Od pomfree bara do globalne franšize u 10 godina. Budni sanjajte

Jedno je želja, a nešto sasvim drugo cilj. Svi imaju ideje i želje, puno nas je sanjara, i ja također spadam u velike sanjare, no ako od početne ideje...

Jedno je želja, a nešto sasvim drugo cilj.

Svi imaju ideje i želje, puno nas je sanjara, i ja također spadam u velike sanjare, no ako od početne ideje nismo proaktivni i ne počnemo se baviti pitanjem kako tu ideju realizirati onda to ostaje samo pusta želja. Upravo na toj pretpostavci i mindsetu većina ideja pada u vodu. Razlika između želje i cilja je ogromna.

I upravo ovaj portal je počeo od ideje i jedne želje, koja se odmah nakon kratkog istraživanja pretvorila u cilj. Sve je počelo od jedne ideje, slova, riječi, bloga te u konačnici danas već više od tri godine vodećeg turističkog b2b portala u Hrvatskoj.

Dakle, ako neku ideju gledamo i postavimo je kao naš cilj, onda znamo koje korake moramo napraviti da se taj cilj ili ideja i realizira. Definiramo poslovni model, viziju, strategiju, ciljeve, brend te krenemo korak po korak u sve izazove koje nam donosi poslovni proces i tržište. Onako plastično objašnjeno.

Naravno, put uspjeha nikada nije ravna crta prema gore, neko vijugava cesta s mnogo prepreka, no važno imati smjer kretanja prema naprijed i ponajviše znati gdje idemo i gdje želimo doći.

Andrija Čolak i Denis Polić prije točno 10 godina imali su san, viziju i cilj, a ne samo pustu želju. Cilj im je bio otvoriti pomfree bar, te ga kasnije polagano širiti. No, nakon otvaranja i velikog uspjeha odmah im je došla ideja da kroz model franšize i brend Surf n fries osvoje globalno tržište.

Surf n Fries u Rusiji

Ah, iz Hrvatske napraviti uspješni i globalni franšizni fast food. Pored McDonaldsa, Burger Kinga i to još s običnim pomriom? Dobra fora, zar ne? Nemoguće. Ajde mali nemoj više sanjati… bili su samo neki komentari.

Ok, Surf n Fries još nije ni blizu McDonaldsa, što ne znači da neće biti kroz par godina, no opet, ne mora ni biti. Trenutne brojke govore same za sebe.

Surf’n’Fries krenuo je s jednim dućanom u Rijeci točno prije deset godina, a danas franšizno posluje na 4 kontinenta u gotovo 20 zemalja svijeta s preko 70 franšiza. Otvoreno je krajem prošle godine tržište Australije, snažno su ušli i na rusko tržište, a uskoro će se otvoriti i prvi Surf’n’Fries u Meksiku.

Kako bi mogli reći, ponovno su “izmislili pomfri”, i to na zabavan i inovativan način. Najviše od svega kroz posebnog načina pakiranja tj. ambalaže gdje su kroz inovaciju na globalnom tržištu totalno promijenili način na koji gledamo i konzumiramo popularne krumpiriće.

Surf n fries danas su puno više od običnog pomfree bara ili fast fooda.

Priča će se samo širiti iz godine u godinu, te se nitko ne bi trebao čuditi ukoliko Surf n Fries kroz par godina bude praktički uz bok najvećim globalnim igračima.

Andrija i Denis budni sanjaju i žive svoj san. No velika je razlika od svih sanjara, oni su sanjali otvorenim očima, imali cilj te su svoj san pretvorili u realnost. A prvi korak ka uspjehu je upravo definirati cilj i krenuti, a ne samo imati pustu želju.

POVEZANA VIJEST:

ANDRIJA ČOLAK, SURF’N’FRIES: POVRAT INVESTICIJE MOBILNIH SURF’N’FRIES ŠTANDOVA JE 45 DANA

ANDRIJA ČOLAK OTVORIO PRVU AGENCIJU ZA SAVJETOVANJE U FRANŠIZNOM POSLOVANJU U TURIZMU – CFCG

Vijesti: