Plava Laguna je odavno shvatila kako motiv dolaska nije smještaj, nego upravo sadržaj u destinaciji

Plava Laguna je odavno shvatila kako motiv dolaska nije smještaj, nego upravo sadržaj destinacije, te u skladu tome u nazad par godina počela investirati u organizaciju i sponzorstva velikih...

Plava Laguna je odavno shvatila kako motiv dolaska nije smještaj, nego upravo sadržaj destinacije, te u skladu tome u nazad par godina počela investirati u organizaciju i sponzorstva velikih manifestacija koje privlače mase, kako u pred i po sezoni, tako i u sezoni.

Od istaknutih manifestacija spomenuo bi Sea Star Festival koji je od 25. do 28. svibnja posjetilo više od 50.000 fanova, a čak 93% njih došlo je izvan Umaga. Također, Plava Laguna Croatia Open Umag pozicionirao se kao jedan od predvodnika u promociji hrvatskog turizma, a koji privlači preko 100.00 posjetitelja.  Kao i suradnja s Vinistrom, najatraktivniji sajamom vina i vinske opreme u Hrvatskoj,  s kojom je Plava Laguna potpisala višegodišnji ugovor o poslovnoj suradnji, a koja u predsezoni generira 20 posto više turista.

S obzirom da poslujemo u destinacijama već 60 godina, smatramo kako je naša odgovornost razvijati destinacije u kojima djelujemo, kao i sudjelovati u aktivnom upravljanju sadržajima na destinacijama. Upravo ovakvi glazbeni festivali predstavljaju motiv dolazaka izvan glavne turističke sezone i povećavaju konkurentnost naših destinacija. Rise up 2019. upravo je takvo događanje koje će oplemeniti odmor našim gostima“poručuju iz Plave Lagune.

Plava Laguna svakako ima interes za ovakvim i sličnim sadržajem zbog produženja turističke sezone, punjenjem svojih kapaciteta, povećanje turističke potrošnje, promocije te samim time i smanjenje jednog od glavnih naših turističkih problema- sezonalnosti. Ulazak Lagune Poreč u sponzorstva i poticanja organizacija manifestacija je logičan i svakako pametan potez, jer motiv dolaska nije smještaj, nego kvalitetan, raznolik i autentičan sadržaj turističke destinacije.

Na tom tragu je i jedan od najvećih ovoljetnih događanja u Istri – Rise up Poreč Music Festival. Porečka Peškera tako će 6.,7. i 8. srpnja biti mjesto na kojem će nastupiti jedna od najvećih zvijezda današnjice Rita Ora. Rita Ora po prvi puta nastupa u Hrvatskoj, što je za cijelu regiju dodatni motiv dolaska. No cijeli glazbeni line up je vrlo kvalitetan, što je prvi preduvjet da postanu motiv dolaska u destinaciju. Tako osim Rite Ore nastupaju, Franka Batelić i DJ duo Vanillaz, Mija Dimšić, Severina, Dubioza kolektiv, Edo Maajka, Damir Urban i Filip Motovunski.

Ulaganje u manifestacije nije trošak, nego investicija 

Ako želimo imati dobru posjećenost i dobru priču moramo uložiti tj. investirati novac u kvalitetan sadržaj. Bez sadržaja nema priče, nema posjetitelja te u konačnici niti interesa. Cilj je ponuditi kvalitetne proizvode i uslugu koju su posjetitelji spremni platiti i konzumirati te naravno priču oko manifestacije graditi kao glavni motiv dolaska. Najvažnije je zaokružiti cijelu priču, kako prema posjetiteljima, tako i prema partnerima koji su unutar festivala kroz ugostiteljstvo, sponzore i sve druge sadržaje. Manifestacija mora biti win-win-win za sve, jer ako izostaje samo jedan element sve pada u vodu.

No, ona najvažnija poruka je kako ulaganje u manifestacije nije trošak, nego investicija, naravno ako gledamo dugoročno i radimo na razvoju velike manifestacije koja postaje motiv dolaska. Dolaskom što većeg broja posjetitelja,  generira se turističko noćenje kao i najvažnije turistička potrošnja.  Ako nema potrošnje, nema interesa, a interes je zarada svih partnera. Sve vuče jedno za drugim, zato je organizacija manifestacija ozbiljan posao koji se sastoji od jako puno elemenata koji se međusobno upotpunjuju.

Ako želite razvijati manifestacije, onda morate investirati novac, jer jedno bez drugog ne ide. Bez ulaganja u produkciju, cijeli doživljaj i kvalitetni razvoj, sam uložen novac je trošak i bačen u vjetar jer nismo zaokružili cijelu priču tj. dobili dovoljan broj posjetitelja te sukladno tome niti turističku potrošnju.

Uostalom, najbolji dokaz za tezu kako je ulaganje u manifestacije investicija, govore rezultati istraživanja koje je proveo regionalni istraživački centar “TIM” iz Novog Sada, koji su potvrdili da je premijerno izdanje Sea Star festivala u Umagu prošle godine pridonijelo turističkom gospodarstvu Hrvatske više od 60 milijuna kuna.

Povezane vijesti:

SEA STAR FESTIVAL GENERIRAO VIŠE OD 60 MILIJUNA KUNA TURISTIČKE POTROŠNJE

PLAVA LAGUNA CROATIA OPEN UMAG JEDAN JE OD NAJBOLJIH PROMOTORA HRVATSKOG TURIZMA

PLAVA LAGUNA PRVA „UŠTEDE“ NASTALE IZMJENAMA PRAVILNIKA O POREZU NA DOHODAK, PRETOČILA U PRAVA RADNIKA

POREČKA PLAVA LAGUNA PREDSTAVILA JE NOVU BREND STRATEGIJU I VIZUALNI IDENTITET

Vijesti: