Orioly traži Content Marketing Managera

Start-up tvrtka Orioly, koja je napravila odličan software kojem je cilj pomoći vlasnicima tour businessa i vodičima da lakše vode svoje poslovanje, ture i polaske na jednom mjestu te jednostavno...

Start-up tvrtka Orioly, koja je napravila odličan software kojem je cilj pomoći vlasnicima tour businessa i vodičima da lakše vode svoje poslovanje, ture i polaske na jednom mjestu te jednostavno prodaju svoju ponudu putem weba, traži Content Marketing Managera.

Kako ističu iz Orioly-a, traže kreativnu i proaktivnu osobu koja će s njima promijeniti način na koji mali organizatori tura i aktivnosti vode svoj posao i online prodaju. Vjerujte mi, misle ozbiljno i imaju odličan proizvod. U nastavku prenosim što i kako postati nova ptičica u njihovom jatu.

Želimo pojačati naš marketinški tim s osobom koja će biti zadužena za content marketing.

Malo o nama i “našem autu”

Za one koji slučajno ne znaju 🙂 …

Orioly je moderna cloud aplikacija za male organizatore tura i aktivnosti koja im ubrzava i pojednostavljuje business flow, pomaže u povećanju online prodaje i automatizira online marketing. Rezultat je: vlasnici tura i aktivnosti sjede i gledaju kako online rezervacije padaju s neba! 🙂

Imamo stalne strane klijente za koje volimo raditi i jedva čekamo proširiti tim s novim članom koji će uživati u razvoju online sadržaja i marketinških aktivnosti u svrhu dobivanja novih klijenata.

Želiš raditi u dinamičnom i opuštenom timu te sudjelovati u razvoju našeg branda? Odlično pišeš i kreativna si osoba? Tematika putovanja ti je super?
Izvrsno. Što čekaš? Javi nam se na ivan@orioly.com i idemo zajedno kreirati novu uzbudljivu priču.

Tražimo osobu koja će:

  • stvarati kvalitetan sadržaj na našem website-u i blogu (copywriting)
  • razvijati sadržaj onboarding procesa kojim učimo naše korisnike kako koristiti aplikaciju
  • pisati sadržaj za e-mail marketing
  • razvijati marketinšku strategiju i plan online promocija
  • kreirati prezentacijski sadržaj za veće partnere
  • osmišljavati jedinstveni sadržaj za društvene mreže
  • proaktivno proučavati nove trendove u promociji turizma i zajedno sa svim članovima tima razvijati brand Orioly platforme

Osoba koju ćemo zaposliti će raditi isključivo na Orioly projektu. Dakle, nema agencijskog posla. Samo i samo Orioly!

Što očekujemo od osobe koju ćemo zaposliti?

  • Treba znati što je copywriting
  • Ima izvrstan engleski u govoru i pismu
  • Ima visok stupanj pismenosti
  • Zna kako pisati članke za SEO
  • Poznaje osnove Photoshopa
  • Ima iskustvo planiranja marketinških aktivnosti na različitim online kanalima
  • Rad kvalitetnih prezentacija u Powerpointu je bonus
  • Rad s alatima kao što su Mailchimp, Intercom, Adobe Premier su bonus
  • Poznavanje upravljanja profilima na društvenim mrežama je bonus
  • Mora biti pozitivna, proaktivna osoba koja će biti spremna učiti nove trendove u online marketingu

Što nudimo?

  • Dinamično okruženje, mlad i opušten tim (prosjek godina – 28)
  • Fleksibilno radno vrijeme
  • Stalnu edukaciju (očekujte kako ćete u svakom dvotjednom ciklusu imati po jedan “učeći” zadatak)
  • Besplatna online edukacija i literatura po želji
  • Mogućnost posjeta inozemnim sajmovima i start-up događanjima
  • Rad sa super zanimljivim klijentima
  • Pozitivno i kreativno okruženje u Tehnološkom parku Zagreb gdje hrpa mladih ljudi marljivo radi na svojim idejama

Pošalji nam svoj životopis i LinkedIn profil na ivan@orioly.com i idemo zajedno stvarati novu super start-up priču!

Povezana vijest: HRVATSKIM TURISTIČKIM AGENCIJAMA NUŽNO TREBA TEHNOLOŠKI NAPREDAK

Vijesti: