Model dualnog obrazovanja u turizmu: Lošinjska Jadranka Grupa postala Bernaysov partner iz turističkog sektora

Tako logično, normalno i prirodno – suradnja obrazovne institucije i turističkih kompanija gdje studenti konkretno i praktično uče u realnom sektoru, a istovremeno studirajući tj. kroz model dualnog obrazovanja....

Tako logično, normalno i prirodno – suradnja obrazovne institucije i turističkih kompanija gdje studenti konkretno i praktično uče u realnom sektoru, a istovremeno studirajući tj. kroz model dualnog obrazovanja. Model koji je oduvijek trebao biti takav, no nažalost nije, zato i imamo sve razne probleme u našem turizmu.  Upravo kroz sustav dualnog obrazovanja zasniva se kvalitetna strukovna i turistička snaga Austijskog i Njemačkog obrazovanja, gdje se nastava održava oko 60 posto u tvrtkama, a 40 posto u školama.

No, zahvaljujući suradnji s Jadranka Grupom Bernaysovi studenti ​Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment će svoja specifična znanja i konkretna praktična iskustva iz turističkog sektora stjecati pod mentorstvom iskusnih stručnjaka ove međunarodno nagrađivane kompanije i najvećeg poslodavca cresko-lošinjskog arhipelaga. Odlična priča, sinergija i win-win za sve.

Kako ističu iz Bernays-a, uvođenjem studijskih programa iz područja turizma, Bernays nastavlja provoditi vlastiti model dualnog obrazovanja i povećavati broj partnerskih organizacija koje sudjeluju u njegovoj realizaciji. „Suradnja Bernaysa s gospodarskim sektorom imperativ je ovog visokog učilišta od prvog dana. Upravo zahvaljujući jedinstvenom pristupu visokom obrazovanju i brojnim partnerstvima koja smo dosad ostvarili Bernays je postao prepoznatljivo visoko učilište, ne samo unutar akademske zajednice, već i u samoj poslovnoj zajednici. Potencijal Bernaysa i njegovu ulogu u stvaranju nove generacije turističkih stručnjaka među prvima je prepoznala upravo Jadranka Grupa koja nas je podržala u izradi studijskih programa te postala naš partner u njihovom obrazovanju na čemu im, uime cijelog razvojnog i akademskog tima Bernaysa, posebno zahvaljujem.“, istaknuo je Mario Petrović, predsjednik Upravnog vijeća Bernaysa te dodao kako Bernaysov studij turizma studentima nudi usavršavanje pod mentorstvom iskusnih stručnjaka jednog od vodećih turističkih poduzeća u Hrvatskoj i ujedno najvećeg poslodavca cresko-lošinjskog arhipelaga.

Jadranka Grupa uspješno posluje u djelatnostima turizma i trgovine već 70 godina, a rezultat toga je respektabilni portfelj koji okuplja perjanice današnje ugostiteljsko-turističke i trgovačke ponude. Grupa je prepoznatljiva po vrhunskoj i jedinstvenoj usluzi, kontinuiranim ulaganjima u unaprjeđenje ponude, ali i ulaganju u ljudske resurse i edukaciju zaposlenika te stipendiranju učenika. Zahvaljujući tome, uz brojna međunarodna priznanja i nagrade u kategorijama izvrsnosti i inovativnosti, Jadranka Grupa je proglašena i trećim najboljim poslodavcem u kategoriji velikih tvrtki. “U turističkom sektoru kao ključnoj grani gospodarstva Hrvatske svjedočimo tome da se iz godine u godinu suočavamo sa sve većom potražnjom, a sve manjom ponudom educiranih i kvalitetnih kadrova za rad u turizmu. Istovremeno, upravo su kadrovi nužan preduvjet za održavanje visoke razine usluge i ponude, što prepoznaju i sve zahtjevniji turisti, posebno oni koji za boravak odabiru hotele najviših kategorija. Zbog toga nam je drago što je upravo Jadranka Grupa prvi partner novog studija turizma i sigurni smo da će on dati veliki doprinos u teorijskoj i praktičnoj edukaciji novih, kompetentnih kadrova i jačanju njihove pozicije na tržištu.“, rekao je predsjednik Uprave Jadranka Grupe Sanjin Šolić.

Također, u okviru nove studijske vertikale na Bernaysu oformljena je Katedra za turizam koja će obuhvaćati kolegije koje će budućim studentima pružiti temelj za stjecanje potrebnih znanja za kvalitetno bavljenje menadžmentom i marketingom u turizmu u kontekstu preddiplomskog studija„Menadžment i marketing turističke destinacije“, kao i znanja i vještine nužne za obavljanje najkompleksnijih zadataka na području upravljanja doživljajem u turizmu na diplomskom studiju „Upravljanje doživljajem u turizmu“.„Uz svakodnevne poslove Katedra za turizam posebno će voditi brigu o tome da se predavači s Katedre razvijaju i u akademskom i znanstvenom smislu, da objavljuju znanstvene radove u prestižnim  časopisima te da sudjeluju na relevantnim konferencijama u zemlji i inozemstvu. Jedna od važnijih zadaća u konačnici je ta da sa svojim studentima sudjeluju u različitim projektima koji će dati i opipljiv doprinos razvoju turizma u Hrvatskoj.“, izjavila je pročelnica Katedre za turizam dr. sc. Romana Lekić i istaknula kako će se posebna pažnja posvećivati razvoju partnerskih odnosa i suradnji među predavačima te suradnji s realnim turističkim sektorom, kojega je potrebno osluškivati cijelo vrijeme, a pritom i razvijati suradnju s drugim sličnim studijima turizma u zemlji i inozemstvu.

Odlična suradnja, da je barem više ovakvih suradnja i priča. Jadranka Grupa sigurno neće imati problema s kvalificiranom radnom snagom jer će ovom suradnjom moći birati i imati studente pod svojim “nadzorom” i u bazi, naravno ako opravda očekivanja studenata i dovoljno ih zainteresira. S druge strane, ovakva suradnja daje kredibilitet Bernays-u, te studentima praktična znanja i iskustvo, a nakon završenog studija sigurno neće imati problem naći posao jer će biti barem 5 godina ispred svih. Imat će konkretno praktično iskustvo ,spojit će teoriju i prasku te će odmah prvi dan nakon završetka studija biti spremni za “prve” poslovne izazove.

Hotelijeri bi za gotovog menadžera trenutno platiti kao suho zlato.

Win-Win za sve. To je to, pametnom dosta.

Vijesti: