutra!

Ovo je jedini takav izvještaj izrađen i objavljen nakon 2001. godine od kada je Kina pristupila WTO, što samo daje još više na važnosti istom!

  • Pročitajte iskustva iz stvarnog života, uključujući dubinske analize i prikaze mogućih pogrešnih interpretacija, kao i o održivim marketinškim strategijama.
  • Pronađite ključna rješenja kako iskoristiti najveći svjetski izvor turista!
  • Što je to “Push” & “Pull” online oglašavanje i koja je marketinška strategija najisplativija za pristup do milijuna kineskih turista diljem Kine?

Broj mjesta je ograničen, a rana prijava traje do 25.02.2019. Prilikom prijave u naslov poruke stavite #HrTurizam te ostvarite 10% popusta.

Prijavite se možete OVDJE

POVEZANA VIJEST:

Vijesti: