Odlike turističkog tržišta i marketinške smjernice za tržište NR Kine

S ciljem pružanja podrške u procesu donošenja odluka i strateškog planiranja subjekata javnog i privatnog sektora u turističkom gospodarstvu Hrvatske, HTZ je objavilo nove informacije vezane uz tržišna kretanja...

S ciljem pružanja podrške u procesu donošenja odluka i strateškog planiranja subjekata javnog i privatnog sektora u turističkom gospodarstvu Hrvatske, HTZ je objavilo nove informacije vezane uz tržišna kretanja i trendove, analize postignutih receptivnih rezultata, kao i rezultate ciljanih programa tržišnih istraživanja vezanih uz različite segmente turističkog poslovanja, tj. promidžbene aktivnosti nacionalne turističke organizacije.

Nakon što je Hrvatska turistička zajednica objavila  „Profili tržišta“ za 2017. godinu koji obuhvaća informacija s tržišta: Austrija, Belgija, Češka, Francuska, Italija, Mađarska, NizozemskaNjemačke, Poljske, Rusije, SAD i Kanade, Skandinavije, Slovačke i Slovenije, Japana, Kine, Južne Koreje, Nizozemske, Švicarske i UK, sada je isti dopunjen s novim informacijama s tržišta NR Kine.

Broj kineskih turista dosegao je 135 milijuna u 2017. a u 2021. se procjenjuje kako će putovati 192 milijuna kineza

Kako ističu iz HTZ-a, u odnosu na ostale objavljene profile emitivnih tržišta (koji pružaju osnovne informacije o tržištima, pregled političko-gospodarske situacije, turističkog prometa, trendova i sl.) predmetni profil Kine, uzevši u obzir brojne specifičnosti, donosi pregled ključnih odlika emitivnog turističkog tržišta, ali i generalne preporuke za poslovanje te provedbu marketinških aktivnosti.

Proučite profile tržišta kako bi što bolje upoznali turiste iz spomenutih zemalja i kako bi što kvalitetnije planirati i oglašavali turističke pakete za određenu ciljnu skupinu turista.

Prilog:

1. Profil tržišta – NR Kina – odlike turističkog tržišta i marketinške smjernice

2. Profili tržišta 2017

 

 

Vijesti: