Počeo drugi po redu Rovinj Beach Polo Cup

U Rovinju je danas počeo drugi po redu Rovinj Beach Polo Cup, jedinstveni sportski, turistički i društveni događaj u Hrvatskoj i regiji. Do nedjelje, 21. svibnja svoje će snage odmjeriti šest vrhunskih polo timova na više od šezdeset argentinskih...

U Rovinju je danas počeo drugi po redu Rovinj Beach Polo Cup, jedinstveni sportski, turistički i društveni događaj u Hrvatskoj i regiji. Do nedjelje, 21. svibnja svoje će snage odmjeriti šest vrhunskih polo timova na više od šezdeset argentinskih konja, a vrhunac zabavnog programa bit će koncert bivšeg frontmena britanske grupe Spandau Ballet, Tonya Hadleya.

Ovim prestižnim događanjem Maistra još jednom potvrđuje stratešku orijentaciju prema razvoju vrhunskog turizma te u suradnji s partnerima kontinuirano kreiraju nove turističke proizvode poput Rovinj Beach Polo turnira kako bi pozicionirali Rovinj kao top destinaciju u međunarodnim okvirima, rekao je David Flam, direktor marketinga Maistre uoči početka turnira. Za vrhunski turizam nužan je i razvoj visokokvalitetnih smještajnih jedinica u koje smo do sada uložili gotovo tri milijarde kuna, a do 2020. godine uložit ćemo još dvije milijarde, kako bi 95 posto naših hotelskih kapaciteta bilo na razini četiri ili pet zvjezdica. Za vrijeme trajanja turnira očekujemo ostvarenje od oko 6.000 noćenja, pretežno gostiju iz Njemačke i Austrije, no velik dio čine i domaći turisti što potvrđuje interes hrvatskih građana za ovom kraljevskom igrom“, istaknuo je Flam.

Ovogodišnje otvorenje gledališta za javnost pokazalo je kako je interes za turnir iznimno velik te da se građani raduju što će imati priliku uživo pratiti uzbudljive utakmice ovog jedinstvenog sporta. Uwe Zimmerman, predsjednik organizacijskog odbora Beach Polo turnira, istaknuo je da je Rovinj već prepoznat kao luksuzna destinacija. Ove godine smo dodatno podignuli kvalitetu turnira poboljšanjem kvalitete terena, dodavanjem još dva tima te povećanjem broja ženskih igrača i otvaranjem gledališta za javnost. Polo igrači i publika rijetko imaju priliku uživati u ovako predivnom okruženju, u neposrednoj blizini mora te se jako veselim početku utakmica. Uvjeren da ćemo još jednom ispuniti visoka očekivanja gostiju i igrača“, dodao je Zimmerman.

Važnost događanja poput Rovinj Beach Pola koji doprinose pozicioniranju Rovinja, Istre, ali i cijele Hrvatska kao poželjne i zanimljive destinacije.

Svaka manifestacija pa tako niti ova ne bi se održala bez sponzora i partnera, pa ih sukladno tome treba i navesti i besplatno ih simbolično promovirati. Tako ovo atraktivno natjecanje, uz Adris, podupire domaći brend Jana te vodeći svjetski brendovi poput Bentleya, proizvođača luksuznih automobila, D1 Milano satova, Miller pive i Veuve Clicquot šampanjac.

 

Vijesti: